بازدید 2553
۱

رئیس جمهور وارد سنندج شد

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان به منظور دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر اول و افتتاح ۱۶ کلان پروژه، وارد سنندج مرکز استان کردستان شد.
کد خبر: ۱۲۰۲۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۶ 02 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، رئیس جمهور صبح پنجشنبه در بدو ورود به سنندج در فرودگاه این شهر، مورد استقبال نماینده ولی فقیه در کردستان، استاندار و جمعی از مسئولین استانی قرار گرفت.

رئیس دفتر رئیس جمهور، معاون اجرایی و وزرای کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیرو، میراث فرهنگی و گردشگری، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، رییس سازمان حفاظت محیط زیست و رییس بنیاد مسکن رئیس جمهور را در سفر به استان کردستان همراهی می‌کنند.

حضور در مراسم بهره برداری از راه آهن سنندج - همدان، افتتاح فرودگاه سقز، دیدار مردمی در سنندج، دیدار مردمی در بانه، دیدار با روحانیون، فعالان اقتصادی و نشست خبری از جمله برنامه های دکتر رئیسی در سفر به کردستان است.

سید ابراهیم رئیسی در دور نخست سفر خود ۱۷ تیرماه سال ۱۴۰۱ به استان کردستان سفر کرد. رییس جمهور پاییز سال گذشته نیز در سفر دیگری برای افتتاح پروژه انتقال آب سد آزاد به سنندج به این شهر سفر کرده بود و سفر امروز سومین سفر وی در کمتر از ۱۸ ماه محسوب می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
خوشایند مردم عادی و عوام..ایشان مگر كار ندارند كه دائم صفر میكنند.. جواب نامه های ایشان و تایید صورت جلسات ایشان را چه كسی میدهد.. همه چیز در ترافیك میماند .. تا ایشان به مسافرا بپردازند... بر عكس خیلی از مردم من فكر نمیكنم دیدن كم و كاستیها كمكی به مشكلات بكند.. یك مدیر قوی از دور هم میتواند احساسات مردم و كمبودها را حس كند و بجای خالی كردن میز كارش ؛ و سفرات .. بهكارش برسد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار