بازدید 5053

رئیسی:رفع محرومیت‌های کردستان،اولویت دولت است

سنندج ـ رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: رفع محرومیت‌ها در عرصه‌های مختلف زیرساختی و بالفعل کردن ظرفیت‌های کردستان در اولویت کاری دولت سیزدهم است.
کد خبر: ۱۱۲۸۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶ 08 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی صبح جمعه در جمع خبرنگاران در فرودگاه سنندج اظهار کرد: عرض سلام و ادب دارم خدمت مردم شریف کردستان داریم و توفیق برای بنده و همکاران است که در آستانه عید سعید قربان خدمت مردم کردستان برسیم.

وی افزود: کردستان دارای ظرفیت‌های بسیاری است و قطب کشاورزی، دامداری و گردشگری و دارای معادن بسیاری است.

رئیس جمهور تصریح کرد: نیروی انسانی توانمند از مهمترین ظرفیت‌های کردستان است که برای بهره مندی از توانمندی نیروی انسانی در این استان طرح‌ها و برنامه‌هایی خواهیم داشت.

رئیسی خاطرنشان کرد: کردستان به عنوان استانی مقاوم برای همگان شناخته شده و مردم مقاوم این دیار در دوران دفاع مقدس با تقدیم ۵ هزار شهید و ۹ هزار جانباز دین خود را ادا کرده‌اند.

وی تصریح کرد: کردستان به عنوان یک استان با فرهنگ و با تمدن شناخته می‌شود و جای جای این استان نشان‌هایی از مدنیت دارد.

رئیس جمهور اظهار کرد: کردستان چهره‌های بزرگی را تقدیم ایران اسلامی کرده است لذا باید این مهم را برای خودمان توفیق بدانیم که به مردم این استان تلاش کنیم.

رئیسی خاطرنشان کرد: طرح‌های نیمه تمامی در این استان وجود دارد که امروز مصوبات متعددی در این خصوص خواهیم داشت.

وی افزود: امروز در جلسه شورای اداری استان کردستان، هم اصحاب رسانه و هم مسئولان را در جریان تصمیمات و مصوبات قرار خواهیم داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان