بازدید 1753

ترامپ: رویای آمریکایی در دولت بایدن مرده است

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا بار دیگر جو بایدن را تهدیدی علیه دموکراسی دانست و گفت که در دولت بایدن «رویای آمریکایی مرده است.»
کد خبر: ۱۲۱۰۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱ 17 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تارنمای هیل، بایدن شنبه به وقت محلی در یک کارزار انتخاباتی در شهر دورهام در ایالت نیوهمپشایر اظهار کرد: بایدن و حزب دموکرات قادر به حل هیچ مشکلی نیستند. آنها هیچ مشکلی را حل نکرده‌اند و فقط مشکل ایجاد کرده‌اند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهوری فعلی آمریکا تهدیدی علیه دموکراسی است، افزود: تا زمانی که جو بایدن در کاخ سفید حضور دارد رویای آمریکایی مرده است.

ترامپ گفت، در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده زمانی که مراکز رای‌گیری بسته شوند همه چیز تغییر خواهد کرد زیرا وی بار دیگر برنده خواهد شد و «جو بایدن حقه‌باز» از کاخ سفید خواهد رفت.

رئیس جمهوری سابق آمریکا مدعی شد زمانی که به کاخ سفید بازگردد اقتصاد آمریکا رشد خواهد کرد، بهای انرژی کاهش می‌یابد و هجوم مهاجران از مرزها «پایان خواهد یافت.»

او همچنین از رای‌دهندگان نیوهمپشایر خواست به وی رای دهند تا بتواند نامزد نهایی جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده شود.

نتایج نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که ترامپ از حمایت ۴۵.۹ درصد رای‌دهندگان جمهوریخواه برخوردار و از سایر رقبایش در این حزب جلوتر است.

نیکی هیلی سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل با ۲۰.۸ درصد در جایگاه دوم و کریس کریستی فرماندار اسبق ایالت نیوجرسی با ۱۲.۳ درصد در رده سوم قرار دارند.

انتخابات درون حزبی جمهوریخواهان ۲۳ ژانویه ۲۰۲۴ (سوم بهمن ماه) برگزار خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار