بازدید 52611

بازتاب و واکنش‌های گسترده با حملات موشکی سپاه در عراق و سوریه

حملات گسترده موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست‌ها در اربیل عراق و ادلب سوریه، بازتاب گسترده‌ای در سطح منطقه‌ای  و بین المللی داشته است و با واکنش‌های متفاوتی روبه رو شد.
کد خبر: ۱۲۱۶۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶ 16 January 2024

بازتاب و واکنش های گسترده با حملات موشکی سپاه در عراق و سوریه

بین الملل تابناک: حملات گسترده موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست‌ها در اربیل عراق و ادلب سوریه، بازتاب گسترده‌ای در سطح منطقه‌ای  و بین المللی داشته است و با واکنش‌های متفاوتی روبه رو شد.

بیانیه وزارت خارجه آمریکا 

 وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای به نقل از سخنگوی این وزارتخانه متیو میلر حملات موشکی شامگاه دوشنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد. موشک‌های بالستیک سپاه در عملیات شامگاهی بطور همزمان تروریست‌های موساد و داعش را در اربیل و ادلب منهدم کرد.

میلر ضمن اعلام مخالفت آمریکا با این حملات، مدعی شد حملات ضد تروریستی ایران ثبات عراق را تضعیف می‌کند.  

سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا بامداد سه‌شنبه گفته بود که گزارش‌های مربوط به حملات موشکی به شمال عراق و سوریه را دریافت کرده و در حال بررسی هستند. آدرین واتسون همچنین گفت «هیچ پرسنل یا تاسیسات آمریکایی در [حملات موشکی ایران] هدف قرار نگرفت و ما با مقامات ارشد عراق و منطقه کردستان در تماس بوده‌ایم».

فرانسه نگران مقر موساد در اربیل شد

وزارت خارجه فرانسه امروز در بیانیه‌ای ضمن ابراز نگرانی، ایران را به نقض حاکمیت عراق متهم کرد. 

وزارت خارجه فرانسه در بیانیه خود، عملیات ضد تروریستی ایران را «حمله به ثبات و امنیت عراق و کردستان عراق خواند» و با این ادعا که «به تشدید تنش‌های منطقه‌ای کمک می‌کند»، خواستار توقف آن‌ها شد. 

واکنش قطر

«محمد بن عبدالرحمن آل ثانی»، امروز (سه‌شنبه)، در حاشیه نشست مجمع اقتصادی «داووس» به حمله موشکی سپاه به مقر موساد در اربیل واکنش نشان داد.

وزیر خارجه قطر با شرکت در برنامه‌ای در حاشیه نشست مجمع اقتصادی داووس در پاسخ به سؤال مجری درباره این حمله، رویدادهای منطقه را با یکدیگر مرتبط دانست و گفت: «نمی‌توان رویدادهای منطقه را از یکدیگر جدا کرد».

عراق سفیرش در تهران را برای مشورت فراخواند

 خبرگزاری رسمی «واع» عراق امروز سه‌شنبه خبر داد این کشور سفیر خود در تهران را برای مشورت درباره حملات موشکی ایران فراخواند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد شامگاه دوشنبه مقرهای جاسوسی ضدایرانی را در اربیل با موشک‌های بالستیک منهدم کرده است.

در پی این حملات، خبرگزاری واع گزارش داد وزارت خارجه عراق کاردار ایران در شهر بغداد را احضار و یادداشت اعتراضی در ارتباط با این عملیات را تسلیم وی کرد.

نخست‌وزیر کردستان عراق مسرور بارزانی هم در واکنش به حمله موشکی سپاه به مقر موساد در اربیل، از بغداد خواست موضع سختگیرانه‌ای در قبال این حمله اتخاذ نماید.

شبکه سی‌ان‌ان در گزارشی درباره این حمله تصریح کرد در حمله ایران به منطقه کردستان عراق یک پایگاه که سپاه پاسداران آن را مقر تروریستی متعلق به موساد، سازمان جاسوسی اسرائیل اعلام کرده است، هدف قرار گرفت.

سی‌ان‌ان در ادامه گزارش خود افزود: سپاه پاسداران ایران همچنین مواضع داعش در سوریه را هدف قرار داد و اعلام کرد که در پاسخ به شرارت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن فرماندهان سپاه و جبهه مقاومت و به‌علاوه در پاسخ به جنایات اخیر گروهک‌های تروریستی در شهرهای کرمان و راسک، این حملات را انجام داده است.

بازتاب و واکنش های گسترده با حملات موشکی سپاه در عراق و سوریه

شبکه الجزیره هم گزارش داد: سپاه پاسداران ایران نیمه شب گذشته موشک‌های بالستیکی را به سمت یک پایگاه متعلق به رژیم صهیونیستی در اربیل عراق شلیک و به مواضع داعش در سوریه حمله کرد.

بنابر گزارش الجزیره، دست کم صدای هشت انفجار در ساعات ابتدایی امروز (سه‌شنبه) در اربیل، پایتخت منطقه کردستان عراق شنیده شد.

سپاه پاسداران ایران سپس اعلام کرد که در این حمله مقر تروریستی موساد، سازمان جاسوسی اسرائیل را هدف قرار داده است.

شورای امنیت اقلیم کردستان مدعی شد در این حمله چهار نفر کشته و شش نفر دیگر زخمی شده‌اند که پیشرو دزایی، رئیس شرکت «فالکون» که پوشش امنیتی موساد به شمار می‌آید، یکی از کشته شدگان است.

همچنین شبکه ای‌بی‌سی با انتشار خبر حمله ایران به مقر تروریستی صهیونیست‌ها در اربیل به نقل از منابع امنیتی عراقی گزارش داد که نیمه شب گذشته صدای چندین انفجار در نزدیکی کنسولگری آمریکا در منطقه کردستان عراق شنیده شده است.

ای‌بی‌سی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرعت پس از وقوع این حملات مسئولیت آنها را بر عهده گرفت و اعلام کرد که «مقر جاسوسان» و «تجمعات تروریستی ضد ایرانی در بخش‌هایی از منطقه» را با موشک‌های بالستیک هدف قرار داده است.

رسانه‌های محلی عراق بامداد امروز (سه‌شنبه) به وقت محلی گزارش دادند که دولت عراق روز سه‌شنبه جلسه‌ای امنیتی درباره این حملات ایران که با محکومیت نخست وزیر اقلیم کردستان عراق و همچنین وزارت امورخارجه آمریکا مواجه شده است، برگزار خواهد کرد.

بنابر ادعای شبکه ای‌بی‌سی، نیروهای ائتلاف همچنین سه پهپاد را در نزدیکی فرودگاه اربیل در عراق سرنگون کردند.

روزنامه نیویورک تایمز در گزارش خود درباره حمله موشکی نیمه شب گذشته نوشت: به گفته مقامات محلی، چندین انفجار در ساعات ابتدایی روز سه‌شنبه اربیل، واقع در شمال عراق را لرزاند و حداقل چهار نفر در اثر آن کشته شدند. به گفته سپاه پاسداران ایران، اهداف داعش در سوریه نیز مورد اصابت قرار گرفته است.

به نوشته نیویورک تایمز، سپاه پاسداران ایران سپس بیانیه‌ای در رابطه با این حملات منتشر و اعلام کرد که هدف حمله موشکی اربیل «انهدام مقرهای جاسوسی و اماکنی بود که گروه‌های تروریستی ضدایرانی از آن برای طراحی یک حمله انتحاری در کرمان استفاده کردند که منجر به کشته شدن حدود ۹۰ نفر شد. سپاه همچنین به حمله در ماه دسامبر به مقر پلیس در راسک، واقع در جنوب شرق ایران اشاره کرد که حداقل ۱۱ افسر را به شهادت رساند.

نشریه پالتیکو نیز در گزارشی نوشت که سپاه پاسداران ایران مسئولیت حملات نیمه شب گذشته به یک پایگاه در نزدیکی کنسولگری ایالات متحده در اربیل، پایتخت اقلیم کردستان عراق را بر عهده گرفت.

روزنامه گاردین دقایقی پس از وقوع این حملات موشکی ایران از شنیده شدن صدای انفجار در اربیل عراق خبر داد و با اشاره به بیانیه سپاه پاسداران ایران نوشت که ایران پایگاهی را در منطقه کردستان عراق که گفته مقر تروریستی بوده، هدف قرار داده است.

پایگاه خبری العربی الجدید نیز با اشاره به حملات موشکی ایران به مقر تروریست‌ها نوشت: ریف حلب در تیررس موشک‌های ایرانی.

شبکه روسیاالیوم هم نوشت: ایران با موشک‌های بالستیک پایگاه‌های فرماندهان داعش در سوریه را هدف قرار داد.

این شبکه نیز بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران درباره حمله موشکی شب گذشته به مقر تروریست‌ها در منطقه را منتشر کرد.

پایگاه خبری خلیج آنلاین نیز اعلام کرد: سپاه پاسداران بامداد امروز آنچه را که «مراکز جاسوسی و تجمع گروه‌های تروریستی علیه ایران» در عراق و سوریه خواند، با موشک‌های بالستیک هدف قرار داد، در همین حال آمریکا این حملات را محکوم کرد.

شبکه المیادین نیز با اعلام خبر حمله موشکی بامداد امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر جاسوسی موساد در کردستان عراق و تروریست ها در سوریه، به اهمیت این حمله اشاره و تاکید کرد:‌ موشک‌هایی که شب گذشته توسط سپاه پاسداران به سمت مواضعی در شمال غرب سوریه شلیک شد، اولین موشک‌های بالستیک با برد هزار و ۲۳۰ کیلومتری بود که تهران از آن‌ها برای هدف قرار دادن مواضع دشمنان خود استفاده کرد.
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) هم در این باره نوشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که مقر تروریست ها در منطقه را با موشک های بالستیک هدف قرار داده است.

در این پیوند، پایگاه «شفق نیوز» عراق با انتشار خبر عملیات موشکی بامداد امروز سپاه پاسداران علیه مواضع جاسوسان موساد در اربیل عراق و تروریست ها در سوریه گزارش داد: سپاه پاسداران مسئولیت حملاتی که اربیل را هدف قرار داد، بر عهده گرفت و در بیانیه‌ای اعلام کرد که این حملات در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است که آخرین آن شهادت تعدادی از فرماندهان سپاه و محور مقاومت بود.

شفق نیوز ادامه داد: سپاه پاسداران در بیانیه خود اشاره کرده که موشک هایش مقر اصلی جاسوسی موساد در اقلیم کردستان را هدف قرار داده است.

شبکه کردستان ۲۴ نیز با بازتاب این حمله موشکی به واکنش ایالات متحده اشاره و اعلام کرد: وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) گفته است که واشنگتن از این حمله مطلع شده و در حال ارزیابی وضعیت است.

خبرگزاری‌های آسوشیتدپرس، شینهوا و آناتولی، نشریه تایم و فوربس، شبکه‌های ان‌بی‌سی نیوز، بلومبرگ، العربیه، اسکای نیوز، فرانس۲۴ و بی‌بی‌سی، روزنامه‌ها دیلی صباح، واشنگتن پست و فایننشال تایمز، رسانه صهیونیستی همچون روزنامه‌های تایمز آو اسرائیل، جروزالم پست و هاآرتص، پایگاه‌ها خبری، ازجمله آکسیوس و هیل، نشنال نیوز امارات، شبکه سی‌تی‌ویِ چین از جمله سایر رسانه‌هایی هستند که به صورت مشروح خبر مربوط به حمله موشکی بالستیک ایران را منتشر کردند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۹
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۷۴
سفیرش را برای مشورت فرا خواند ؟؟!؟؟ تلفنی نمیتونست مشورت کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
فرا خواندن سفیر یک اعتراض دیپلماتیک شدید است. باید صبر کرد و دید اخباری که دارد در باره کشته شدگان حمله دیشب منتشر می شود درست است یا غلط.
بیشترین واکنشها در بازارسکه وارز مشاهده شد که طی روزهای آینده در گوشت ومرغ وبرنج وحبوبات ولباس و کفش وسیمان وآهن و....هم خواهیم دید.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
داداش خوب حمله تروریستی کرمان و راسک و ترور فرماندهان مقاومت از جمله سید رضی موسوی پاسخ کوبنده نیاز نداشت؟البته که میخواست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
16.56
فقط مردم باید بهاشو بدن اره ؟؟
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
چه ربطی داره وسط دعوا نرخ تعیین نکن . دم سپاه گرم . مرگ بر منافق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
جواب دومی مگه اون 90 نفر که شهید شدن مریخی بودن؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
با اخبار موفقیت گسترده ترامپ در انتخابات حزبی یزودی نرمش قهرمانانه جایگزین موشک میشه!!!!
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
تو حاضری هموطناتو بکشن و سکوت کنیم چون مبادا آب و دون شما گرون بشه.اوف بر امثال شما چه لقمه ای میخورید جای ابهام داره.اگر از خانواده خودتو اینجوری از میکشتن بازم حاضر بودی ازین مزخرفات بگی.وجدان داشته باش .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
برادران ارزشی لطفا ادب را رعایت کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
یعنی ما اینقدر بدبخت هستیم که بیان هموطنان را بکشند بعد ما حرف از گرانی بزنیم اگر خانواده خودت هم چیزیش میشد انوقت اینجوری حرف میزدی
چهار نفر کشته شده کی بودن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
متأسفانه به نظر می رسد قضیه دختر بچه یک ساله واقعیت دارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
توی جنگ حلوا خیر نمی کنند
ناشناس
| Germany |
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
نظر من هم درباره غزه همين است در جنگ حلوا پخش نمي كنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
دختر بچه کاپشن صورتی که تو کرمان شهید شد چطور
شورای امنیت اقلیم کردستان مدعی شد ... که پیشرو دزایی، رئیس شرکت «فالکون» که پوشش امنیتی موساد به شمار می‌آید،...

شورای امنیت اقلیم کردستان مطلقاً چنین چیزی در باره پیشرو دزایی نگفته.
مقر موساد ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
چیزی است مثل نفتکش آمریکایی
سلام. دست سپاه درد نکنه و خداوند به ایشان قوت و قدرت عنایات نماید و از انها می خواهیم همچنان لانه های دشمنان را در هر کجای کره زمین هستند منهدم نمایند و انتقام خون شهدای ما را از انها بگیرند.
بهتر است موضوع سریعاً بررسی شود و اگر در حمله به مکان مذکور در اربیل اشتباهی صورت گرفته، به خاطر وجهه بین المللی کشور به نوعی با موضع گیری منطقی در این باره اثر آن جبران شود.
پاسخ ها
عبداله
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
خدا قوت
کافی نیست... ما 90 شهید و بالای 200 جانباز داده ایم....
حداقل تعداد کشته و زخمی های طرف مقابل باید همین تعداد باشد
2 نفر 5 نفر کشته کافی نیست
اگر مقر موساد در اربیل وجود داشته باشد که البته احتمالش هست بعید است در منزل یک تاجر شناخته شده و مشهور باشد که خانواده او هم در آنجا زندگی می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
ساختمان موساد که موضوعیت نداره مهم افرادی هستند که برای موساد کار می کرده اند حالا چه در ساختمان اداری باشند چه مسکونی
احتمالا شما در خاورمیانه زندگی نمیکنید
خدا وقت به سربازان امام زمان و لعنت به مزدوران داخلی و خارجی که خون کاپشن صورتی گردنشون هست
زنده باد
درود بر شما
محکم و با اقتدار
انتقام خون شهدای کرمان و راسک و.... خیلی بیشتر از ایناست.
حالا یک عده بی مغز شروع کنن به مسخره کردن.
زنده باد جمهوری اسلامی ایران مرگ بر امریکا
مقر موساد در اسرائیل است نه اربیل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
بریز جایی که سوخته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
خودت را به خواب زده ای یا واقعا خوابی ؟
لابد پایگاههای نظامی آمریکا در عراق هم توهم است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
.به وقتش نوبت تلاویو هم میشه،نگران چی هستی
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
یکی از مقراشو زده سپاه . به کوری چشم طرفدارموساد همه رو میزنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
مقر امریکا در هما کشدرهای همسایه وجود داره ولی کسی جرات نگاه چپ بهشون نداره

غیر از عین الاسد که برای تمرینه
ای دمت گرم #سپاه عزیز خدا قوت دل ما رو خنک کردی خدا پشت و پناه همه شما.
درود بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
دولت عراق باید جواب گو حادثه تروریستی کرمان باشد چرا که داعش در کشورش پرورش می دهد
درود بر شیرمردان سپاه پاسداران
این حمله به موقع و به جا بود
انتقام خون کاپشن صورتی گرفته شد
دمشون گرم،خوب کردن،،خداقوت سردار دلاور سپاه
تازه هنوز تعداد با تعدا برابر نشد.هنوز طلب دارن از ما .
اسرائیل در بیشتر کشورهای منطقه غرب آسیا مقر جاسوسی داره وهمهشون برا ایران هدف ه ست زمان مکانش متفاوته .فرقی ندارن
این تازه شروع کار است، بازی ادامه دارد....به زودی رژیم صیهونیستی و آمریکای جنایتکار از صفحه گیتی محو میشوند.
متشکرم
خدا قوت به بچه های سپاه . لعنت به اسراییل و طرفداراش . حیف سپاه دلش نمیاد کشته بگیره وگرنه باید خود اربیل و با خاک یکسان کنه . بارزانی یادش رفته داعش داشت زن و بچه هاشون و به کنیزی میبرد ولی حاج قاسم نزاشت . حالا دم دراوردن بی شرفها .
اگرسپاه نبود کشورهم نبود دلاورمردان خود اسرائیل راهدف راهدف قاربده ایول دارید مردان خدا فدائی
اصولا دمشون گرم خسته نباشن برادران سپاه
آفرین سپاه
احتمالا اونایی که میگن سکه و دلار و تاوان دادن مردم خبر ندارن 900 شهید انتحاری در کرمان هم مردم بودن!! احتمالا نمی دونن همین الان 5 دلار رفته رو قیمت نفت که واسه مردم" کشورهای غربی هم نا خوشایند است چرا فقط یه طرف نگاه می کنید به قضیه؟ آدم های تو سری خوری هستید دیگه 8 سال روحانی همش می گفتن جواب ندید تله است و فلان و بهمان
اون پیرمرد پیرزنای آلبانی نشین که تند تند کامنت تایپ میکنن به جای ما، خواستم فقط یه خدا قوت عرض کنم. به کوری چشمتون، ما پشت سپاهیم. منتظر تلفات بعدی نیز باشید.
دمش گرم
درود بر شما خداقوت
ما تا اخرین قطره خون از تمامیت کشور عزیزمان وسپاه پاسداران حمایت میکنیم دمتون گرم مزدوران نادان داخلی هیاهو نکنن
جواب این جنایتکاران دیروز و امروز رو به تمام معنی باید داد که البته تا حدودی داده شد. هستن افرادی که شبانه روز تلاش میکنن و برای سربلندی ایران عزیز خواب و خوراک ندارن. دست مریزاد.
خدا قوت
تسویه حساب یکجا از اسرائیل ،آمریکا و داعش.
چطور عراق به ترور فرماندهان ایرانی درعراق راغیرقانونی نمی‌داند بعدبه کشته شدن یک جاسوس موصاد به سازمان ملل شکایت می‌برد عراق اگر همچنین کاری کند نشانه این است که می‌خواهد باتروریست های تولید شده درکشورش منطقه رانابود کند باعث شرم است که یک عرب طرفدار اسرائیل قاتل هم نوعانش باشد
درود فراوان خدا بر لشکریان و سپاهیان ایران عزیز و مقتدر-سلام بر سربازان اسلام و امام زمان-به امید انتقامی سخت از رژیم منحوس صهیونیستی.و مرگ بر دشمنان اسلام و ایران اسلامی-و صد مرگ بر منافق بی هویت خود باخته.
به این میگن دیپلماسی قدرت
ماشاالله به سپاه و طراحان این حملات که انشالله ادامه دار باشد
خداقوت به همه منتقمین در راه خدا و وطن و سپاس از شما که ایرانو با عزت کردین
به نظر بنده کار خیلی خوبی کرده سپاه حداقل تو این بی بند و باری در منطقه باید خودی نشان بدیم یا نه؟
مقر اسرائیل تو حیفا
الهی شکر کمی آروم شدیم
سپاه پاسداران لشکران امام زمان تشکر تشکر
حمله ی موشکی بیشتربیشتر بیشتر باید ۱۰۰نفر تروریست به هلاکت برسد .
اسرائیل و امریکا چکاره اند که چهار گوشه ایران شده مقر جاسوسی آنها، کاش یک شبه همه مقرها نابود کنند مرگ یکبار شیون یکبار. چقدر باید غم و غصه بخوریم از دست اینهمه ظلم.
درود بر شرف و شجاعت رزمندگان سپاه اسلام و صد لعنت بر منافقین دشمن شادکن
دست برادران سپاه درد نکنه .خیلی وقت پیش باید انتقام کشته امون رو از عراقی های بعثی میگرفتیم . الان هم دیر نیست . غرامت جنگ رو که سیاستمداران تنونستن بگیرن .
بقول حضرت امام که راه قدس از کربلا میگذرد
دست برادران سپاه رو میبوسیم...نه تنها من تمام ایرانی های با غیرت....یه نکته ،افرادی دنبال سرچ این اخبارن که اساسا یا انقلابی هستن یا وطن پرست...موندم این پیام‌های منفی رو کی میزاره.....(البانی)
خداون پشت و پنای سپاه باشد ک دشمن نابود کنه
سلام ما دست برادران عزیز را میبوسیم هم برای حمله به دشمن هم برای حمله به مردم ایران بابت گران شدن همه چی

دلار مرغ گوشت ووووووووو
عراق کشور نمک نشناسیه. ...میخاد بره شورای امنیت شکایت کنه .... این ها همون مردمان زمان حضرت علی ع هستن .....نمک نشناس ها ......حیف سردار دلها که عمر و جانش رو صرف این دولت عراق نمک نشناس کرد
خدا قوت دلمون شاد شد از کار سپاه ایولللللللللللللللِ
چرا پایگاه اسراییل در اربیل ؟ چون تحرک داشت؟ یعنی پایگاه اسراییل در روسیه یا اردن یا هرجای دیگه رو هم اگه متحرک بشه میزنیم ؟!!! یعنی کشور عراق صاحاب نداشت بهش بگیم حاجی این اسراییلی ها رو خفه کن بعد اگه بی تفاوت بود یک حرکت دیپلماسی میزدیم ؟ حتما باید بزنیم همه چی رو نابود کنیم ؟ ظاهرا خرد جمعی از این ملک رخت بربسته
پاسخ ها
نفس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
بالا جوابتو دادن
بر اسا عرف بین الملل شلیک موشک به سوی یک کشور دیگر تجاوز به حریم آن کشور می باشد. بهتر این است که برای حفظ امنیت مورد ادعا کنترل مرزی بهتنری داشته باشید.. در ضمن نسبت به کنترل حضور زیاده از حد افغانی ها در کشور حساس باشید. البته هدف بی احترامی به آنان نیست.
ترکیه چندی قبل با تانک وارد شمال عراق شد
تواین دو روز هم چند بار شمال عراق رو هدف قرار داده، پس چرا شاهد هیچ واکنشی از طرف عراق وبارزانی نبودیم؟
بارزانی محبت سردار رو در دفع داعش فراموش کرده، والان به اسراییل نفت صادر می کنه وبراشون خوش رقصی می کنه
خدا قوت سپاه
خدا قوت سپاه، وزیر خارجه عراق دوست بارزانی و گویا همسر وزیر خارجه هم یهودی هلندی هست.
سلام باذ ن الله. جواب کوبنده می گیرن این دست گرمی بود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست