بازدید 9705
۲

خانه‌دار شدن در کدام شهرها سخت تر است؟

کد خبر: ۷۵۸۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰ 25 December 2017

طبق آماری که وزارت راه و شهرسازی، جمع آوری و منتشر می کند، متوسط یک مترمربع واحد مسکونی آپارتمانی در کشور در هفت ماهه اول امسال دو میلیون و 26 هزار تومان بوده است که بیش از 5 درصد (بیش از یک میلیون تومان) نسبت به سال 95 رشد نشان می دهد.

به گزارش خراسان، بین شهرهای مختلف، استان تهران، اصفهان و شیراز با 4.5، 2.9 و 2.5 میلیون تومان گران ترین واحدهای مسکونی را به خود اختصاص داده اند. علاوه بر آن خانه دار شدن در شهرهای اراک، تبریز و مشهد هم با قیمت حدود دو میلیون و 250 هزار تومانی هر مترمربع آپارتمان، سخت تر از دیگر نقاط کشور است. در سوی دیگر، قیمت مسکن در شهرهای سمنان، ایلام و بجنورد با حدود یک میلیون و 300 هزار تومان کمترین مقدار در کل کشور است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
مشکل اصلی این که کشور موفق به تدوین برنامه های واقعی برای توسعه نمی شود. اینجاست. آمارهای غلط و چالش بر انگیز است. بنده اهل اراک ساکن همدان و کارشناس ساخت و ساز هستم. قیمت مسکن در همدان با ونک پاسداران هروی شمس اباد تهران برابر است. اپارتمان در بهترین نقطه شهر متری 9 میلیون است. البته 5 روستا اخیرا به شهر همدان متصل شده اند. اکر قیمت اپارتمان این روستاها را وارد کنید وضعیت متفاوت است.
تمام شهرها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار