بازدید 27484

صفحه نخست ویژه‌نامه انتخاباتی تابناک - شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰

کد خبر: ۱۰۵۴۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۶ 29 May 2021

صفحه نخست ویژه‌نامه انتخاباتی تابناک - شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰

واکنش آیت‌الله علم‌الهدی به اعتراض برخی چهره‌ها به رای شورای نگهبان:
شورای نگهبان قانون اساسی یا شورای نگهبان مصلحت؟

 سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار مضجع نورانی امام رضا(ع)، اظهار کرد: انقلاب ما انقلاب اسلامی و دینی است، این نظام هم برآمده و مولود این انقلاب است و بنابراین در همه تکالیف و مسائل اجتماعی سیاسی ما، دین دخالت دارد.خطیب جمعه مشهد تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند شما مردم خودتان برای خودتان تصمیمی نگیرید تا با در نظر گرفتن منافع و مصالح خودشان برای شما تصمیم بگیرند، اینها استکبارند، با زور و تحکم می‌خواهند حرفشان را پیش ببرند؛ آنها می‌خواهند زمام زندگی سیاسی و اجتماعی شما را در دست بگیرند پیغمبر(ص) می‌فرماید اگر چنین کنید مسلمان نیستید. وی با اشاره به مساله احراز صلاحیت‌های شورای نگهبان گفت: هر چه رهبری بعنوان ولی فقیه بگویند قول الفصل است، شورای نگهبان، شورای نگهبان قانون اساسی است نه شورای نگهبان مصلحت. علم الهدی با اشاره به اینکه احراز صلاحیت به معنای عدم صلاحیت نیست، تشریح کرد: احراز صلاحیت بر اساس یک سلسله اطلاعات رسیده از ۶ دستگاه و منبع رسمی کشور شامل قوه قضاییه، دیوان محاسبات، کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، دستگاه اطلاعاتی وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه و اطلاعات نیروی انتظامی توسط شورای نگهبان انجام می‌شود و بر اساس حرف و نظر دیگران نیست. امام جمعه مشهد افرود: بررسی صلاحیت نامزدها بر اساس این اطلاعات، وظیفه قانونی شورای نگهبان است؛ اگر با این اطلاعات صلاحیت یک نفر برایشان احراز نشد دلیل بر این نیست که آن فرد صالح نیست، بلکه او ممکن است صالح باشد اما شورای نگهبان به عنوان یک نهاد قانونی برایش احراز نشده است. باید فحش داد؟ اگر کسی اعتراض دارد باید از منبع اطلاعاتی پیگیری کند. وی تبیین کرد: اینکه به شورای نگهبان بگوییم مصلحت را در نظر بگیر مثل این است که در یک بازی فوتبال به دروازه بان بگوییم برو گل بزن؛ گل زدن کار خوبی است اما وظیفه دروازه‌بان چیز دیگری است و اگر بخواهد گل بزند دروازه را باید رها کند. در راس نظام ولی فقیه وجود دارد و هرچه مصلحت باشد دستور می‌دهد.

 

جلیلی:
مردم نمی‌توانند ۴ سال برای حل مشکلات صبر کنند

سعید جلیلی، عضو شورای عالی امنیت ملی و نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در گفت‌وگو با صداوسیما گفت: فرصت چهار ساله ریاست جمهوری فرصت محدودی است و رئیس جمهور باید با اولویت بندی نسبت حل مسائل در ظرف زمانی مشخصی اقدام کند. وی با بیان اینکه کشور در چهار سال آینده باید با یک جهش به نقطه مطلوب در شأن ملت ایران برسد، گفت: تحقق این جهش به این معنا نیست که مردم باید برای مشکلات روزمره‌ای که با آن دست به گریبان هستند در انتظار کار‌های بزرگ و تحقق جهش بمانند بلکه باید از همان ابتدای کار تلاش برای کاستن فشار از دوش مردم آغاز شود. نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کارمهم رئیس جمهور را طراحی اقدامات نقطه زن برای حل مشکلات کشور اعلام کرد و گفت: رئیس جمهور باید با طراحی برنامه‌های نطقه زن کار‌های پیشران کشور را فعال کند و در این راستا اقداماتی برای حل مشکل اشتغال، گرانی، مسکن، جلوگیری از واردات مافیایی و قاچاق را در اولویت قرار دهد. وی راه حل اصلی مشکلات اقتصادی را اهمیت توجه جدی به تولید دانست و گفت: مجموعه‌ای از اقدامات بهم پیوسته نیاز است تا به اهدافی همچون اشتغال و کاهش قیمت‌ها دست پیدا کنیم و هنر رئیس جمهور این است که با ارائه برنامه‌ای جامع طی چهار سال کشور را به سرمنزل مقصود برساند و در این راستا برنامه ریزی برای حل مشکلاتی که امروز مردم را رنج می‌دهد، اولویت اصلی کار رئیس جمهور است و مردم نمی‌توانند منتظر تحقق برنامه‌های بلندمدت ما در چهار سال بمانند. جلیلی افزود: داشتن برنامه‌ای دقیق برای حل مشکلات فقط به این معنا نیست که بگوییم چه کار‌هایی انجام خواهیم داد بلکه باید نتیجه کار در زمان مشخص نیز اعلام شود و نتایج ملموس در مقاطع مشخص شش ماهه یا یکساله اعلام شود نه اینکه بعد از چهار سال گفته شود، نشد که به نقطه مطلوب برسیم و ما این برنامه را به تفصیل در ایام تبلیغات برای مردم تشریح خواهیم کرد.

 

 زاکانی درباره محل تولد نوه‌اش در خارج از کشور توضیح می‌دهد

ستاد علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد که «دوتابعیتی‌ بودن فرزند علیرضا زاکانی صحت ندارد.» متن اطلاعیه ستاد علیرضا زاکانی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به شرح زیر است: اخیراً شایعات و شبهاتی درباره محل سکونت و تحصیل دختر علی زاکانی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری و تولد نوه وی در خارج از کشور، توسط برخی از کانال‌های تلگرامی و کاربران در فضای مجازی منتشر شد. بر این اساس ادعا شد که دختر علیرضا زاکانی دوتابعیتی بوده و در کشور سوئیس ساکن است. اما واقعیت این است که شایعه دوتابعیتی‌بودن و سکونت دائم در سوئیس صحت نداشته و وی حدود یک‌سالی ‌است که پس از اتمام تحصیل به کشور بازگشته است. همچنین‌ مشخص شد دختر دکتر زاکانی در سال ۱۳۹۵ از رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه صنعتی شریف فارغ‌التحصیل شده است. سپس در رشته «علوم اجتماعی محاسباتی» که معادلی در دانشگاه‌های ایرانی ندارد؛ در دانشگاهEPFL سوئیس و به جهت سابقه ممتاز تحصیلی به صورت رایگان مشغول به تحصیل شده است. لازم به‌ذکر است که وی هیچ‌گونه بورسیه‌ تحصیلی از داخل و خارج ایران دریافت نکرده و هیچ تعهدی نسبت به دانشگاه و کشور محل تحصیل ندارد. در خصوص تولد نوه علیرضا زاکانی در سوئیس نیز بررسی‌ها نشان می‌دهد که زمان به دنیا آمدن وی، همزمان با پایان ترم دوم تحصیل دخترشان بوده و چون تاریخ تولد نوه ایشان تنها دو روز با امتحان آخرشان فاصله داشته عملا امکان تولد کودک در ایران وجود نداشته است. البته ناگفته نماند نه تنها قانون تابعیت بر اساس تولد در خاک کشور سوئیس وجود ندارد و متولدین در این کشور تابعیت این کشور را نخواهند داشت؛ بلکه هیچ امکان دیگری را برای اقامت بلند مدت نیز همراه ندارد.

 

کدخدایی:
درمورد صحبت‌های آملی لاریجانی، نکاتی را به او متذکر شدم

سخنگوی شورای نگهبان در نشستی با دانشجویان به سوالات آنها درباره عملکرد این نهاد در تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی پاسخ داد. عباسعلی کدخدایی در بخشی از این برنامه  درباره اینکه آقای آملی لاریجانی به عنوان یک عضو از اعضای شورای نگهبان، صحبت‌هایی را درمودر دخالت نهاد‌های دیگر در این شورا داشته‌اند. آیا شما تایید می‌کنید؟ گفت: درمورد صحبت‌های آقای آملی لاریجانی، بنده صحبت‌هایی با ایشان داشته‌ام و نکاتی را متذکر شدم، ولی من مسئول صحبت‌های ایشان نیستم. در همه جلسات شورای نگهبان از مراجع امنیتی، گزارش‌هایی دریافت می‌شود و طبق آن، افراد مختلف بررسی می‌شوند، اما نظرات اعضا متفاوت است و تحلیل‌های زیادی بر روی این مسئله وجود دارد. وی درباره روند عدم تایید صلاحیت برخی کاندیدا‌ها در این دوره چه بود نیز تاکید کرد: بنده نمی‌توانم تک تک پرونده‌ها را باز کنم و همه مسائل را بگویم و برای ما منع قانونی و شرعی وجود دارد. به عبارتی مسائلی که در جلسه خصوصی شورای نگهبان گفته شده است را بنده نمی‌توانم در جلسه عمومی مطرح کنم. شورای نگهبان یک شخص واحد نیست و تصمیمات، خروجی کل شورا است. به این مکانیزم قانونی، نمی‌توان سلیقه گفت و اعضای شورا، برخی مستندات را قبول دارند و برخی قبول ندارند و رأی نمی‌دهند.

 

«محسن رضایی» از طرح افزایش میزان یارانه‌هایش پرده‌برداری کرد:

۴۵۰۰۰۰۰ ریال برای ۴۰۰۰۰۰۰۰ نفر

محسن رضایی، روز جمعه هفتم خردادماه در اینستاگرام نوشت: «در سال ۱۳۹۹ ارزش یارانه‌های پیدا و پنهان کشور، معادل ۱۳۸ میلیارد دلار بوده است، ولی عملاً کمکی به بهبود معیشت مردم نکرده است. چرا؟ چون به درستی توزیع نشده و اکثراً به نفع ثروتمندان توزیع شده است و نتیجه‌ای جز مصرف بی رویه و کمک به ثروتمندان بالای جامعه نکرده است.   ملت عزیز و سربلند ایران بداند که با ساماندهی و هدفمندی یارانه ها، می‌توانیم شرایط کشور و معیشت خانواده‌ها را به سرعت بهبود دهیم.  از ملت بزرگ و صبور ایران می‌خواهم که با رای قاطع و آگاهانه خود، دولت اقدام و تحول را تشکیل دهند.   به ملت عزیز ایران می‌گویم که با رای قاطع شما ملت ایران و تشکیل دولت اقدام و تحول، سریعاً با تعیین نرخ و قیمت ترجیحی، معادل چهار میلیارد دلار از محل فروش محصولات نفتی به ثروتمندان و معادل همین مقدار از خرید نهاده‌های دامی، صرفه جویی خواهیم کرد و با جلوگیری از اتلاف ثروت عمومی و قطع دست ویژه خواران، یارانه را به مبلغ چهارصد و پنجاه هزار تومان ماهانه برای هر فرد، به چهل میلیون نفر از ملت ایران (که درآمد کمتری دارند) واریز خواهیم کرد.»

 

سید ابراهیم رئیسی: 
 می‌توانیم تورم را یک رقمی کنیم

رئیسی در آخرین اظهار نظرهای خود گفته که: دولت ما دولت تحول و دولت مردمی خواهد بود و به مردم نقش خواهد داد و این تحول تحولی نیست که دولتمردان بنشینند و در اتاقی دربسته برنامه ریزی برای بخش‌های دیگر کنند. او محوریت این تحول را عدالت اقتصادی خوانده و تصریح کرده که: محوری‌ترین تحول اقتصادی ما عدالت اقتصادی هم در حوزه تخصیص عدالت و هم در حوزه نقدینگی خواهد بود. رئیسی معتقده که با هدایت نقدینگی به سمت تولید می‌توان حتما به افزایش اشتغال و به رونق تولید کمک کرد. او گفته: می‌توانیم گرانی و تورم را کنترل کنیم؛ می‌توانیم تورم را یک رقمی کنیمتأکید بر مسکن‌سازی، ایجاد سالانه یک میلیون شغل، استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای ایجاد شغل، شفاف‌سازی و صحبت صادقانه با آحاد ملت از دیگر نکاتی بود که رئیسی به آنها اشاره کرد. رئیسی که امروز به کهف الشهدای تهران هم رفته بود مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرده و گفته که: همه بدانند شرایط متفاوت و متحول خواهد شد. ما می‌دانیم و می‌خواهیم و می‌توانیم مشکلات مردم را کاهش دهیم.

 

محسن مهرعلیزاده:
۴ ماهه ریشه‌های تورم را می‌خشکانیم

محسن مهرعلیزاده، دیگر نامزد انتخابات اما در آخرین سخنانش گفته که: باید سهم بیش از ۶۰ درصدی اقتصاد در دست دولت را به رقم‌های پائین‌تر با طی یک روند طبیعی به حداکثر ۲۰ الی ۲۵ درصد در طی ۴ سال برسانیم. او معتقده که با کنترل تورم نوسانات قیمتی در بازار کنترل خواهد شد. مهرعلیزاده این وعده رو هم داده که: از روز اول دولت و در عرض حداکثر سه تا چهار ماه ریشه‌های اصلی ایجاد تورم را از بین می‌بریم. دیگر نکاتی که مهرعلیزاده به آنها اشاره کرده از این قراره که برطرف شدن موانع تولید اثرات خود را در ماه اول و دوم در بازار و عرصه تولید از خودش نشان خواهد داد، برای رفع کسری بودجه خوشبختانه راه حل‌های خوبی دارم، یارانه های پنهان بدون اثرگذاری در زندگی مردم را حذف می‌کنم.

 

 

غلامرضا مصباحی‌مقدم:
انتخاب اشتباه ممکن است ۴ سال مردم را گرفتار کند 


یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انتخاب خوب و درست، نتایج خوب به بار می‌آورد و احیانا انتخاب اشتباه ممکن است ۴ سال مردم را گرفتار کند و مردم همواره خودخوری، اعتراض یا اظهار ناراحتی ‌کنند که چرا اوضاع اینچنین است و اینگونه می‌گذرد، این حاصل انتخاب خود مردم است.مصباحی‌مقدم ادامه داد: این موضوعات حکایت از این دارد که آنچه در میدان عمل تاثیرگذار است حضور مردم، مشارکت و آرای مردم است و چیزی غیر از آن در عالم واقع تحقق پیدا نمی‌کند، سطح مشارکت هم عموماً در ریاست جمهوری مشارکت بالایی بوده است. وی با اشاره به فرمایش رهبری درباره اینکه انتخابات در یک روز انجام می‌شود ولی آثار آن در چند سال باقی می‌ماند، گفت: تصمیم ملت با آمدن آنها پای صندوق‌ها و ریختن رای در لحظاتی، دقایقی یا ساعاتی در انتظار در صف، تحقق پیدا می‌کند و نهایتاً این روز و کمتر از یک شبانه‌روز جمع می‌شود.  البته این بار ظاهراً این فرصت را داده‌اند که تا ۲ ساعت بعد از نیمه‌شب هم احتمالا انتخابات تمدید شود اما اتفاقی که می‌افتد این است که رییس جمهوری روی کار می‌آید که ۴ سال بعد را رقم می‌زند پس مسئله بسیار حساس است این یک روز، بسیار مهم و تاثیرگذار است. وی خاطرنشان کرد: انتخاب خوب و درست، نتایج خوب به بار می‌آورد و احیانا انتخاب اشتباه ممکن است ۴ سال مردم را گرفتار کند و مردم همواره خودخوری، اعتراض یا اظهار ناراحتی ‌کنند که چرا اوضاع اینچنین است و اینگونه می‌گذرد، این حاصل انتخاب خود مردم است. مصباحی‌مقدم تصریح کرد: بنابراین باید بسیار هوشیارانه، بادقت و با بررسی‌های کافی و با استفاده از کسانی که می‌توان از سخنان و نظر آنها به اعتماد و اطمینان خاطر رسید و به تعبیری که گاهی رهبر انقلاب عنوان کرده‌اند که به حجت دست پیدا کرد، دست به انتخاب بزنند تالله بعدها دچار پشیمانی نشوند. وی با اشاره به توصیه رهبر انقلاب از برحذر کردن نامزدها از تبدیل انتخابات به صحنه جنگ قدرت و برخوردهای اهانت‌آمیز گفت: اساس اسلام و انقلاب اسلامی بر اخلاق است. پیامبر اکرم (ص) هم فرمودند که مبعوث شده‌ام تا مکارم اخلاق را تمام و کامل کنم و نظام جمهوری اسلامی، مبتنی بر اخلاق و ارزش‌هاست.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵۰
همچنین‌ مشخص شد دختر دکتر زاکانی در سال ۱۳۹۵ از رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه صنعتی شریف فارغ‌التحصیل شده است. سپس در رشته «علوم اجتماعی محاسباتی» که معادلی در دانشگاه‌های ایرانی ندارد؛ در دانشگاهEPFL سوئیس و به جهت سابقه ممتاز تحصیلی به صورت رایگان مشغول به تحصیل شده است.

چدا؟

پولش از کجا اومده؟؟؟!!!
جالبه که کدخدایی حقوق دان که رایش نصف آملی فقیه هست بهش تذکر میتونه بده
یعنی ماهی بیست دلار، خدایا یعنی مردم یکی از ثروتمند ترین کشور های جهان آنقدر فقیر شده اند.خدا نگذرد از باعث و بانیش.انشاالله که تیر غیب بخورد.
ازهمه طرح هاوعده ده برابرکردن یارانه ها جالبتراست
"در خصوص تولد نوه علیرضا زاکانی در سوئیس نیز بررسی‌ها نشان می‌دهد که زمان به دنیا آمدن وی، همزمان با پایان ترم دوم تحصیل دخترشان بوده و چون تاریخ تولد نوه ایشان تنها دو روز با امتحان آخرشان فاصله داشته عملا امکان تولد کودک در ایران وجود نداشته است. البته ناگفته نماند نه تنها قانون تابعیت بر اساس تولد در خاک کشور سوئیس وجود ندارد و متولدین در این کشور تابعیت این کشور را نخواهند داشت؛ بلکه هیچ امکان دیگری را برای اقامت بلند مدت نیز همراه ندارد." نه به داد های مجلست نه به نوه توی خارج با هر گونه توجیه و غیر توجیه ؛ مسئول مملکتی فرزندش و خانواده درجه یک نباید در خارج باشد
ریشه اصلی تورم عدم تعامل بادنیای پیشرفته ورانت وفساداست واقعا اگرکاندیدی ادعای چنین معجزه ناباورانه ای دارد وبگویدازچه راه که ماباورکنیم مطمئن باشدبالاترین رای انتخابات تاریخ ایران راکسب خواهدکردبشرط آنکه بگویدازچه راه وطریقی
به جناب زاکانی بفرمایید که تنظیم تاریخ تولد دست پدر ماده. میشه یجوری تنظیم کرد که حین تحصیل بچه در یک کمشور طراز اول دنیا بدنیا بیاد.
وقتی رییس جمهور مدیر اجرایی بخش کوچکی از اجراییات حکومت اسلامی است چطور می تواند اینقدر در اقتصاد نقش داشته باشد
زاکانی درباره محل تولد نوه‌اش در خارج از کشور توضیح می‌دهد


باژد
دو چاهار قانعيت شدم
تو که راست می گی زاکانی!!!!!
آقای مهرعلیزاده ، الان که دولت دست اصلاحاته ، ریشه تورم را بخشکانید قبل از این که حسرت این کار به دلتان بماند و رقیب شما این کار را انجام دهد و به نام ایشان تمام شود
اقای ع.ز انشااله که همینطوری که میگی باشه .ولی اگه ما رو گول زدی خودتو که نمیتونی فریب بدی
ما عاشق محمودیم....
چطور مردم حرفهای کسی را که حتا دانشگاهها و یا بیمارستانها و حتا زندگی در اینجا را نمی پسندد و قبول ندارد باور میکنند....
جالبه همه ی کاندیداها به نوعی در ایجاد وضع موجود - از مشکلات اقتصادی گرفته تا سیاسی و روابط خارجی- مقصر و شریک هستند حالا همه شون هم قول میدن اوضاع رو درست کنن ملت هم که گوشاشون دراز...
سلام
چه جالب. همه مان حرف های قشنگ می زنیم.
یارانه حق هر فرد ایرانی است. هر فرد حق دارد تصمیم بگیرد این پول را چگونه هزینه کند.
حق ندارید انرا به صدقه تبدیل کنید.
آقاي جليلي ، مردم 40 سال صبر كردند ، مشكلات اقتصادي كم كه نشد ، روز به روز بيشتر شده و خواهد شد . واقعيت اينه و بقيه اش شعاره و وعده هاي انتخاباتي .
کسی گفته انتخاب اشتباه چهار سال مردم را گرفتار می کند. سئوال ؟ مگر این هفت نفر صلاحیت ریاست جمهوری را ندارند؟. اگر ندارند پس شورای نگهبان نگهبان چیست؟؟
زاکانی بهتره اصلا توضیحی ندهد ادمی که به همه می تاخت چرا فرزندانشان خارج از کشور هستند الان صاحب یک نوه متولد سویس که با توجه به قوانین سویس یک سویسی هم حساب می شود هست
سلام. تورمی که ده ها سال ایجاد شده امکان ندارد 4 ماهه صفر یا یک رقمی شود.
من پنج برابر میدهم
خوب .حاج آقا شما بفرماييد انتخاب خوب ودرست کيه؟
سوییس کشور مهاجر پذیر نیست چطور آقایان و فرزندانشان اینقدر راحت در چنین کشوری تحصیل می کنند واقامت می گیرند
انتخاب درست ازبین کاندیداهای اصلح مدنظر باشد .ممنون
زاکانی! خودتی.
آقای زاکانی: شما هم بله؟
واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند
چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند

مشکلی دارم ز دانشمند مجلس بازپرس
توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می‌کنند
چه کاندیداهای خوبی داریم به به
تولد نوه خیلی به امتحان مادر نزدیک بوده، تو امتحان قبول شدن ؟
یعنی این شعارها تو این هشت سال امکان داشته و روحانی نکرده؟ یا اینا خیلی وضعشون خرابه؟!
و باز دوران انتخابات و فضای هیجانیش شروع شد
مجلس چشم مردم است و اگر چشم مردم درست کار نکند 4 سال که چه عرض کنم 40 سال هم بگذرد تورم یک رقمی نمی شود
همه چیز در ایران قابل توجیه و یا انکار است
زرشک...
بابا دمتون گرم کاندیدا!!!!!!
همه اش شعار در عمل فاصله از زمین تا آسمان
همه کاندیدها حرف میزنند فقط..
پس بايد منتظر بنزين ٥٠٠٠ تومني باشيم
از همین حرفها باید فهمید اوضاع چقدر داغونه
آقای مصباح مقدم ما فقط از سخنان شما به اعتماد و اطمینان خاطر می رسیم لطفا ما را راهنمایی کنید تا بعد از گذشت 4 سال دچار خسران و تاسف نگردیم لطفا ما را راهنمایی کنید و کاندیدای برتر را به ما معرفی نمایید ممنون شما هستیم.
دوباره موسم انتخابات شد و شروع وعده وعیدها...
( از بین بردن تورم در چهار ماه ) . سنگ بزرگ علامت نزدن است .
همتون گفتین پول می دیم ولی یکی نگفته چجوری این پول رو در میارید؟
««.خطیب جمعه مشهد تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند شما مردم خودتان برای خودتان تصمیمی نگیرید تا با در نظر گرفتن منافع و مصالح خودشان برای شما تصمیم بگیرند، اینها استکبارند، با زور و تحکم می‌خواهند حرفشان را پیش ببرند؛ آنها می‌خواهند زمام زندگی سیاسی و اجتماعی شما را در دست بگیرند پیغمبر(ص) می‌فرماید اگر چنین کنید مسلمان نیستید»»
كانديدهايي كه نظر راجع به كاهش سريع تورم مي دهند احتمالا نمي دانند كه مي بايست قانون بودجه مصوب مجلس را اجرا كنند!!
چرا 450 هزار تومان فقط برای 40 ملیون نفر
آیا به تبعات منفی آن هم فکر کرده اید
چرا یارانه برای همه نباشد ؟
آقای زاکانی مگرنمیدانید که نخبه بودن چیزخوبی نیست
واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند

چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند
آقای علم الهدی دیگه واقعاً به قول معروف ایول داره
مرگ بر غرب بجز سوئیس
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی