بازدید 8141
۳

واکنش ترامپ به حملات حماس به اسرائیل

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا گفت که حملات مقاومت علیه رژیم صهیونیستی به این دلیل است که آمریکا «ضعیف و بی‌تاثیر» دیده می‌شود.
کد خبر: ۱۱۹۷۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۷ 08 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تانمای هیل، ترامپ شنبه به وقت محلی در سخنانی در ایالت آیووا گفت: حمله به اسرائیل به این دلیل انجام شد که ما ضعیف و بی‌تاثیر و یک کشور با رهبری واقعا ضعیف قلمداد می‌شویم.

وی با اشاره به عملکرد سه ساله جو بایدن به عنوان رئیس جمهوری آمریکا افزود: تحولات سراسر دنیا اکنون چیزی نیست که سه سال پیش بود.

وی پیش از این در بیانیه‌ای بدون اشاره به چند دهه جنایات رژیم اسرائیل همچون دیگر سیاستمداران آمریکایی افزود: حملات حماس بیشرمانه است و اسراییل کاملا حق دارد با استفاده از زور از خود دفاع کند.

ترامپ مدعی شد: متاسفانه مالیات های مردم آمریکا به تامین مالی این حملات کمک کرد. بسیاری از گزارش های حاکی از این کمک‌ مالی در دولت بایدن است.

رئیس جمهور سابق آمریکا ادعا کرد: ما از طریق توافق ابراهیمی در خاورمیانه صلح به ارمغان آوردیم اما بایدن با سرعتی که هیچکس انتظار آن را نداشت، این توافق را تخریب کرد. باز هم شاهد شرایط مشابه هستیم.

نیروهای مقاومت فلسطین از صبح روز شنبه ۱۵ مهرماه جاری عملیات همه جانبه و بی نظیر خود را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کرده اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست ها را در شوک فرو برده است.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، به دنبال عملیات طوفان الاقصی، تاکنون ۳۰۰ صهیونیست کشته و بیش از یکهزار و ۵۹۰ تن دیگر نیز زخمی شدند که وضعیت ۲۸۵ نفر از مجروحان وخیم گزارش شده است.

همچنین در پی حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه، تاکنون ۲۳۲ تن شهید و یکهزار و ۷۰۰ فلسطینی مجروح شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۳
وقتی همین اسرائیل میدان داری به لات ها و آدم های دون شان و شخصیت در سیاست داد و عقده و تندروی را برای اوضاع همین آمریکا تشدید کرد که مواضع سیاسی خود آمریکا را تحت تاثیر قرارداد بنظرم سزاوار چنین سرنوشتی هست سالها اسرائیل هزاران جنایت علیه مردم فلسطین میکند امروز نوبت خودش هست اسرائیل افول طلبی را برای تمدنهای بالاتر از خودش خواسته بنظرم بزرگترین بی اخلاقی جهانی هست ضمن اینکه ترامپ با تندروی و کودنیسم خودش این اتفاقات را رقم‌زده او یک ابله سیاسی هست اصلا اسم‌سیاست کنار چنین دیوانه ای نمیتونه قرار بگیره یه احمق بتمام معنا که هیچ بویی از شعور نبرده شان سیاست هم به افتضاح کشید
بزودی نوبت رسیدگی به جنایات شما هم خواهد رسید وعده اسلام حق است و مجازات سختی در انتظار غرب وحش خواهد بود. نصر من الله و فتح قریب
مردک متوهم از ضعف آمریکا نیست ؛ از آستانه رد شده از حد تحمل ملتی در به در میباشد که اسیر متوهمانی همچون تو گرفتارند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست