بازدید 3334
۹

تهران کی بارانی می‌شود؟

کارشناس هواشناسی گفت: امروز آلوده‌ترین روز هفته است و از فردا شرایط بهتر خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۰۸۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳ 04 December 2023

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محمد اصغری، کارشناس هواشناسی اظهارداشت: در حال حاضر میانگین شاخص آلودگی هوا عدد ۱۴۰ را نشان می‌دهد که نشانگر تأثیرگذاری تعطیلی مدارس و طرح زوج و فرد است. اکنون شاخص در ورامین ۱۷۴ است اما به طور میانگین شاخص عدد ۱۴۰ یا ۱۴۲ را داریم.

وی ادامه داد: از تمامی مردمی که در تهران و البرز زندگی می‌کنند خواهش می‌کنیم از انجام حرکات ورزشی و آمدن به پارک‌ها خودداری کنند؛ انتظار داریم فردا هوا بهتر شود و پس فردا تهویه هوا شکل بگیرد. متأسفانه امروز وضعیت آلودگی در تهران، به خصوص بخش‌های جنوبی بسیار بد است.

اصغری درباره احتمال بارش باران گفت: صبح روز پنجشنبه هوای تهران ابری خواهد بود و بعدازظهر آن نیز برای لحظاتی بارش باران را خواهیم داشت. با این حال ما نباید فراموش کنیم که آلوده‌ترین روزهای سال آذر و دی ماه است و در نتیجه از این روزها باز هم خواهیم داشت. خواهش ما آن است که مردم و مسئولان همکاری کنند تا بتوانیم در کنار هم این شرایط را بگذرانیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۹
تو رو بخدا قسم، جان هر کسی که دوست دارین بگین مردم دقیقا چه کاری باید انجام بدن؟
تجربه دورکاری و آموزش آنلاین را در دوره کرونا کنار گذاشته اید؟منتظر چی هستید؟ بهتر است آموزش حضوری نوبتی و بسیار از کارهای اداری دورکار شود
همکاری کنیم هوا خوب بشه چه جوری ؟
ازکی بپرس
ال نینو قرار بود بیاد جاش فقط دود نصیب مون شد ، زنده باد هواشناسی همیشه دقیق و مطمئن
عجب خواهشی ! شرایط را در کنار هم بگذرانیم به غیر از گذراندن این شرایط راهکار دیگری نداریم . تمام خودروها را یک هفته خانه نشین کنید فقط حمل و نقل عمومی و دوچرخه امکان رفت و آمد داشته باشند ببینید چقدر تاثیر گذار است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
فقط آلودگی از خودرو نیست
شرم کنید با این مدیریتتون
تا روزی که این دولتهایی با وزرای ناکارآمد و غیر متخصص و مجلس با این نمایندگان اتنصابی وجود دارند همین اش است و همین کاسه ، با با ید بسوزیم و بسازیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی