بازدید 7248
۶

توضیح بانک مرکزی درباره سقف انتقال کارت به کارت

درپی مطرح شدن «کاهش سقف انتقال وجه به صورت کارت به کارت از ۱۰ به پنج میلیون تومان»، بانک مرکزی اعلام کرد که سقف کارت به کارت تغییری نکرده و همان ۱۰ میلیون تومان است.
کد خبر: ۱۲۱۸۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳ 29 January 2024

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، بانک مرکزی ادعای مطرح شده در خصوص تغییر سقف انتقال وجه به صورت کارت به کارت را رد کرد.

گفتنی‌ است؛ از اردیبهشت امسال برخلاف سال‌های گذشته، سقف انتقال وجه غیر حضوری بین حساب‌های شخصی افراد نیز برداشته شده و کاملا نامحدود است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۶
مسخره اس
سقف 10 میلیونی کارتبکارت هم بسیارکم است وبرای کسبه وافراددیگرمشکلات زیادی ایجادمیکند.درتوجیهش هم میگویند برای جلوگیری ازپولشویی است.درحالیکه سقف کارتخوان که درآن امکان سواستفاده بسیاربیشتر از کارتبکارت است سقف 50 میلیون است که البته همین هم کم است ومثلا موقع خرید یک یخچال با مشکل مواجه میشویم. ولی منظوراین بود که سطح نبوغ افرادی را که درتخصصی ترین نهاداقتصادی کشور جا خوش کرده اند را بگوییم. حیف از آن ساختمان زیبا که چنین افرادی در آن باشند
هر کاری میکنن اگر صدای مردم درآمد تکذیب میکنن ولی اگر صدا در نیامد اجرا میکنند فقط اینو بگم سال دیگه ۱۴۰۳ تمام هزینه های دولت و صدا و سیما و حقوق کارمندا و بازنشستگان و .... مستقیم به اسم مالیات از جیب مردمه
اوناییکه دربانک مرکزی نشسته انداگر چیزی از اقتصاد وامورمالی وبانکی حالیشون بود برای بانکها سوددستوری صادرنمیکردند تا پول مردم راهی بازارهای سکه ودلار واخیرا صندوقهای مجهول الهویه شود.خودشون میگن تورم 45 درصداست (که مشخصا خیلی بیشتراست) آنوقت به بانکها میگویندسود حسابهای معمولی یعنی حسابی که متصل به کارت باشدوقابلیت برداشت و واریزمداوم داشته باشد 5 درصد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! وسود یکساله (یعنی نمیشه بهش دست زد نه پول ریخت نه پول برداشت) 15 درصد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
وقتی حقوق زیر ده تومنه حالا سقف هر چقدر میخواد باشه باشه
بین این همه آگهی به سختی متن خبر پیدا میشه!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی