بازدید 2042

۵ هزار معلم در سال جاری استخدام می شوند

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از جذب بیش از ۵ هزار معلم در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۲۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹ 18 February 2024

 
به گزارش تابناک، مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در نشست خبری صبح امروز که با عنوان بررسی دستاوردهای آموزشی و پرورشی شهرستان‌های استان برگزار شد، تعداد دانش‌آموزان در حال تحصیل مدارس دولتی و غیردولتی شهرستان‌های استان تهران را بیش از یک میلیون و ۱۲۵ هزار تن برشمرد.

وی با بیان اینکه برای مقطع ابتدایی رویکرد آموزشی بازی محور تعریف شده که در این راستا طی یک سال گذشته پرجمعیت‌ترین مدارس هر منطقه که دو نوبته هستند را به بازی‌های آموزشی یا همان واقعیت مجازی( VR) مجهز کرده‌ایم، افزود: برای اولین بار در تاریخ تاسیس اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، میانگین امتحان نهایی دانش‌آموزان بالاتر از میانگین کشوری شده است.

بهرامی در ادامه با اشاره به اجرای اردوهای راهیان پیشرفت، به ۲۰ مقصد اردویی اشاره کرد که برای این دانش‌آموزان شهرستان‌های تهران برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در حوزه تربیت بدنی نیز به تجهیز بیش از ۹۷۰ اتاق سلامت در مدرسه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: در حوزه سوادآموزی نیز پیش از این رتبه ۲۴ را داشتیم اما امسال در ارزیابی وزارتخانه به رتبه ۷ در سوادآموزی رسیده‌ایم.

بهرامی از اخذ ۳۰۲ سند مالکیت در طول سال جاری خبر داد که ۱۲ ملک مولدسازی شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه در مهرماه امسال ۷۳ فضای آموزشی جدید تحویل و ۱۰۹ پروژه عمرانی نیز در حال احداث است، اظهار کرد: سرانه آموزشی شهرستان‌های استان تهران پیش از این ۳.۸ مترمربع بود که امروز به ۴.۷ متر مربع رسیده است. به جز مصوبات سفر رئیس جمهور، تمام مدارس جدید التاسیس با مشارکت خیرین ساخته شده است.

بهرامی میانگین تراکم جمعیت در کلاس‌های درس شهرستان‌های استان تهران را ۳۱.۸۴ دانش‌آموز اعلام کرد که الاتر از میانگین کشوری است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اعلام کرد: در راستای جبران و تامین نیروی انسانی، امسال ۵۰۴۲ تن از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸ جذب آموزش و پرورش می‌شوند.

 منبع: ایسنا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی