بازدید 10210

توضیح ترامپ درباره علت ثروتمندتر شدن ثروتمندها!

دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری خواهان برای انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا در طعنه به جو بایدن رقیب دموکرات خود اظهار کرد رشد چشمگیر بازار سهام تنها باعث ثروتمندترشدن افراد ثروتمند شده است.
کد خبر: ۱۲۱۰۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶ 18 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، دونالد ترامپ که سه سال قبل پیش بینی کرده بود اگر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا شود بازار سقوط خواهد کرد اظهار کرد رشد چشمگیر و بی سابقه بازار سهام تنها باعث ثروتمندترشدن افراد ثروتمند شده است.

وی در دوران ریاست جمهوری خود طی سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱، اغلب برای بهبود بازار سهام، اعتبار می‌گرفت. هفته گذشته جو بایدن او را به دلیل پیش بینی نادرست سه سال پیش درباره سقوط بازار در دوران ریاست جمهوری او، مورد تمسخر قرار داد.

براساس این گزارش ارزش سهام داوجونز هفته گذشته به رکورد بی سابقه‌ای رسید و از مرز ۳۷ هزار واحد عبور کرد و رکورد قبلی خود در سال ۲۰۲۲ را شکست. اما ترامپ در جریان مناظره انتخاباتی در سال ۲۰۲۰، مدعی شد اگر بایدن در انتخابات پیروز شود، بازار سهام سقوط خواهد کرد.

ترامپ در جمع انبوهی از طرفدارانش در نوادا افزود: رشد بازار سهام تنها باعث ثروتمندتر شدن افراد پول دار و ثروتمند شده است.

وی با تغییر موضوع به سمت جهش چشمگیر قیمت‌ها در دوران ریاست جمهوری بایدن تصریح کرد فاجعه تورم در دوران بایدن تمام پس انداز شما را ضایع و رویا‌های شما را نابود کرد.

ترامپ تاکید کرد به رغم کاهش تورم در ماه‌های اخیر، افزایش دستمزد‌ها و کاهش نرخ بیکاری، ما همچنان کشوری هستیم که اقتصادمان در حال فرورفتن در یک منجلاب است.

ترامپ در حالی این اظهارات را در نوادا مطرح می‌کند که رای گیری اولیه درون حزبی جمهوری خواهان در این ایالت برای معرفی نامزد انتخابات، در تاریخ ۸ فوریه برگزار می‌شود.

در حال حاضر دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری خواهان با اتهامات کیفری متعددی روبروست: تلاش برای ابطال نتایج انتخابات ۲۰۲۰ و حمله طرفدارانش به ساختمان کنگره در ژانویه ۲۰۲۱،  نگهداری اسناد طبقه بندی شده در ویلای شخصی اش در فلوریدا پس از ترک کاخ سفید، پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی، و تلاش برای تغییر نتایج انتخابات در ایالت جورجیا. وی همچنین درگیر پرونده کلاهبرداری و اتهامات مالی است. علاوه بر این رئیس جمهور سابق آمریکا با پرونده پرداخت خسارت به یک نویسنده که او را به تجاوز جنسی متهم کرده بود، روبروست. ترامپ انجام هر اقدام نادرست در این پرونده‌ها را رد و تاکنون در هیچ یک از این پرونده‌ها گناهکار شناخته نشده است.  

اگر ترامپ بار دیگر به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود، می‌تواند برای هر گونه اتهام فدرال علیه خود درخواست عفو بدهد.

اما دونالد ترامپ طرح این اتهامات را تنها با انگیزه سیاسی و با هدف کنار گذاشتن او از رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۲۴ می‌داند، این در حالی است که براساس نتایج تازه‌ترین نظرسنجی‌ها، ترامپ همچنان نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان برای انتخابات ۲۰۲۴ است. وی مدعی است طرح این اتهامات تنها باعث پیشتازی او در نظرسنجی‌ها شده است.    

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نوامبر سال ۲۰۲۴ برگزار می‌شود. در حال حاضر جو بایدن نامزد پیشتاز دموکرات‌ها و دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری خواهان در نظرسنجی‌ها هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست