بازدید 72797
بسته خبری «تابناک»؛

نظر دختر اوباما درباره ایرانی ها/ واکنش علم‌الهدی به مواضعش نسبت به احمدی‌نژاد/ روایت فردوسی‌پور از مرگ کیارستمی/ کدام کشور می خواست به ایران حمله کند؟

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:«استیضاح‌های دو قلو با انگیزه شخصی دو نفر از امیدی ها»،«بدهی محمد پروین به دولت چند میلیارد است؟»،«25 امضا براي استيضاح وزير ارتباطات»،«اعتراض مستقيم قاضی‌پور به یک نماینده زن»،«سکوت عارف درباره حمایت از روحانی»و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۰۵۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰ 13 July 2016

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

 

استیضاح‌های دو قلو با انگیزه شخصی دو نفر از امیدی ها

محمود صادقی از اعضای هیات‌رئیسه فراکسیون امید با تاکید بر بی‌اطلاعی این فراکسیون از طرح این استیضاح‌ها، یادآور شد: صبح امروز موضوع را با دکتر عارف، دکتر تابش و چند نفر دیگر از اعضای هیات‌رئیسه فراکسیون مطرح کردم ولی هیچ‌کدام از این عزیزان در هیات‌رئیسه فراکسیون امید در جریان این اخبار نبودند. به نظر می‌رسد، دو نفر از نمایندگان تهران و از اعضای فراکسیون امید، با انگیزه‌های شخصی به دنبال به جریان افتادن این استیضاح بوده‌اند که گویا در پی تذکرهایی که از سوی رئیس و اعضای هیات‌رئیسه فراکسیون امید درخصوص بی‌جا بودن طرح این استیضاح در موقعیت زمانی فعلی داده شده، از پیگیری آن پشیمان شده‌اند. ایلنا این خبر را منتشر کرد.


نظر عارف درباره احتمال کاندیداتوری در انتخابات96

عارف در رابطه با برخی صحبت ها درباره اینکه بخشی از اصلاح طلبان قصد دارند وی را به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آینده مطرح کنند گفت: "فعلا نظری در این رابطه ندارم و اجازه بدهید وارد این بحث نشویم زیرا مهمترین بحث فعال بودن در مجلس و فعال شدن کمیسیون هاست و پرداختن به مطالبات مردم است". وی افزود: "ما برنامه 128 بندی را به عنوان میثاق با مردم در فراکسیون امید تدوین شده و به عنوان اولویت خود قرار داده ایم و پرداختن به آن را در حال حاضر مهمترین موضوع می دانیم".عارف در پاسخ به این سوال که اگر اصلاح طلبان این تقاضای کاندیداتوری را داشته باشند آیا او می پذیرد یا ترجیح می دهد دوره 4 ساله نمایندگی اش را به پایان ببرد گفت: "من فقط می توانم بگویم که در حال حاضر اولویت اصلی ام مجلس و امور نمایندگی است". عصر ایران این خبر را منتشر کرد.


مزاح یک نماینده با ارسال کننده پیامک‌های تهدیدآمیز

کواکبیان در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه آیا منبع پیامک های تهدید‌آمیز به خبرنگاران مشخص شد و یا خیر گفت: گویا کواکبیان این پیامک‌ها را ارسال کرده چرا که هیچ نهادی در رابطه با این مسئله اظهار نظر نکرده است. باشگاه خبرنگاران این خبر را منشر کرد

.

بازیگر فیلم‌های مستهجن درنشست ناتو!

روزنامۀ لهستانی " Dziennik-polityczny " نوشت " ایرینا فریز" که اکنون نمایندۀ مجلس اکراین است و مسئولیت مذاکره با ناتو را بر عهده دارد، ستارۀ فیلم های مستهجن بوده است! شبکه راشا تودی در همین رابطه تأکید کرد که رسانه های اکراینی معتقدند که او با پترو پوروشنکو، رئیس جمهور اکراین، روابط پنهانی دارد، به ویژه اینکه او قبلا منشی شخصی رئیس جمهور بود. روزنامۀ لهستانی، در مقاله ای که پیش از آغاز نشست ناتو در لهستان منتشر کرد، نوشت: !بر پایۀ اطلاعاتی که در رسانه ها منتشر شده است، پوروشنکو از سال 2003 بر فعالیت های سیاسی فریز نظارت دارد. شبکۀ العالم این خبر را منتشر کرد

 

واکنش علم‌الهدی به مواضعش نسبت به احمدی‌نژاد

احمد علم‌الهدی ظهر امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت سالگرد حادثه تخریب قبور بقیع در جمع خبرنگاران در واکنش به سؤالی در خصوص مواضع منتسب به وی در قبال محمود احمدی‌نژاد که اخیراً در رسانه‌ها منتشر شده، اظهار داشت: مجموعه مبانی و نظراتم در خصوص مسائل سیاسی و اشخاص گوناگون توسط خودم صراحتاً بیان‌ شده و می‌شود و نیازی به نقل‌ قول ندارم. وی افزود: من مسئول اظهارنظر دیگران نیستم و خودشان مسئول‌اند و شما می‌توانید با مراجعه به سایتم ( Alamolhoda.com ) از آن مطلع شوید. فارس این خبر را منتشر کرد

 

شکایت بانک رفاه از منتشر کننده فیش مدیر عامل سابق

وکیل مدیرعامل سابق بانک رفاه از شکایت این بانک به دادگاه جرایم رایانه‌ای در پی افشای صورتحساب ۲۳۴ میلیونی علی صدقی خبر داد.علی شریف‌زاده وکیل علی صدقی مدیرعامل سابق بانک رفاه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، از شکایت این بانک در دادگاه جرایم رایانه‌ای خبر داد و اظهار داشت: علیه افرادی که کارمندان بانک را در تلگرام دعوت به اخلال در نظم بانک و پیرو آن توهین،‌افترا و فحاشی به مدیران بانک کرده بودند مطابق ماده یک، 17 و 18 قانون جرایم رایانه‌ای و سایر مواد ناظر قانونی شکایت شده است.وی در پاسخ به این سوال که این افراد چه کسانی بودند گفت: برخی مشخص شده‌اند، این افراد با دسترسی به اطلاعات، همه کارکنان بانک را در دو گروه حدود یازده هزار نفری اد کرده بودند و بخشی از مباحث‌شان اعتراض به چگونگی حقوق و مزایای دریافتی از بانک رفاه بود.به گفته وی صورتحساب 234 میلیونی موجودی علی صدقی برخلاف واقع به عنوان فیش حقوقی برای اولین‌بار در این گروه منتشر و منشا مسائل بعدی شده است. فارس این خبر را منتشر کرد


بدهی محمد پروین به دولت چند میلیارد است؟

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی در گفت و گویی اعلام کرد: مبلغ فروش برنج به پسر علی پروین 20 میلیارد تومان بوده است که با سود آن باید 25 میلیارد تومان به شرکت بازرگانی دولتی پول پرداخت شود. خریداران طبق قانون موظف به پرداخت هستند و در صورت عدم پرداخت وثیقه آنها را به اجرا می‌گذاریم. خبر آنلاین این خبر را منتشر کرد.


نانسی پلوسی درباره ایران چه نوشت؟

رهبر دموکرات‌ها مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای از نمایندگان خواست به طرح‌های ضد ایرانی جمهوری‌خواهان رای منفی دهند.رهبر اقلیت دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان آمریکا از دیگر نمایندگان مجلس خواسته حتی اگر با اصل توافق تاریخی هسته‌ای ایران مخالف هستند به طرح‌های جمهوری‌خواهان که توافق هسته‌ای را از مسیر خارج می‌کند، رای منفی بدهند.به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، نانسی پلوسی رهبر اقلیت دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان آمریکا در روز سه‌شنبه در نامه‌ای مدعی شد: این توافق بهترین راه برای جلوگیری از دستیابی ایرانی به تسلیحات هسته‌ای است.روز چهارشنبه قرار است درباره‌ سه طرح جمهوری‌خواهان در مورد توافق هسته‌ای در مجلس نمایندگان آمریکا که اکثریت آن‌را جمهوری‌خواهان تشکیل می‌دهند رای‌گیری صورت گیرد، کاخ سفید اعلام کرده این طرح‌ها توافق هسته‌ای را از مسیر خارج خواهد کرد.ایسنا این خبر را منتشر کرد


نظر دختر اوبامادرباره ایرانی ها

هجوم برخی کاربران فارسی زبان به صفحه اینستاگرام "مالـیا اوبـاما" دختر "بـاراک اوبـاما" رئیس جمهور آمریـکا واکنش های زیادی را به دنبال داشت. برخی از کاربران فارسی زبان‌ با رفتن به صفحه دختر اوباما درخواست های خود را با زبان طنز و مزاح مطرح کردند.بعد از مدت زمانی کوتاه، مالیا اوباما که از هجوم کاربران به صفحه اینستاگرامش شگفت زده شده بود، صفحه اش را پرایوت کرد. بسیاری از ایرانیان برای معذرت خواهی و دلجویی از او، در اینستاگرام به وی دایرکت ارسال کردند و مالیا اوباما این دایرکت ها را در صفحه شخصی اش به اشتراک گذاشت.مالیا اوبا در جواب یکی او در واکنش به یکی از دایرکت هایی از از طرف ایرانیان برای او ارسال شده بود و از او بخاطر بی احترامی ها معذرت خواهی کرده بود گفت:" شما می توانید فردی را هیچ وقت نبخشید. بسیاری از مردم در این جهان فقیرند چون تنها چیزی که دارند پول است. من فهمیدم که ایرانیان افراد بسیار خوبی هستند چون آن ها از من عذر خواهی کردند و من پذیرفتم".باشگاه خبرنگاران این خبر را منتشر کرد.

 
شریعتمداری به دادسرا رفت
دیروز حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان برای تفهیم اتهام درباره ۹ فقره شکایت جدید به دادسرا رفت. شاکیان کیهان عبارتند از مهدی هاشمی‌رفسنجانی، فاطمه راکعی، نهاد ریاست‌جمهوری، جهاد دانشگاهی، دانشگاه آزاد، شورای عالی امنیت ملی، میراث فرهنگی، سازمان بهزیستی و بازرسی انتخابات.


مجوز روحانی برای فروش امجدیه

بر اساس پیشنهاد وزیران عضو کمیسیون لوایح دولت که طی روزهای اخیر به تایید حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور کشورمان رسیده و به محمود گودرزی ابلاغ شده، مقرر شده به استناد ماده 115 قانون محاسبات عمومی، وزارت ورزش و جوانان مجاز است برای فروش مجموعه ورزشی امجدیه به مساحت 673 متر مربع واقع در بخش 7 زنجان اقدام و وجوه حاصل از فروش را پس از واریز به حساب درآمد عمومی کشور، هزینه کند.


عکس گرفتن یک ایرانی با سر بریده نظامیان سوریه

یک دادگاه کیفری در شهر فرانکفورت، یک شهروند آلمانی ایرانی‌تبار را به اتهام ارتکاب جنایت جنگی در سوریه به دو سال زندان محکوم کرد.آریا لاجودی ۲۱ ساله، متهم است در بهار سال ۲۰۱۴ در سوریه همراه با دو جنگجوی دیگر، با سر بریده و به نیزه کشیده شده دو سرباز ارتش سوریه عکس گرفته است. این تصویر در فیسبوک منتشر شد. پلیس آلمان وی را در اکتبر سال ۲۰۱۵ بازداشت کرد و روند رسیدگی به اتهامات او در ماه مه سال ۲۰۱۶ آغاز شد.براساس حکم دادگاه، لاجوردی پیش از پیوستن به یک گروه اسلام‌گرای افراطی در سوریه در سال ۲۰۱۴، عقاید و باورهای افراطگرایانه پیدا کرده بود. وی در زمان ورود به سوریه به گروهی پیوست که یک شهروند آلمانی (احتمالا ترک‌تبار) با نام ودعت (و) در آن حضور داشت.این مطلب در عصرایران منتشر شده است.


امارات هم حامی منافقین شد

عبدالخالق عبدالله از چهره‌های نزدیک به دولت امارات گفت: زمان آن رسیده تا کشورهای عربی از اپوزیسیون ایران حمایت کرده و از مریم رجوی در پایتخت‌های خود استقبال کنند.این مطلب در جام نیوز منتشر شده است.


واکنش حماس به اظهارات تکذیب شده یک مقام سپاه
 روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با تکذیب برخی اخبار پیرامون اظهارات یکی از مشاورین این نهاد در خصوص مذاکره حماس با اسرائیلی ها، حماس را در خط مقدم مقاومت ضد صهیونیستی فلسطین‌ دانست.در پی انتشار مصاحبه یکی از مشاورین سپاه با یکی از خبرگزاری‌های داخلی پیرامون تحولات منطقه و آینده آن و انتساب برداشتی در خصوص مذاکره حماس با اسرائیل، روابط عمومی کل سپاه در بیانیه‌ای با تکذیب این مطلب تاکید کرد: تردیدی نیست جنبش مقاومت اسلامی حماس که رژیم صهیونیستی در جنگ های 22 روزه، 51 روزه و 8 روزه ضربه مهلک و شکست خفت باری از آن متحمل شده است در خط مقدم مقاومت و مبارزه ضد صهیونیستی ملت فلسطین قرار دارد.این بیانیه حمایت ملت ایران از آرمان قدس شریف و ملت فلسطین را از راهبردهای خدشه ناپذیر انقلاب و نظام و نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توصیف و تصریح کرده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مواضع و دیدگاههای خود را در قالب بیانیه‌های رسمی یا توسط فرمانده کل، نماینده ولی فقیه و روابط عمومی این نهاد اعلام می‌کند و سایر اظهارنظرها پیرامون مسائل مختلف را دیدگاههای شخصی و غیررسمی می‌داند.

واکنش حماس به سخنان سردار عروج

حماس نیز با صدور بیانیه ای به سخنان تکذیب شده این مشاور سپاه واکنش نشان داد. حماس در بیانیه روز یکشنبه خود گفت: آنچه به زبان مقام ایرانی آمد نادرست است. یادآوری می کنیم سیاست رسمی حماس عدم مذاکره با دشمن (اسرائیل) است. این گروه تاکید کرد تا آزادسازی فلسطین، در راس مقاومت علیه اسرائیل باقی می ماند.


کدام کشور می خواست به ایران حمله کند؟

معاون رئیس جمهور به مذاکرات ایران و 1+5 اشاره کرد و یادآور شد: مذاکرات پیچیده و نابرابری را پشت سرگذاشتیم چراکه آنان بالای 500 نفر مذاکر کننده داشتند و تیم ما 40 نفره بود.وی افزود: معظل بزرگ ناامنی در سایه‌ی اقدامات دولت تدبیر و امید ریشه کن شد و امروز اگر گردشگران زیادی می خواهند از جاذبه های گردشگران ایران استفاده کنند به خاطر توافقی است که به امضاء رسید.سلطانی‌فر با اشاره به سفر رئیس جمهور به فرانسه، خاطرنشان کرد: اولاند به آقای روحانی گفته بود که برای حمله به ایران اتفاق نظر داشتیم و اختلاف ما فقط در زمان حمله بود؛ در واقع برجام امنیت ایران را تضمین کرد و مانع بروز جنگ شد.
 
 
25 امضا براي استيضاح وزير ارتباطات

يكي از نمايندگان مجلس از جمع آوري امضا براي طرح استيضاح وزير ارتباطات خبر داد.يكي از نمايندگان مجلس در گفتگو با روزنو اظهار كرد: نمايندگان استان هاي آذربايجان شرقي و غربي و اردبيل طرح استيضاح وزير ارتباطات را بدليل مشكلات ارتباطي در اين استان ها تهيه كرده اند و  در حال جمع آوري امضا براي تقديم استيضاح به هيات رييسه مجلس هستند.وي افزود: تا كنون استيضاح وزير ارتباطات داراي امضاي 25 نماينده است .

اعتراض طائرپور به تفکیک جنسیتی مراسم کیارستمی
‎فرشته طائرپور به تفکیک جنسیتی مراسم بزرگداشت کیارستمی اعتراض کرد که با استقبال حضار مواجه شد. طائرپور آن را خلاف منش عباس کیارستمی دانست.
‎گفتنی است در مراسم بزرگداشت کیارستمی که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود خانم‌ها و آقایان را جدا از هم نشانده اند.سینما سینما این خبر را منتشر کرده است.
 

واکنش فردوسی‌پور به اعتراض مهرجویی
‎عادل فردوسی پور در مراسم بزرگداشت کیارستمی گفت :من علاقه ای نداشتم در این جمع باشم. ما یک مرد بزرگ و یک انسان هنرمند را از دست دادیم.  همانطور که آقای مهرجویی گفتند… اتفاق تلخی بود. ما با دست خودمان انسان های بزرگمان را از دست می دهیم و قدرشان را نمی دانیم. ما آقای کیارستمی را واقعا مفت از دست دادیم.سینما سینما این خبر را منتشر کرده است.
 
 
چرا آبروی نظام را در معرض نیشخند قرار می‌دهید
‎محمدجواد حق شناس مدیر کل سیاسی وزارت کشور دولت اصلاحاتدر اینستاگرام خود نوشت: اين هفته را بايد صادقانه بگويم هفته شوك بود. خبر درگذشت كيارستمى نازنين و درگذشت خانم الهىقمشه اى كه براى اصحاب فرهنگ و ادب ضايعه اى جبران ناپذير به حساب مى ايد. اما در اين ميان خبرممنوع الخروج شدن هنرمند سرشناس جناب تناولىاز ان دست خبرهايى بود كه غير قابل باور مينمود! وقتى با كنجكاوى تمام خبر را خواندم ،متوجه شدم با شكايت  ناجا و به اتهام تشويش اذهان و نشر اكاذيب ايشان هنگام سفر به خارج از كشور براى شركت در ايين رونمايى از كتاب جديدشان مشمول عنايت شده اند!!!!
‎تناولى هنرمند بزرگى كه يكى از شناخته شده ترين هنرافرينان اين سرزمين در حوزه هنرهاى تجسمى به شمار ميرود و مجموعه اثار خلق شده وى با عنوان قفل هاى ايرانى و هيچ به شدت مورد توجه موزه ها و گالرى هاى شناخته شده دنياى هنر است ، با شكايت سازمانى كه در اين حوزه ها نه تخصصى دارد و نه مسووليتى ممنوع الخروج شده است!!! واين چنين ابروى نظام و كشور را در معرض ريشخند و هجمه اغيار و دشمنان قسم خورده قرار مى دهند. اين روند ناروا تا كجا ادامه خواهد يافت؟؟ چه كسى پاسخگوست؟


اعتراض مستقيم قاضی‌پور به یک نماینده زن


بسته چهارشنبه
 
 
 
 

تعیین سقف دریافتی‌ دستگاه‌های دولتی

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه با بیان اینکه در قضیه فیش‌های حقوقی به دنبال شفاف‌سازی هستیم، گفت: اعتقادی نداریم که سر و ته این فیش‌ها باید جمع شود بلکه به دنبال اصلاح ساختاری هستیم.ربیعی از تصویب سقف دریافتی‌ها در جلسه امروز هیات دولت خبر داد و گفت: امروز مصوبه‌ای در هیات دولت به تصویب رسید که بر اساس آن سقف دریافتی‌ها برای وزارتخانه‌ها،‌ بانکها و شرکتها مشخص شد و تمام دستگاههای اجرایی کشور اعم از قوه مقننه و مجریه باید از آن تبعیت کنند.وی تصریح کرد: طبیعتا شاخصه کسانی که به دنبال فیش‌های حقوقی بودند این است که صادقانه از این مصوبه تبعیت کنند و تمام دستگاهها به تصمیمی که گرفته شده وفادار باشند.ایسنا این خبر را منتشر کرده است.

 

نظر هاشمی درباره تروریست خواندن ایران

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در اولین برنامه‌ سفر به استان کرمان با بیان ، مانع تراشی برخی از کشورهای عضو مذاکرات هسته‌ای در مسیر اجرای کامل توافقات و شکست کامل تحریم‌ها را غیر دیپلماتیک دانست و گفت: حمایت ایران از تروریسم، در حالی که خود قربانی آن است، طنز است و به جمهوری اسلامی نمی‌چسبد.

 

آخرین وضعیت حسین الهی‌ قمشه‌ای

در مراسم تشییع پیکر مهدیه الهی‌قمشه‌ای - پژوهشگر فقید ادبیات عرفانی - که 21 تیر برگزار شد، برادرش حسین الهی‌ قمشه‌ای حضور نداشت. این اتفاق باعث ایجاد پرسش و نگرانی برای مخاطبان این چهره فرهنگی شده است.افشین علاء - داماد مهدیه الهی قمشه‌ای - در این‌باره به ایسنا گفت: آقای قمشه‌ای به دلیل عمل قلب باز کمتر سخنرانی می‌کنند و به همین دلیل به دستور پزشکی در مراسم تشییع حضور نداشتند؛ اما قطعا در مراسم ترحیم یکی از سخنرانان خواهند بود.این خبر را ایسنا منتسر کرده است.

 

تهیه لیستی 30 نفره از کاندیداهای ریاست جمهوری

کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان در گفت و گویی»، درباره سخنان اخیر باهنر در رابطه با حمایت مشروط اصولگرایان از روحانی در انتخابات گفت: به هر حال دنیای سیاست، دنیای منکرات است، هر چیزی ممکن است اتفاق بیافتد، همان جوابی که آقای باهنر دادند همان را شما ملاک قرار بدهید. وی افزود: شخص آقای روحانی جوهره اش اصولگرایی است. اگر مسائل اصولگرایی مورد توجه قرار بگیرد خیلی خوب است که همین موضوع می تواند جهت گیری مهمی را در انتخابات مشخص کند.سجادی تصریح کرد: الان نمی شود گفت که اصولگرایان میخواهند از روحانی حمایت کنند یا نکنند. انتخابات وقتی اتفاق می افتد که اصولگرایان کاندیداهایی داشته باشند. در اردوگاه اصولگرایان قحط الرجال نشده و احتمال اینکه بخواهند کاندیدا داشته باشد وجود دارد. حمایت از آقای روحانی بستگی به خیلی از شرایط و امکانات فضای سیاسی و .... دارد.سخنگوی جبهه پیروان با اشاره به این موضوع که ما اصولگرایان تندرو را قبول نداریم تاکید کرد: آن بخش از اصولگرایی که ما خودمان را متعلق به آن می دانیم، تندروها را به رسمیت نمی شناسیم.وی درباره احتمال کاندیداهای 92 در انتخابات 96 گفت: این بستگی به خودشان دارد که آیا به صحنه بیایند یا نه. این موضوع مهمی بشمار می آید. به نظر من، تعدد کاندیداها سم مهلکی برای اصولگرایان است، همانطور که بود و باعث تقسیم آراء در آن سال شد. سجادی در ادامه گفت: ما یک لیست 30 نفره داریم که از این 30 نفر باید روی یک نفر به اجماع برسیم که ممکن است آقای روحانی باشد.انتخاب این گفت و گو را منتشر کرده است.

 

هرکس می خواهد رئیس جمهور شود، می گوید گشت ارشاد را برمی دارم

سردار حسین اشتری پیش از ظهر امروز در اختتامیه نخستین جشنواره چادرهای آسمانی گفت: نیروی انتظامی در حوزه عفاف و حجاب علاوه بر کارهای فردی، فعالیت‌های ایجابی نیز انجام داده است. قانون عفاف و حجاب در شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور ۲۶ دستگاه و بیش از ۳۰۰ مصوبه تصویب شده و نیروی انتظامی تنها یکی از اعضای آن برشمرده می‌شود. فرمانده نیروی انتظامی با انتقاد به تبلیغات برخی از کاندیداها در زمان انتخابات گفت: برخی که کاندیدا می شوند، اعلام می کنند گشت ارشاد برداشته می‌شود، در حالی که گشت ارشاد یک قانون است.

 

سکوت عارف درباره حمایت از روحانی

رئیس فراکسیون امید در مجلس دهم درباره حمایت اصلاح طلبان از روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 اظهارنظر کرد.محمدرضا عارف در گفت و گو با خبرآنلاين درباره پروژه عبور از روحاني كه ازسوي برخي تندروها مطرح مي شود،‌ اظهار كرد: اصلاح‌طلب‌ها هميشه حامي دولت بوده اند و از سال 92 تاكنون از دولت آقاي روحاني حمايت كرده اند.وي درباره اينكه آيا اين حمايت براي انتخابات سال 96 نيز ادامه مي يابد، گفت: جریان اصلاحات تصميم مي‌گيرد و اعلام مي‌كند. اما تا جايي كه من اطلاع دارم هنوز هيچيك از جريانات سياسي اصلاح طلب دراين باره موضع‌گيري نكرده‌اند.عارف در پاسخ به اين سوال كه شخص او موافق كانديداتوري روحاني است يا خير،‌ اظهارنظري نكرد و به اين جمله بسنده كرد: فعلا من چيزي نمي گويم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲۳
حضرت آیت الله علم الهدی ، رسما تکذیب کنید، طفره رفتن شما باعث می شود باور کنیم نظرتان راجع به آقای دکتر احمدی نژاد تغییر کرده.
حالا فرانسه گفته به ایران میخواستیم حمله کنیم شما ترسیدین؟؟؟؟
عارف نماينده اول تهران و كانديداي ما براي رياست جمهوري.
لطفا نظریات مردم نسبت به کاندیاتورری ناطق نوری را نظر خواهی کنید.........
بالاخره ما نفهمیدیم آقای علم الهدی نظرات حمایتی خوددرمورداحمدي نژادراتاييدکرده یا ساکنان دوپهلوصحبت فرموده اند
آخه خاک بر سرا مریم رجوی خره کیه؟؟؟
... و باز هم طبق معمول خبری داریم از علم الهدی.
لطفاً این غلط نامه را هم به همراه این صفحه منتشر کنید:
1- تیتر : عنوان
2- اد! کرده بودند: اضافه کرده بودند (شریک کرده بودند- ثبت نام کرده بودند)
3- معظل: معضل
4- جاذبه های گردشگران: جاذبه های گردشگری
5- و بسیاری غلط های املایی و دستوری دیگر

جناب تابناک یا |کپی پیست"! نکن که به نام تو در بره! یا اگر میکنی اقلا یک ویرایشگر هم براش بذار! دلت بسوزه برای زبان بی دفاع پارسی!
کدام کشور می خواست به ایران حمله کند؟
این یک حقیقت است که سردار عروج گفته
سلام
تعهد نامه : ما مرديم فرهنگ دوست ايران به صفحه هاي شخصي كسي حجوم نخو اهيم برد و در صورت نياز فقط شعر حافظ و سعدي و پيام هاي از ايران زيبا ارسال مي نماييم .
دزدان طلب کار هم شدند
اولاندغلط زیادی کرده
رد پاي الهه راستگوها در مجلس خيلي زود پيدا شد.
خود كرده را تدبير نيست!
"برخی از کاربران فارسی زبان‌ با رفتن به صفحه دختر اوباما درخواست های خود را با زبان طنز و مزاح مطرح کردند"
تابناک دوست داریم
آخرشی
باید گشت ارشاد را در مساجد به اجرا بگذاریم
بنده پزشک برای مراسم زنده یاد کیارستمی که بعد از خیام از همه هنرمندان در خارج وداخل معروف مهمتر بوده که حالا برای بعضیها مانند مهرجویی بی اب شده وسیله خود شیرینی عزیز شده با افتخار رفتم
اقا برا این نماینده زن محافظ بزارید
اولاند به آقای روحانی گفته بود که برای حمله به ایران اتفاق نظر داشتیم و اختلاف ما فقط در زمان حمله بود؛
واقعا سادگی میخواد که ادم این حرفا را باور کنه البته کاش جواب روحانی را میگفتن چی بوده یعنی ایشون ساکت موند و به این توهین اولاند لبخند زد
آیت الله رفسنجانی!

تابناک جناحی
آقای باهنر، انتخابات ریاست جمهوری است فقط یک نفر رییس جمهور می شود .آن را با تعداد نمایندگان تهران اشتباه نگیرید!!!!!!!!!!
اقای رییس انتظامی انچه بیش از همه عوض میشود قانون است بخصوص توسط مجریان. یک قانون که وحی الهی نیست . اگر میخواهید بگویید اینها در محدوده قدرت رییس جمهور نیست ان چیز دیگریست
شکایت بانک رفاه از منتشر کننده فیش مدیر عامل سابق
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر