بازدید 7799

سردار نقدی: فتنه آینده در حوزه فضای مجازی است

سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، در همایش "دانشگاه فتنه های دیروز، امروز، فردا" با اشاره به حماسه9 دی سال 1388، اظهار داشت: همه روزها روز خداست اما یوم الله روزی است که تجلی قدرت خدا و اعجاز او باحضور مردم در صحنه پدیدار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۷۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵ 30 December 2019

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ضرورت دستیابی به شبکه ملی اطلاعات گفت: دشمن با ناامیدی از شکست در فتنه‌های گذشته به دنبال فتنه انگیزی در فضای مجازی است.

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، در همایش "دانشگاه فتنه های دیروز، امروز، فردا" با اشاره به حماسه9 دی سال 1388، اظهار داشت: همه روزها روز خداست اما یوم الله روزی است که تجلی قدرت خدا و اعجاز او باحضور مردم در صحنه پدیدار می‌شود.

نقدی با اشاره به وضعیت دشمنان انقلاب در حوزه اقتصادی، گفت: دشمن امروز فراخسته است و هرچه در چنته داشته علیه انقلاب خرج کرده است. امریکا که خود روزی به دنبال خرید نفت از سایر کشور‌ها بود به دلیل مشکلات اقتصادی از سال ۲۰۱۴ به فروش نفت و خام فروشی روی آورده است. این کشور امروز ۲۳ هزار میلیارد دلار بدهی دارد. وقتی ما می‌توانیم پهپاد پیشرفته این کشور را شکار کنیم و جلوی کشتی آن‌ها را بگیریم قطعاً در عرصه‌های دیگر نیز با خودباوری می‌توانیم پیروز شویم.

سردار نقدی در بخش پایانی سخنان خود به فتنه‌ای که در آینده ممکن است برای کشور هزینه‌هایی را ایجاد کند نیز اشاره کرد و گفت: فتنه‌ای که می‌تواند در آینده کشور را تهدید کند فتنه در فضای مجازی اقدامات روانی تبلیغات و اغواگری است. دشمن به دنبال فتنه‌انگیزی در حوزه فضای مجازی با عملیات روانی است و تا زمانی که به شبکه ملی اطلاعات نرسیم، نمی‌توانیم خود را در این مقوله مصون نگه داریم.

وی ادامه داد: برخی می‌گویند راه مقابله با این فتنه تولید محتواست، اما بنده معتقدم تا زمانی که مدیریت این عرصه دست دشمن است، نمی‌توانیم در این خصوص به نتیجه برسیم. زیرا مدیریت این عرصه در دست دشمن است و او تعیین می‌کند چه اخباری در صدر بماند و به قول معروف ترند شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه در فضای مجازی استقلال نداریم و استقلالمان در این عرصه مخدوش است، گفت: به دلیل نداشتن شبکه ملی اطلاعات دشمن برای ما تصمیم می‌گیرد که چه پیامی دیده و به مخاطب منتقل شود. این خلاف استقلال است و ما باید بتوانیم این فضا را در دست گیریم و مدیریت کنیم.

سردار نقدی با مخاطب قراردادن اساتید و دانشگاهیان حاضر در این جلسه اضافه کرد: در زمینه سخت افزاری راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، دست ما چندان هم خالی نیست و به مدد دانشجویان و اساتید انقلابی و دغدغه‌مند در حوزه نرم افزار نیز می‌توانیم کمبود‌های خود را به راحتی برطرف کنیم؛ لذا امیدواریم به همت شما اساتید و دانشگاهیان با راه اندازی این شبکه و ایجاد پیام رسان‌ها و سیستم عامل‌های بومی مدیریت این عرصه را نیز در دست گیریم و در این بخش نیز پیروز شویم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار