بازدید 11967
پیمانه اقتصادی؛

واکنش اوپک به ریزش شدید قیمت نفت/ تورم نقطه به نقطه آبان به ۳۵ درصد نزدیک شد/ برخورد عجیب و غریب خودروسازان داخلی با خریداران

این پیمانه تیتر‌هایی همچون سقوط ۴۴۶۰ واحدی شاخص بورس، کاهش ۱۴۰۰ دلاری ارزش بیت کوین، پیش بینی از درخشش بهای طلا در هفته جاری، کاهش ۲۰۰ هزار تومانی سکه تمام در بازار تهران، واریز ۸۶۰ میلیارد تومان سود سهام عدالت، احتمال ۲ نرخی شدن بنزین پس از سهمیه‌بندی، چین به ۷ هزار و ۴۰۰ فروند هواپیما نیاز دارد، افزایش خودسرانه قیمت نان توسط برخی نانوایان و خروج ارز برای واردات ۴۵ تن قرقره و دوک به کشور را در بر دارد.
کد خبر: ۸۵۴۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 25 November 2018
واکنش اوپک به ریزش شدید قیمت نفت/ تورم نقطه به نقطه آبان به ۳۵ درصد نزدیک شد/ برخورد عجیب و غریب خودروسازان داخلی با خریدارانپیمانه اقتصادی، هر روز بسته‌ای خبری از مطالب اقتصادی با اهمیت و مهم ایران و جهان، همچون تغییرات در بازار انرژی، بازار طلا، سکه، مسکن، نفت، خودرو و ... تا خبر‌ها و رویداد‌های جذاب اقتصادی را گردآوری می‌کند.

به گزارش «تابناک اقتصادی»؛ این پیمانه تیتر‌هایی همچون سقوط ۴۴۶۰ واحدی شاخص بورس، کاهش ۱۴۰۰ دلاری ارزش بیت کوین، پیش بینی از درخشش بهای طلا در هفته جاری، کاهش ۲۰۰ هزار تومانی سکه تمام در بازار تهران، واریز ۸۶۰ میلیارد تومان سود سهام عدالت، احتمال ۲ نرخی شدن بنزین پس از سهمیه‌بندی، چین به ۷ هزار و ۴۰۰ فروند هواپیما نیاز دارد، افزایش خودسرانه قیمت نان توسط برخی نانوایان و خروج ارز برای واردات ۴۵ تن قرقره و دوک به کشور را در بر دارد.

سقوط ۴۴۶۰ واحدی شاخص کل بورس تهران

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز شنبه، سوم آذرماه ۹۷، با کاهش ۴۴۶۰ واحدی معادل ۲.۵۴ درصد به رقم ۱۷۱ هزار و ۲۵۲ واحد رسید. همچنین شاخص قیمت (وزنی ـ ارزشی)، با کاهش ۱۲۹۸ واحدی معادل ۲.۵۴ درصد به رقم ۴۹ هزار و ۸۷۲ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز با افت ۱۹۷ واحدی معادل ۰.۷۰ درصد، عدد ۲۷ هزار و ۹۶۷ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص قیمت (هم وزن) نیز با کاهش ۱۳۹ واحدی معادل ۰.۷۰ درصد به رقم ۱۹ هزار و ۷۱۳ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور نیز، ۴۳۷۷ واحد کاهش معادل ۲.۳۳ درصد را رقم زد و به سطح ۱۸۳ هزار و ۱۰۶ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول، با ۳۳۷۹ واحد کاهش معادل ۲.۶۰ درصد به رقم ۱۲۶ هزار و ۵۸۰ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با ۸۴۲۹ واحد کاهش معادل ۲.۴۳ درصد همراه بود و عدد ۳۳۹ هزار و ۱۲۷ واحد را به نمایش گذاشت.

واکنش اوپک به ریزش شدید قیمت نفت/ تورم نقطه به نقطه آبان به ۳۵ درصد نزدیک شد/ برخورد عجیب و غریب خودروسازان داخلی با خریداران

ارزش بیت کوین ۱۴۰۰ دلار کاهش پیدا کرد

کاهش ارزش بیت کوین به روند نزولی خود ادامه داد و قیمت هر واحد بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته به ۴ هزار و ۱۱۹ دلار کاهش پیدا کرد. این در حالی است که کاهش ارزش بیت کوین در ۷ روز گذشته بیش از ۲۵ درصد ثبت شده و تا یکهزار و ۴۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داده است. همچنین در یک هفته اخیر هم سایر ارز‌های رمزنگار روند نزولی را تجربه کردند. همچنین ضرر هفتگی ارز رمزنگار اِتر به ۳۰ درصد و نیز XRP دومین ارز رمزنگار به لحاظ سرمایه بازار هم ۱۰ درصد اوفت پیدا کرد؛ بنابراین، مجموع سرمایه بازار ارز‌های رمزنگار در روز جمعه به ۱۳۸.۶ میلیارد دلار کاهش پیدا کرد که کمترین رقم از سپتامبر سال ۲۰۱۷ میلادی به بعد محسوب می‌شود. اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد، سرمایه بازار ارز‌های رمزنگار در مقایسه با بالاترین رقم خود در حدود ۷۰۰ میلیارد دلار کاهش پیدا کرده است. روند نزولی بیت کوین به طرز ناگهانی از هفته گذشته شروع شد که با رسیدن به کمتر از ۶ هزار دلار در هر واحد یک رکود کاهشی جدیدی را در سال جاری میلادی ثبت کرد و بعداز آن با رسیدن به ۴ هزار و ۳۰۰ دلار و اکنون کمتر از ۴ هزار و ۲۰۰ دلار در مسیر تنزل قرار گرفته است.

واکنش اوپک به ریزش شدید قیمت نفت

اوپک در برابر بزرگترین ریزش قیمت هفتگی نفت از سال ۲۰۱۶ تاکنون، هیچ نشانه علنی از وحشت بروز نداد و هیچ حرفی از نشست فوق العاده در روز‌های آینده نزد. پنج منبع آگاه به «اس اند پی گلوبال پلاتس» گفتند: اوپک درباره هیچ برنامه‌ای برای نشست فوق العاده در روز‌های آینده گفتگو نکرده است. بهای نفت برنت در معاملات سبک روز جمعه سقوط شدیدی داشت و به پایین مرز ۶۰ دلار در هر بشکه سقوط کرد. این ریزش قیمت در نتیجه انتظارات بازار برای بازگشت اشباع عرضه و ابهام درباره توانایی اوپک و روسیه برای کاهش سریع تولید در ماه‌های پیش رو، به وقوع پیوست. در یک مقطع از معاملات بعدازظهر بازار اروپا، نفت برنت بیش از ۶ درصد سقوط کرد و به ۵۸.۴۵ دلار در هر بشکه رسید که پایین‌ترین قیمت از ۲۶ اکتبر سال ۲۰۱۶ بود و با این افت شدید قیمت، بزرگترین کاهش هفتگی نفت برنت از ژانویه سال ۲۰۱۶ تاکنون رقم خورد. به گزارش ایسنا، بازار نفت از سوم اکتبر که قیمت‌ها تا رکورد ۸۶ دلار در هر بشکه صعود کردند، به دلیل رکورد بالای تولید آمریکا، عربستان سعودی و روسیه روند کاهشی پیدا کرده است. بازار در روز‌های اخیر به آمار تولید عربستان سعودی که بالای ۱۰.۷ میلیون بشکه در روز است و پیام‌های توییت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا متمرکز شده است. ترامپ با ارسال مرتب پیام در توییتر، اوپک را برای پایین نگه داشتن قیمت تحت فشار قرار داده و از عربستان برای مشارکت در افزایش تولید تشکر کرده است.

احتمال دو نرخی شدن بنزین پس از سهمیه‌بندی

هدایت‌الله خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به استفاده از کارت سوخت در آینده نزدیک در جایگاه‌ها گفت: با توجه به مصرف زیاد فرآورده‌های انرژی و کمبود آن در کشور و واردات آن، چاره‌ای جز سهمیه‌بندی بنزین از طریق کارت سوخت نیست و به نظر می‌رسد پروژه بعدی دو نرخی شدن آن است. /فارس

پیش بینی از درخشش قیمت طلا در هفته جاری

در نظرسنجی کیتکونیوز از کارشناسان وال‌استریت، ۱۶ تن شرکت کردند که از میان آن‌ها ۸ تن یا ۵۰ درصد افزایش قیمت طلا در هفته جاری را پیش‌بینی کردند و سه نفر یا ۱۹ درصد انتظار داشتند قیمت طلا کاهش پیدا کند. همچنین ۵ تن یا ۳۱ درصد نیز نظری نداشتند. در نظرسنجی آنلاین کیتکونیوز از سرمایه‌گذاران، ۵۲۴ نفر شرکت کردند که از میان آنها، ۳۱۰ تن یا ۵۹ درصد افزایش قیمت طلا و ۱۲۲ تن یا ۲۳ درصد کاهش قیمت این فلز زرد را پیش‌بینی کردند در حالیکه ۹۲ نفر یا ۱۸ درصد نظری نسبت به روند قیمت طلا نداشتند. برای هفته گذشته ۶۰ درصد از کارشناسان وال‌استریت و سرمایه‌گذاران افزایش قیمت طلا را پیش‌بینی کرده بودند. در معاملات روز جمعه بازار آمریکا، هر اونس طلا برای تحویل در دسامبر ۴.۸۰ دلار یا ۰.۴ درصد کاهش پیدا کرد و در ۱۲۲۳.۲۰ دلار بسته شد با این حال، برای کل هفته کمتر از ۰.۱ درصد رشد رقم زد. اوژن واینبرگ، مدیر تحقیقات کالا در کومرس بانک به کیتکونیوز گفت: با ریسک‌هایی که در بازار‌های مالی وجود دارد، تصور می‌کنم قیمت طلا بسیار بالاتر خواهد رفت. عجیب است که در چنین فضایی معامله‌گران زیادی همچنان مبنای معاملاتشان را بر کاهش قیمت‌ها گذاشته اند.

سکه تمام در بازار تهران ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

در جریان معاملات روز شنبه سوم آذر ماه، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسید. قیمت این سکه روز پنج شنبه ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان بود. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۱۵۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز پنجشنبه، ۳میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد. هر نیم سکه ۲ میلیون و ۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۱۸۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۶۵۰ هزار تومان بود. /مهر

تورم نقطه به نقطه آبان به ۳۵ درصد نزدیک شد

مطابق با آمار‌های مرکز آمار، در آبان ماه ١٣٩٧ عدد شاخص کل (١٠٠=١٣٩٥) به ١٤٧.٨ رسید که نسبت به ماه قبل ٢.٦ درصد افزایش را نشان می‌دهد. در این ماه درصد تغییر شاخص کل نسبت به ماه مشابه سال قبل ٣٤.٩ درصد است؛ یعنی خانوار‌های کشور به طور میانگین ٣٤.٩ درصد بیشتر از آبان ١٣٩٦ برای خرید یک «مجموعه کالا و خدمات یکسان» هزینه کردند که نسبت به این آمار در ماه قبل (٣٢.٨ درصد) ٢.١ واحد درصد افزایش یافته است. همچنین نرخ تورم دوازده ماهه منتهی به آبان ماه ١٣٩٧ به ١٥.٦ درصد رسید که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل (١٣.٤ درصد) ٢.٢ واحد درصد افزایش را نشان می‌دهد. شاخص قیمت در گروه عمده «خوراکی ها، آشامیدنی‌ها و دخانیات» نسبت به ماه قبل ٤.١ درصد و در گروه عمده «کالا‌های غیر خوراکی و خدمات» ٢.٠ درصد افزایش را نشان می‌دهد. درصد تغییرات قیمت در ماه جاری نسبت به آبان ماه ١٣٩٦ برای این دو گروه به ترتیب ٥٠.٣ و ٢٩.٠ درصد است. همچنین شاخص قیمت کل برای خانوار‌های شهری کشور در آبان ماه ١٣٩٧ به عدد ١٤٧.٣ رسید که نسبت به ماه قبل ٢.٦ درصد افزایش را نشان می‌دهد. درصد تغییر شاخص کل نسبت به ماه مشابه سال قبل ٣٤.٥ درصد است که نسبت به ماه قبل (٣٢.٤ درصد) ٢.١ واحد درصد افزایش داشته و شاخص قیمت کل برای خانوار‌های روستایی کشور در آبان ماه ٩٧ نیز به عدد ١٥٠.٨ رسید که نسبت به ماه قبل ٢.٧ درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین درصد تغییر شاخص کل نسبت به ماه مشابه سال قبل ٣٧.٣ درصد است که نسبت به ماه قبل (٣٥.٣ درصد) ٢.٠ واحد درصد افزایش داشته است.

۸۶۰ میلیارد تومان سود سهام عدالت واریز شد

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: ۸۶۰ میلیارد تومان سود سهام عدالت سال مالی ۱۳۹۶ به پنج میلیون و ۴۰۰ هزار نفر به ازای هر تن ۱۷۵ هزار تومان در اول آذر امسال پرداخت شد. وی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: سود سهام عدالت سال مالی ۱۳۹۵ که در سال ۱۳۹۶ باید پرداخت می‌شد، به حساب همه مشمولان واریز شد. وی افزود: تعداد ۴۰۰ هزار تن از مشمولان سود مالی سال ۱۳۹۵ که مطابق مصوبه شورای عالی اصل ۴۴ تا پایان مهرماه فرصت داشتند شماره شبای خود را ثبت کنند نیز در ابتدای آذر و همزمان با واریز سود سال مالی ۱۳۹۶، سود خود را دریافت کردند. به گفته این مقام مسئول در ابتدای آذرماه در مجموع پنج میلیون و ۸۰۰ هزار نفر سود دریافت کردند.

لیر ترکیه همچنان کم ارزش است

«کیت جاکز» مدیر استراتژی ارز در بانک فرانسوی «سوشیت جنرال» گفت: با وجود افزایش ارزش اخیر در پول ترکیه، لیر همچنان کم ارزش است. این کارشناس بانکی گفت: اگر با ارزش فعلی لیر ترکیه اقدام به خرید یک فنجان قهوه در یک قسمتی از جهان کنید، متوجه می‌شوید که همچنان در کم ارزش‌ترین سطح خود قرار دارد. وی در ارتباط با سؤال سرمایه گذاری‌های احتمالی به ارز‌ها گفت: فکر می‌کنم آنچه که بازار‌ها به شما می‌گویند این است که ارز‌ها کم ارزش باقی می‌مانند یا می‌توانند کم ارزش شوند و ممکن است که در نیمه دوم سال آینده میلادی بازگشت سود اتفاق بیافتد. بر پایه این گزارش، لیر ترکیه تقریبا یک سوم ارزش خود را در سال جاری میلادی در مقابل دلار آمریکا از دست داده و در ماه اوت هم هر ۷.۲۲ لیر با رسیدن به یک دلار، رکورد نزولی از خود به جای گذاشت؛ اما از ماه اوت به بعد با افزایش ارزش روبه رو شد و هر ۵.۲۹ لیر به یک دلار رسید. در ابتدای سال جاری میلادی هر ۳.۷۸ لیر در مقابل یک دلار معامله می‌شد؛ اما نگرانی‌ها در ارتباط با بیش از حد داغ شدن اقتصاد ترکیه و بحران سیاسی با ایالات متحده ارزش لیر را زمین زد. /بلومبرگ انگلیسی

چین به ۷ هزار و ۴۰۰ فروند هواپیما نیاز دارد

شرکت ایرباس در گزارشی اعلام کرد، چین از سال ۲۰۱۸ تا سال ۲۰۳۷ میلادی به دستکم ۷ هزار و ۴۰۰ فروند هواپیمای مسافربری نیاز خواهد داشت. شبکه خبری آسیا تایمز روز شنبه گزارش کرد چین سریعترین بازار رو به رشد هواپیمایی دنیا محسوب می‌شود و نزدیک به ۳۰ درصد این بازار در اختیار ایرباس و ۶۰ درصد در اختیار بویینگ است. در دو دهه آینده کل تقاضا برای هواپیما‌های مسافربری در سراسر جهان ۳۷ هزار و ۴۰۰ فروند خواهد بود که نزدیک به ۱۹ درصد آن برای چین است و ارزش خرید‌های مذکور چین تا سال ۲۰۳۷ میلادی معادل یک هزار و ۶۰ میلیارد دلار خواهد بود. چین اکنون توانسته است به اصلی‌ترین موتور محرکه صنعت هواپیمایی دنیا تبدیل شود و بزودی در یک جایگاه ویژه قرار خواهد گرفت و همچنان بزرگترین بازار دنیا خواهد بود و برای همین شرکت‌های بزرگی، چون ایرباس و بویینگ به آن چشم دوخته اند.

برخورد عجیب و غریب خودروسازان داخلی با خریداران

مهر نوشت: انبوهی از خریداران خودرو که به هر دلیلی اعم از مصرفی و سرمایه گذاری، خودرو خریده و از موعد تحویلشان هفته‌ها و ماه‌ها گذشته است، پاسخ روشنی برای تحویل خودرو‌های ثبت نامی شان دریافت نمی‌کنند. طی هفته‌های گذشته برخی تخلفات خودروسازان در تحویل خودرو‌های ثبت نامی، جنجال‌های بسیاری را در محافل رسانه‌ای به وجود آورد چرا که برخی خودروسازان به جای خودرو‌های ثبت نامی، تصمیم گرفته بودند دو خودروی ایرانی در کلاسی متفاوت از خودروی ثبت نام شده را به مردم تحویل دهند که البته موعد تحویل آن حتی در سال جاری هم نبود تا بلکه بخشی از ضرر و زیان بازار خودرو جبران شود. اگرچه در صنعت خودروسازی ایران، مشکلات متعددی وجود دارد که بسیاری شان برآمده از چالش‌های ساختاری این صنعت است، اما تجربه سال‌های گذشته نشان داده که خودروسازان هم در ایفای تعهدات خود به شدت ضعیف بوده و مسئولیت پذیری اندکی دارند، چون مسائلی همچون تحریم یک شبه رخ نداده و زمزمه‌های اعلام آن از سوی ایالات متحده آمریکا از ماه‌ها قبل به گوش می‌رسید، اما خودروسازان با ولع بسیار، ثبت نام خودرو انجام دادند، اما به تعهداتشان عمل نکردند. باید منتظر ماند و دید، رضا رحمانی وزیر تازه نفس صنعت، معدن و تجارت چه تدبیری برای مدیریت آشفته بازار خودرو، لغو مجوز نمایندگی خودروسازان خارجی بی مسئولیت و تعیین تکلیف مردمی که ماه هاست از موعد تحویل خودروهایشان گذشته، اتخاذ خواهد کرد.

افزایش خودسرانه قیمت نان توسط برخی نانوایان

علیرغم اینکه هنوز هیچ مجوزی برای افزایش قیمت نان به نانوایان داده نشده است، برخی نانوایان سطح شهر تهران در حرکتی خودسرانه و در سایه عدم نظارت، اقدام به افزایش قیمت نان کرده‌اند. مشاهده عینی خبرنگار فارس حاکی از این است که برخی از نانوایی‌های قیمت نان لواش را از ۲۱۰ تومان به ۲۵۰ تومان افزایش داده‌اند، در حالی که وقتی از نانوا پرسیده، این واحد نانوایی آرد دولتی دریافت می‌کرده و نانوایی آزادپز با آرد نرخ آزاد نبوده است. ادعای این نانوایان برای افزایش قیمت نان این بود که قیمت آرد گران شده است و دیگر با قیمت قبلی پخت نان برای آن‌ها صرف ندارد. افزایش قیمت نان بدون هیچ تغییری در کیفیت یا اندازه نان صورت می‌گیرد. برخی نانوایی‌ها هم با افزودن اندکی کنجد به نان بربری یا سنگک آن را با نرخ ۳۰۰ تا ۵۰۰ تومان بیشتر می‌فروشند.

خروج ارز برای واردات ۴۵ تن قرقره و دوک به کشور

آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی شش ماهه نخست سال ۹۷ نشان می‌دهد، در این مدت بیش از ۴۵ تن قرقره، دوک و ماسوره از کشور‌های مختلف جهان وارد ایران شده است. بر اساس واردات این حجم قرقره، دوک و ماسوره به کشور ۴۰۱ هزار و ۱۷۸ دلار ارز از کشور خارج شد که معادل ریالی آن بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۱۱ میلیون و ۴۶۲ هزار و ۹۱۸ ریال در آمار گمرک به ثبت رسیده است. بر اساس این گزارش قرقره، دوک و ماسوره از کشور‌های آلمان، امارات متحده عربی، ایتالیا، ترکیه، چین و سوئیس وارد ایران شده است. به نقل از میزان، بنا بر آمار منتشره از سوی گمرک بیشترین واردات قرقره، دوک و ماسوره از کشور سوئیس به حجم بیش از ۱۳ تن و به ارزش ۲۰۳ هزار و ۲۰۴ دلار بوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۲
سلام
اولا خصوصی سازی بودن چون و چرا همینه که در صنعت خودرو میبینیم
این خصوصی سازیها کوچک کردن دولت نیست
اضافه کردن دولت هست
کسانی که خودسرانه هرکاری دلشان می خواهد میکنند و هیچکس هم از پسشان برنمی آید
خصوصی سازی باید زیر نظر دولت باشد
نه اینکه فلان جا را بدهند به بخش خصوصی و رهایش کنند که هرکاری دلت خواست بکن
تعذیرات و قانون هم برای قشر مظلوم و بی دفاع هست که بی امان آنها را جریمه میکنند و وقتی عجزو التماس و حتی گریه آنها را میبینند میگویند
قانونه ...ما نمیتوانیم کاری کنیم
و اما در مورد نان
نان فقط در تهران گران نشده سراسری است
و خود اتحادیه این نرخهای نانوائیها را تعیین کرده
حالا میخواهند طبق معمول گردن دیگران بیندازند
متشکزم
دشمنان ایران از بورس قرمز و سهامداران فلک زده و سرگردانی ملت و اعمال تحریمهای فلج کننده سرمست و خوشحالند مرگ بر بورس قرمز و سقوط سهام و بیچاره شدن ملت
دیروز به نمایندگی اختری گلپایگان مراجعه کردم تعداد بسیار زیادی خودروی سمند و پژو ... بدون پلاک جلوی نمایندگی و گاراژ رویرو وجود داشت حدود 100 دستگاه. درخواست خرید نقدی کردم گفتند فردش نداریم سوال اینجاست چرا؟
خودروی مردم را تحویل نمی دهند ! فروش نقدی هم ندارند . با واسطه خودرو ها را به چندین برابر قیمت در بازار می فروشند و بعد با لابی قیمت ها را به بازار آزاد می رسانند . کی قرار است تجارت آزاد در کشور تصویب بشه
با سلام خواهش میکنم این مطلب را منتشر کنید
در سالهای گذشته هزاران میلیارد دلار پول بدون پشتوانه برای مقاصد خاص سیاسی از جمله ضربه زدن به اقتصاد چین و روسیه و ایران در جهان توسط امریکا انتشار یافت انباشت این حجم از دلار به حدی رسیده است که باعث فروپاشی اقتصاد جهانی شده است امریکا برای جمع اوری این نقدینگی انباشته اقدام به طراحی ارزهای دیجیتالی کردو با تیلیغ انها و ایجاد بازار کاذب عرضه و تقاضا و گران کردن و ارزان کردن متناوب انها به مرور با خرید و فروش این ارزها شروع به جمع اوری این نقدینگی انباشته مینماید بطوریکه با ایجاد بازار کاذب تقاضا انها را باقیمت بالا میفروشد و با ارزان کردن متقلبانه باقیمت بسیار پایین میخرد و مابه اتفاوت این مبالغ را از بازار ارز خارج میکند باید بدانید که بیش از نود درصد معاملات ارزهای دیجیتال توسط ژاپن و امریکا و با دلار امریکا با حمایت بانک مرکزی انها و توسط صرافیهای منتخب انها انجام میشود نکته دوم تبلیغاتی است که برای بلاک چین و سیستم بظاهر غیر قابل رد یابی ان میشود تحلیل کارشناسانه کارتهای گرافیکی مورد استفاده دراین سیستم نشان میدهد که بوردهای انها دارای یک یا چند ذخیره ساز اطلاعات است که میتوانند بطور مشخص اطلاعات را هدایت و به ادرسهای خاص ارسال کنند در نتیجه بر خلاف گفته های رایج این کارتها دارای ادرس مشخص برای رد گیری و شناسایی اطلاعات ارسالی هستند اصولا باور کردنی نیست که اطلاعات محرمانه ای در حال گردش در سیستمی باشد که در یک محیط سخت افزاری قابل دسترس بر همگان باشد به همین دلیل است که سیستهای فوق سری امنیتی امریکا به هیچ مرکز خارجی متصل نیست
حق چنین مردمی هم چنین خودروسازی هست....
تورم ۴۰درصدی و کاهش قیمت نفت. سهمیه بندی بنزین ودو نرخی شدن آن وورشکستگی خودرو سازان. وسردر گمی مسولان یعنی اثرات تحریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
سنگگ میدان پونک 2500 تومن
چرا این سهام عدالت را به بقیه متقاضیان نمی دهید و ثبت نام نمکنید این چه جور سهام عدالت است؟
مدیریت خودروسازی مثل مدیریت بسیاری از بخش های دیگر است. نظام مدیریتی کشور ناکارامد است. چرا هیچ بخش دولتی و خصولتی موفق در کشور نداریم؟! فقط بخش خصوصی واقعی که از سنگ اندازی دولت در امان مانده موفق بوده است که البته به یمن تحریم ها آن هم با مشکل مواجه شده است.
یعنی قرقره و دوک هم نمی تونن بسازن؟ و مانع خروج ارز نمیتونن بشن؟
تورم 300 درصد هست. نه 35 درصد
دوستان وقتی در عرض چند دقیقه هزاران هزاران نفر ثبت نام خودرو انجام میدهند خب نتیجه اش این میشه دیگه مقصر اصلی ما ملت هستیم .یا حق
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی