بازدید 8098

ارزیابی شمخانی از اوضاع جاری عراق

وی، روز جمعه در جریان سفر به بغداد به خبرنگاران گفت: جریان ها و احزاب عراقی، نخستین گام یعنی برگزاری انتخابات، آغاز رسمی کار مجلس و انتخاب هیأت رییسه را خوب برداشته اند و گام بعدی را نیز با حفظ وحدت و در کنار هم قرار گرفتن، برخواهند داشت.
کد خبر: ۴۱۷۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۳ 18 July 2014
علی شمخانی نماینده رهبر معظم انقلاب و دبیر شورای عالی امینت ملی، با اشاره به اوضاع حساس فعلی عراق گفت: خوشبختانه جریان های سیاسی عراق اعم از شیعه، سنی و کرد، شرایط حساس فعلی را درک می کنند.

به گزارش ایرنا، وی، روز جمعه در جریان سفر به بغداد به خبرنگاران گفت: جریان ها و احزاب عراقی، نخستین گام یعنی برگزاری انتخابات، آغاز رسمی کار مجلس و انتخاب هیأت رییسه را خوب برداشته اند و گام بعدی را نیز با حفظ وحدت و در کنار هم قرار گرفتن، برخواهند داشت.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با یادآوری ظرفیت های بزرگ عراق، تأکید کرد که این کشور می تواند نقش مؤثری در ثبات و امنیت منطقه داشته باشد.

شمخانی، با بیان اینکه بخش عمده مشکلات عراق از بیرون به داخل این کشور تزریق می شود، گفت: مردم عراق قادرند مشکلاتشان را بدون دخالت خارجی حل کنند.

شمخانی صبح امروز برای سفره یکروزه وارد بغداد شد و تاکنون با نوری المالکی نخست وزیر و جمعی از سران جریان های سیاسی عراق دیدار کرده است.

وی شب گذشته نیز در نجف اشرف با مراجع مقیم این شهر از جمله آیت الله سیستانی دیدار کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی