بازدید 8746
با کاروان اربعین حسینی؛

سفر ۳میلیون و ۱۰۰هزار ایرانی به عتبات/ بازگشت ۲میلیون و ۱۰۰هزار زائر به کشور تا کنون/ مهران-ایلام یک طرفه شد/ فیلم: توصیه به زائران اربعین ۹۹

از اول ماه صفر ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار زائر ایرانی به عتبات عالیات سفر کرده‌اند که از این تعداد حدود ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تن به کشور بازگشته‌اند؛ این آماری است که فرمانده ناجا ارائه می‌دهد تا تأکید کند، روند بازگشت زائران به کشورمان به روال عادی رسیده و بعید است، شاهد گره خوردگی یا بی نظمی‌ در مرز‌ها باشیم.
کد خبر: ۹۳۰۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ 18 October 2019
تابناک اجتماعی
«با کاروان اربعین حسینی»، بسته ویژه خبری است که می‌خواهد هم آخرین اخبار مربوط به این رویداد بزرگ را در اختیار مخاطبان قرار دهد و هم می‌کوشد، گوشه‌ای از شکوه حضور زائران در بزرگترین گردهمایی جهان اسلام را منعکس کند.
 
به گزارش «تابناک»؛ از اول ماه صفر ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار زائر ایرانی به عتبات عالیات سفر کرده‌اند که از این تعداد، حدود ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تن به کشور بازگشته‌اند؛ این آماری است که فرمانده ناجا ارائه می‌دهد تا تأکید کند، روند بازگشت زائران به کشورمان به روال عادی رسیده و بعید است، شاهد گره خوردگی یا بی نظمی‌ در مرز‌ها باشیم.

موضوعی که مورد تأکید سردار اشتری است که تأکید دارد تردد در مرز‌های چهارگانه غربی کشورمان عادی است. البته این موضوع به معنی رفع نگرانی‌ها نیست، چون زائران خسته از این سفر بازمی‌گردند و بسیاری شان باید از مرز تا منزل را رانندگی کنند که با توجه به خستگی، ممکن است خطرآفرین شود؛ بنابراین، به زوار توصیه می‌شود در مسیر بازگشت حتما استراحت کافی داشته باشند و به هیچ وجه در حالت خواب آلودگی رانندگی نکنند. توصیه‌ای که اگر بدانید بسیاری از تصادفات زائران اربعین در بازگشت ناشی از رعایت آن نبوده، احتمالا در جدی گرفتنش تردید نخواهید کرد.

انتقال ۱۵ مصدوم ون واژگون شده در خانقین عراق +اسامی
۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۷:۵۴

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از مصدومیت ۱۵ زائر ایرانی در پی واژگونی خودرو در خانقین عراق و انتقال آنها به ایران خبر داد.

حامد سجادی با اشاره به این حادثه گفت: صبح امروز یک دستگاه خودروی ون در شهر خانقین عراق واژگون شد و ۱۵ مسافر ایرانی که در این ون حضور داشتند مصدوم شدند. آمبولانس های عراقی این افراد را ابتدا به بیمارستان شهر خانقین منتقل و پس از انجام اقدامات اولیه این مصدومان را برای تحویل به طرف ایرانی به مرز خسروی منتقل کردند.

وی افزود: در مرز هم با همکاری عوامل هلال احمر و اورژانس مصدومان تحویل گرفته شدند و به بیمارستان قصرشیرین انتقال پیدا کردند. علاوه بر این پانزده سرنشین یک فرد دیگر هم در این ون حضور داشت که خود به اورژانس مرز خسروی مراجعه کرد و به مراکز درمانی منتقل شد.

اسامی پانزده مصدوم منتقل شده به شرح زیر است؛

۱- مهدی دارابی قاسمی – کرمانشاه

۲- محمدرضا اسفندی – بروجرد

۳- مرتضی خوش صحبت – اندیمشک

۴- محمود حسنی – همدان

۵- عرفان دهنوی – کنگاور

۶- علی قزلی – کرمانشاه

۷- مصیب مهدوی راد – کرمانشاه

۸- زهیر بلند قامت پور – تهران

۹- محمد مهدی حسینی – تهران

۱۰- امیر مجد – کرمانشاه

۱۱- حمید عظیمی – همدان

۱۲- غلامرضا عمادی واحد – همدان

۱۳ مهدی رستگار دلجو – همدان

۱۴- محمد طاها بلند قامت پور – تهران

۱۵ بهرام دوست پرست – همدان

فیلم: توصیه به زائران اربعین ۹۹
۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۷:۰۰
تعداد بازدید : 403
دلخوشی‌های پیرترین پاکبانِ کربلا
۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۵:۲۸

آقا عین الله ۶۹ ساله پیرترین خادم امام حسین است که از تهران به کربلا آمده تا خیابان‌های اطراف حرم را جارو بکشد و به قول خودش " عشق کند"...

به گزارش ایسنا، چند نفری در حین مراسم صبحگاه خدام الحسین او را با دست نشانم می‌دهند و یکی از مسئولان آنجا می‌گوید از بهترین نیروهای ماست. اهل ملایر و ساکن پاکدشت است که از منطقه ۱۵ تهران برای خدمت در ایام اربعین به کربلا اعزام شده و سال‌های آخر خدمتش را می‌گذراند.

سرحال و شاداب است، با لبخند حرف می‌زند، در حین صحبت جارویش را محکم چسبیده و رها نمی‌کند، مهربانی و سادگی در صورتش موج می‌زند. مدام برایم آرزوی سلامتی و حاجت روایی می‌کند و در بین دعاهایش با نگاهی دوخته شده به زمین شفای پسر بیمارش را می‌خواهد.

سفر ۳میلیون و ۱۰۰هزار ایرانی به عتبات/ بازگشت ۲میلیون و ۱۰۰هزار زائر به کشور تا کنون

از پسرش که حرف می‌زند غم عالم به چشمانش می‌ریزد، سریع خودش را جمع می‌کند، بحث را به سمت دیگری می‌برد و می‌گوید دو بار مشرف شده و اگر سال‌های دیگر هم امام حسین بطلبد با عشق خواهد آمد. از خستگی این حجم بالای کار در این خیابان‌های پر از جمعیت سؤال می‌کنم که می‌گوید کار اینجا اصلا برایش سخت نیست.

آقا عین الله روایت سفرش به کربلا را این گونه تعریف می‌کند: «آرزوم بود بیام کربلا زیر پای زوار امام حسین را جارو کنم. دفعه اول که به کربلا آمدم یک سال بعد از صدام بود. ۷۰۰ نفری بودیم. اون موقع همه جا خاکی بود و امکانات نبود؛ اما الان خوب شده و به برکت امام حسین همه چیز هست. عشق می‌کنم اینجا از صبح تا غروب کار کنم. تا نصف شب هم کار کنم سیر نمی‌شم.»

او ادامه می‌دهد: «من دو تا خوشی توی زندگیم داشتم؛ یکی دوران سربازی بود و یکی کربلا. بقیه عمرم فقط زحمت کشیدم. اینجا خیلی خوشحالم، اصلا غمی ندارم.»

موقع خداحافظی، به پاکبان ۶۵ ساله‌ای با محاسن سفید و چهره‌ای آفتاب سوخته برمی‌خورم. در حال خودش است؛ با لهجه شیرین آذری جمله ای می‌گوید، اشک از چشمانش سرازیر می شود، با چفیه ای که دور گردنش است، صورتش را پاک می کند، دیگر نمی تواند حرف بزند و می رود. نگاهم پشت سرش می ماند و به حالش غبطه می‌خورم. می‌رود و می‌گوید: «تصمیم گرفتیم بیاییم خدمت کنیم، هیچ انتظاری نداشتیم، هیچ مشکلی ندارم، اگر قبول کند، می خواهم خدمت کنم، اگر بتونن تبدیل وضعیتم کنن، میخوام تا آخر عمر اینجا بمونم...»

بازگشت ۲میلیون و ۱۰۰هزار زائر به کشور تا کنون
۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۵:۰۶

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار زائر ایرانی از اول ماه صفر به عتبات عالیات سفر کرده‌اند، گفت: از این تعداد حدود ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تن نیز تا کنون به کشور بازگشته‌اند.

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری به تردد ۳۰۰ هزار زائر تبعه خارجی از مرزها اشاره و بیان کرد: همچنین یک میلیون زائر ایرانی در کشور عراق مشغول زیارت هستند که به زوار عزیز توصیه می‌شود پس از زیارت هرچه سریع‌تر به کشور بازگردند. به زائرانی که با وسیله نقلیه شخصی در تردد هستند، توصیه می شود در مواکب بین راه‌ها استراحت کرده و از رانندگی با خستگی و خواب آلودگی پرهیز کرده و پس از استراحت  به مسیر خود ادامه دهند.

فیلم: مرز مهران، امروز
۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۴:۰۵
تعداد بازدید : 251
پیش‌بینی شرایط جوی کربلا در آستانه اربعین حسینی
۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۴:۰۱

صادق ضیائیان،‌ مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه آسمان «نجف» امروز (جمعه ۲۶ مهر)، صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود، گفت: دمای نجف امروز در گرم‌ترین و خنک‌ترین حالت ۳۷ درجه سانتیگراد و ۲۱ درجه سانتیگراد است. همچنین فردا (شنبه ۲۷ مهر)، هوای نجف کمی ابری، به تدریج افزایش ابر و گاهی وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۹ و ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. در روز یکشنبه ۲۸ مهر نیز آسمان نجف نیمه ابری تا ابری، گاهی وزش باد و بارش پراکنده با بیشینه و کمینه دمای ۳۶ و ۲۳ درجه سانتیگراد خواهد بود.

وی در مورد وضعیت جوی شهر «کربلا» گفت: آسمان این شهر امروز و فردا کمی ابری، به‌تدریج افزایش ابر و گاهی با وزش باد همراه خواهد بود. دمای کربلا امروز در گرمترین و خنک‌ترین نقطه به ۳۶ و ۲۲ درجه سانتیگراد و فردا به ۳۷ و ۲۳ درجه سانتیگراد می‌رسد. همچنین هوای این شهر در یکشنبه ۲۸ مهر ماه نیمه ابری تا ابری، بارش پراکنده و وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۵ و ۲۴ درجه سانتیگراد خواهد داشت.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز هوای کاظمین کمی ابری خواهد بود و در این شهر به تدریج افزایش ابر، گاهی وزش باد با احتمال بارش خفیف باران پیش‌بینی می‌شود، گفت: آسمان کاظمین فردا (شنبه ۲۷ مهر) کمی ابری، به تدریج همراه با افزایش ابر و گاهی وزش باد خواهد بود. امروز بیشترین و کمترین دمای کاظمین ۳۶ و ۲۱ و فردا ۳۹ و ۲۲ درجه سانتیگراد خواهد بود. در یکشنبه ۲۸ مهر ماه دارای هوایی نیمه ابری تا ابری، گاهش بارش پراکنده و وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۳۵ و ۲۴ درجه سانتیگراد خواهد بود.

ضیائیان در مورد وضعیت آب و هوایی بصره نیز گفت: امروز و فردا (۲۶ و ۲۷ مهر) هوای بصره صاف تا کمی ابری و همراه با وزش باد پیش ‌بینی می‌شود. طی این دو روز دمای این شهر در بالاترین نقطه به ۳۹ درجه سانتیگراد و در پایین‌ترین نقطه به ۲۲ درجه سانتیگراد می‌رسد. بصره نیز در روز یکشنبه دارای هوایی صاف تا نیمه ابری گاهی وزش باد با دمای ۴۰ و ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه با اشاره به وضعیت جوی مرز خسروی طی امروز و فردا بیان کرد: آسمان مرز خسروی (قصرشیرین) امروز قسمتی ابری و در بعضی ساعات با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. دمای قصر شیرین در این روز بین ۳۵ و ۲۰ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین فردا (۲۷ مهر)، در مرز خسروی آسمان قسمتی ابری، در بعضی ساعات وزش باد و افزایش ابر با بیشینه و کمینه دمای ۳۷ و ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. مرز خسروی در یکشنبه ۲۸ مهر ماه نیز دارای هوایی نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد با بشینه و کمینه دمای ۳۳ و ۱۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.

ضیائیان همچنین درباره وضعیت جوی شلمچه (خرمشهر) گفت: آسمان شلمچه امروز و فردا صاف تا کمی ابری و همراه با وزش باد خواهد بود. دمای شلمچه در این دو روز به ترتیب ۳۸ و ۲۱ درجه سانتیگراد و ۳۹ و ۲۲ درجه سانتیگراد است. روز یکشنبه ۲۸ مهر ماه نیز صاف تا نیمه ابری و گاهی همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۳۸ و ۲۴ درجه سانتیگراد خواهد بود.

به گفته وی، هوای "مهران" امروز صاف تا قسمتی ابری، در اواخر وقت افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید با بیشینه و کمینه دمای ۳۸ و ۲۳ درجه سانتیگراد است. همچنین فردا (شنبه ۲۷ مهر)، آسمان "مهران" قسمتی ابری و همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۳۹ و ۲۲ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین در روز یکشنبه نیز نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات با رگبار و رعد و برق و وزش باد و همچنین بیشترین و کمترین دمای ۳۶ و ۲۲ درجه سانتیگراد خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت جوی اهواز نیز گفت: آسمان اهواز امروز صاف تا قسمتی ابری و همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۳۸ و ۱۹ درجه سانتیگراد است و فردا (۲۷ مهر) در اهواز آسمان صاف تا کمی ابری و همراه با وزش باد با بیشترین و کمترن دمای ۲۸ و ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می شود. در روز یکشنبه نیز آسمان اهواز نیمه ابری همراه با مه صبحگاهی و گاهی وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۳۷ و ۲۰ درجه سانتیگراد خواهد بود.

وی در مورد آب و هوای کرمانشاه نیز گفت: امروز هوای کرمانشاه قسمتی ابری و در بعضی ساعات وزش باد خواهیم داشت و فردا (۲۷ مهر)، هوای کرمانشاه قسمتی ابری، در بعضی ساعات همراه با وزش باد و افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود. آسمان کرمانشاه نیز در روز یکشنبه نیمه ابری تا ابری، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۲۸ و ۱۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.

ضیائیان در مورد وضعیت جوی ایلام طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان ایلام امروز و فردا کمی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. دمای ایلام امروز ۲۹ و ۱۵ درجه سانتیگراد وفردا ۲۸ و ۱۵ درجه سانتیگراد خواهد بود. آسمان ایلام نیز در روز یکشنبه صاف تا نیمه ابری، گاهی بارش پراکنده و وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۲۷ و ۱۴ درجه سانتیگراد خواهد داشت.

تمهیدات پلیس برای تسهیل تردد زائران اربعین
۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۱:۲۲

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در بازدید از مرز چذابه، اظهار داشت: امسال به دلیل افزایش زوار اربعین، گیت های ورودی و خروجی را افزایش داده‌ایم. برآورد ما نسبت به سال گذشته، این افزایش را نشان می‌داد، لذا تمهیدات ویژه ای در نیروی انتظامی برای این موضوع اندیشیده شد.

اشتری با اعلام اینکه هم اکنون تردد در مرزهای چهارگانه به صورت روان انجام می‌شود، گفت: امسال از مرز چذابه حدود 572 هزار نفر تردد داشته‌اند که این رقم نسبت سال گذشته 56 درصد افزایش داشته است. تمام تلاش ما در مجموعه نیروی انتظامی فراهم آوردن تسهیلات لازم برای تردد روان زوار عزیز است؛ اگرچه کاستی‌هایی نیز در این زمینه چه از طرف عراقی و یا از ناحیه ما وجود داشته است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه ورود زائران نسبت به سال گذشته پنج برابر شده است، عنوان کرد: به زائران عزیز توصیه می کنم، بازگشت خود را مدیریت کرده تا ان شاء الله به سلامت به کشور عزیزمان بازگردند.

فیلم: روایتی شنیدنی از زائران آفریقایی اربعین
۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۱:۱۵

طریق الحسین(ع) این روزها یک مسیر بین‌المللی است و شیعیان از همه کشورهای اسلامی در این مسیر به چشم می‌خورند.

این روزها در پیاده‌روی اربعین شاهد حضور زائران بی‌شمار خارجی از کشورهای منطقه و اروپایی هستیم که حضور خود در این سفر را یک دعوت خاص می‌دانند.

تعداد بازدید : 243
تردد 195 هزار تن از مرز مهران در 24 ساعت گذشته
۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۱:۰۳

قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام گفت: از بامداد امروز جمعه 26 مهر، تا ساعت 10 صبح، 90 هزار نفر از زائران عتبات از مرز بین‌المللی مهران به کشور وارد شده‌اند و 3000 نفر از مشتاقان نیز از این مرز به کشور عراق‌ رفته‌اند.

وی درباره آمار 24 ساعت گذشته گفت: در این مدت 177 هزار تن از این مرز به کشور وارد شده‌اند و 18 نفر نیز به عراق رفته‌اند.

استاندار ایلام با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود آمار ورودی‌ها به کشور از مرز مهران تا پایان امروز به بیش از 200 هزار تن برسد، تصریح کرد: برآوردها نشان می‌دهد، هم‌اکنون یک میلیون زائر ایرانی در عتبات حضور داشته باشند.

محور مهران به ایلام از ساعت 16:30 امروز یک طرفه می‌شود
۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۱:۰۰

معاون اجرایی راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: به منظور تسهیل در تردد زوار اربعین حسینی در مسیر بازگشت از مهران از ساعت 16 و 30 امروز تردد در جاده مهران به ایلام یک‌طرفه خواهد شد

به گزارش ایسنا، سردار «محمدحسین حمیدی» در خصوص آخرین تمهیدات پلیس راه برای تسهیل در تردد زوار حسینی از این مرز، اظهار کرد: با توجه به افزایش حجم بار بازگشت زوار در مرزهای چهارگانه و بخصوص مرز مهران، پلیس راه برای تسهیل در تردد زوار تمهیدات خاصی اندیشیده است. در همین راستا و در جهت جلوگیری از بروز ترافیک سنگین در محور مهران، از ساعت 16:30 امروز تردد در جاده مهران به ایلام یکطرفه خواهد شد. محور جایگزین برای کسانی که قصد عزیمت به شهر مهران را دارند جاده ملکشاهی خواهد بود.

خروج اتوبوس زوار از جاده ۳ مجروح بر جای گذاشت
۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۰:۳۹

سرهنگ عبادالله محمدی، جانشین فرمانده پلیس‌راه کرمانشاه به ایسنا گفت: ساعت هشت صبح امروز (۲۶ مهر) یک اتوبوس حامل زوار با ۲۵ سرنشین در محور ایلام به حمیل از جاده منحرف شد. خوشبختانه با برخورد اتوبوس به گاردریل جاده، اتوبوس دچار واژگونی نشد و حال همه سرنشینان خوب است.

محمدی تصریح کرد: در این بین، تنها سه نفر سطحی مجروح شدند که اقدامات درمانی آنها در حال پیگیری است. بی توجهی به جلو، ناشی از خستگی و خواب آلودگی علت اصلی این حادثه بوده است.

وی در ادامه با اشاره به شلوغی محورهای استان در پی موج بازگشت زوار، از رانندگان خواست تا با احتیاط بیشتری رانندگی کرده و از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی اجتناب کنند. به تعداد کافی موکب و استراحتگاه در مسیر تدارک دیده شده که از رانندگان می‌خواهیم بعد از هر دو ساعت رانندگی در یکی از این موکب ها توقف کرده و دقایقی استراحت کنند.

فیلم: بیرق سید الشهدا بر بام کائنات در اهتزاز است
۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۰:۰۰
تعداد بازدید : 237
آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مرزی غرب کشور
۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۰۹:۵۸

سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در استان البرز مسیر جنوب به شمال محور کرج - چالوس (محدوده‌های میدان امیر کبیر تا کیلومتر۵ و ساحلی) ترافیک نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان گزارش شده است، افزود: در استان مازندران مسیر جنوب به شمال محور هراز (محدوده سه راهی چلاو) نیز ترافیک نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان است.

وی در ادامه ضمن اشاره به ترافیک پرحجم و روان در محور اسلام آبادغرب - کرمانشاه، اظهار کرد: ترافیک در محورهای اسلام آبادغرب - سرپل ذهاب - قصرشیرین و بالعکس عادی و روان است. ترافیک در محوراسلام آبادغرب - ایوان - ایلام و بالعکس نیز عادی و روان گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه ترافیک در محور مهران - پایانه مرزی مهران در هر دو مسیر، مقطعی نیمه سنگین گزارش شده است، گفت: در محور مهران به ایلام (محدوده‌های کمربندی مهران در هر دو مسیر، سه راهی ماربره) ترافیک نیمه سنگین و در محدوده های کنجانچم در هر دو مسیر، گلان در هر دو مسیر، صالح آباد و مهدی آباد نیز پرحجم و روان گزارش شده است.

به گفته رحمانی، ترافیک در محور ایلام - سرابله (محدوده تونل آزادی) سنگین و در طول محور پرحجم و روان است.

وی در ادامه افزود: در محور سرابله - حمیل(محدوده‌های زنجیره سفلی و گلمه در هر دو مسیر) نیز ترافیک نیمه سنگین و در طول محور پرحجم و روان مشاهده می‌شود. همچنین در محور دهلران - مهران در هر دو مسیر، ترافیک عادی و روان است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در محور خرمشهر - شلمچه (محدوده یادمان شهدای شلمچه در هر دو مسیر) ترافیک مقطعی نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان است، افزود: ترافیک در محورهای چذابه - بستان - حمیدیه پرحجم و روان است و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

انتقال ۵ مصدوم تصادف در العماره عراق به سوسنگرد
۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۰۰:۵۲

رئیس جمعیت هلال احمر دشت آزادگان از مصدومیت پنج نفر در حادثه تصادف تریلر و یک خودروی سواری حامل زائران ایرانی در العماره عراق خبر داد.

یاسر ساعدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی تصادف یک دستگاه خودروی سواری حامل زائران ایرانی و یک تریلر که ساعت ۱۵:۰۰ امروز (۲۵ مهرماه) در شهر العماره عراق رخ داد، پنج نفر مصدوم شدند.

 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل