بازدید 11393

اخطار روسیه به غرب در برخورد دوگانه با داعش

فعالیت تروریست های عضو این گروه ابعاد منطقه ای می یابد که پیامدهای منفی گسترده ای برای اقتصاد کشورهای منطقه خاورمیانه به همراه خواهد داشت و تمامیت ارضی این کشورها را تهدید می کند.
کد خبر: ۴۰۷۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۷ 12 June 2014
وزارت امور خارجه روسیه روز چهارشنبه با انتشار بیانیه ای کشورهای غربی را از برخورد دوگانه در ارزیابی گروه تروریستی «حکومت اسلامی عراق و شام» موسوم به داعش برحذر داشت.

به گزارش ایرنا، در بیانیه وزارت خارجه روسیه گفته شده است: برخورد دوگانه در ارزیابی گروه تروریستی داعش از سوی آمریکا و برخی دیگر از کشورهای غربی قابل تاسف است.

دراین بیانیه با اشاره به فعالیت گسترده تروریست های گروه داعش در عراق و سوریه خاطرنشان شده است: فعالیت تروریست های عضو این گروه ابعاد منطقه ای می یابد که پیامدهای منفی گسترده ای برای اقتصاد کشورهای منطقه خاورمیانه به همراه خواهد داشت و تمامیت ارضی این کشورها را تهدید می کند.

وزارت خارجه روسیه در ادامه بیانیه خود فعالیت ها و اعمال تروریست ها در عراق به ویژه مناطق شمال این کشور را محکوم کرده است.

به گزارش رسانه های روسیه، تروریست ها روز سه شنبه شهر موصل مرکز استان نینوا در شمال عراق را تحت کنترل خود درآوردند.

امروز هم این رسانه ها به نقل از مقامهای عراقی از اشغال شهر تکریت مرکز استان صلاح الدین توسط تروریست های عضو گروه داعش خبر دادند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی