بازدید 3102
۱

هشدار وزش باد شدید در استان تهران/هوا پاک می‌شود

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد وزش باد شدید از فردا تا ظهر جمعه ۱۷ آذرماه از بهبود شرایط آلودگی هوا خبر داد و گفت:مردم از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.
کد خبر: ۱۲۰۸۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰ 06 December 2023

به گزارش «تاتبناک» به نقل از مهر، حامد یزدی مهر، بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید در استان تهران خبر داد و اظهار کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی از فردا پنجشنبه ۱۶ آذرماه تا روز جمعه ۱۷ آذرماه، شاهد وزش باد شدید (گاهی خیلی شدید) در همه نواحی استان به ویژه مرکز و نیمه جنوبی خواهیم بود.

یزدی مهر گفت: از همه شهروندان به خصوص ساکنان نواحی مذکور می‌خواهیم نسبت به استحکام سازه‌های موقت و تابلوهای تبلیغاتی اطمینان حاصل کنند و از تردد و پارک خودرو در حاشیه ساختمان‌های نیمه کاره و درختان کهنسال بپرهیزند و به هیچ عنوان در نواحی مرتفع مانند داربست‌ها، بالابرها و ساختمان‌های بلند مستقر نشوند.

وی نسبت به انجام فعالیت‌های کوه‌نوردی در نیمه شمالی استان تهران به ویژه ارتفاعات بالادست در خصوص احتمال وقوع رگبار پراکنده، مه و کاهش دید و لغزندگی در جاده‌های کوهستانی طی مدت یاد شده نیز هشدار داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به اینکه وزش باد در استان، هوای آلوده را کاهش می‌دهد، عنوان کرد: در خصوص آلودگی هوا عوامل و فاکتورهای متعددی دخیل هستند اما مهم‌ترین مواردی که باید برای حل این معضل به آن پرداخته شود که شامل توجه به استاندارد خودروها و بنزین مصرفی، جلوگیری از ترافیک سنگین و توقف بیش از حد خودروها با راهکارهایی مانند تغییر ساعت شروع و پایان فعالیت‌های اجتماعی، استفاده بیشتر از وسایل نقلیه عمومی و سرویس کارمندان و دانش آموزان و دانشجویان، ترویج استفاده از «سی. ان. جی» و متعاقب آن افزایش جایگاه‌ها و فرهنگ سازی و مناسب سازی خیابان‌ها برای استفاده از دوچرخه و گسترش بیشتر فعالیت‌های الکترونیکی و متعاقب می‌باشد.

یزدی مهر، همچنین بر ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان تاکید کرد و گفت: ابلاغیه هشدار برای دستگاه‌های عضو ستاد بحران ارسال شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
والا تو محله چهاردانگه اگر کارخانه پیله و کیان تایر و غیره جمع نشه تمام مردم این منتطقه باید عین قواصها چندسال دیگه مخزن اکسیژن رو شونشون ببندن راه برن نمیرن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی