بازدید 16840

سیلاب و آب‌گرفتگی شدید در خیابان‌های ایلام

جاری شدن سیلاب باعث گرفتاری خودروها در شهر ایلام شده است.
کد خبر: ۱۲۰۵۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴ 20 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، شدت بارش‌ها از صبح امروز باعث جاری شدن سیلاب در شهر ایلام و اختلال در رفت و آمدها شده است.

مطابق پیش بینی‌ها بارش‌های سیل آسا سراسر استان ایلام را گرفته است، بارش‌ها هم اکنون باعث اختلال تردد در سطح شهر ایلام شده است.

بر اساس اطلاعیه ستاد بحران و مدیریت آموزش پرورش استان با توجه به شدت بارندگی تمامی مدارس ابتدایی استان غیرحضوری و در بستر شاد برگزار می‌شود.

از ترددهای غیرضرور در جاده های استان ایلام خودداری شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: ترددهای غیرضرور در جاده های استان ایلام خودداری شود.

سیدزاهدین چشمه خاور اظهار کرد: از تمامی هم استانی‌های عزیز تقاضا می‌شود، با توجه به شدت بارش‌ها در راه‌های استان از ترددهای غیرضرور در جاده‌های استان جدا خودداری کنند.

وی بیان کرد: توصیه می‌شود رانندگان قبل از هرگونه تردد از طریق سامانه گویای ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان با خبر شوند و هنگام تردد احتیاط لازم را داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام اضافه کرد: توصیه می‌شود با توجه به لغزندگی راه‌ها از ترددهای غیر ضرور مخصوصاً در مناطق روستایی خودداری کنند.

وی تصریح کرد: تمامی نیروهای راهداری ایلام در حالت آماده باش هستند.

چشمه خاور بیان کرد: ۲۴۲ دستگاه انواع ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین، ۲۷۲ نفر نیروی راهدار در قالب ۳۲ اکیپ راهداری به منظور مقابله با بحران‌های احتمالی و انجام راهداری زمستانی در تمامی محورهای استان مستقر هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار