بازدید 2421

اعلام حمایت ترامپ از جنایات صهیونیست‌ها

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا پس از آنکه بدلیل انتقاد از رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو با موجی از واکنش‌های تند روبرو شد، اعلام کرد که در کنار «اسرائیل» و «بی بی» می‌ایستد. 
کد خبر: ۱۱۹۸۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۸ 14 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری آسوشیتدپرس، ترامپ جمعه در شبکه اجتماعی خودش یعنی «سوشال تروث» نوشت: در کنار اسرائیل می‌ایستم، در کنار بی بی (نتانیاهو) می ایستم.

ترامپ در دوران ریاست جمهوری‌اش رابطه نزدیکی با نتانیاهو داشت اما در آخرین روزهای اقامتش در کاخ سفید از دست وی عصبانی شد، زمانی که نخست‌وزیر اسرائیل با بایدن تماس گرفت و (در حالی که رئیس جمهور سابق آمریکا هنوز پیروزی رقیب‌اش را تقلبی می‌خواند) پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ علیه ترامپ را به وی تبریک گفت.

ترامپ هفته گذشته در مصاحبه‌ای با شبکه خبری فاکس‌نیوز حزب‌الله لبنان را بسیار باهوش خواند و از نخست وزیر اسرائیل به دلیل فقدان آمادگی برای حمله حماس انتقاد کرد.

رئیس جمهور پیشین آمریکا با بیان اینکه نتانیاهو برای حمله حماس آماده نبود و از این حمله به شدت آسیب دیده است، تاکید کرد: نه نتانیاهو و نه اسرائیل آماده نبودند درحالی که در دوران ترامپ، آنها نیازی به آمادگی نداشتند.

این اظهارات با واکنش‌هایی در آمریکا و رژیم صهیونیستی مواجه شد. اندرو بیتس معاون سخنگوی کاخ سفید روز پنجشنبه گفت: واقعا سر در نمی‌آورم که چرا یک آمریکایی باید این سخنان را درباره یک گروه شبه‌نظامی خارجی مطرح کند.

شلومو کرهی وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی نیز گفت: شرم‌آور است که رئیس جمهور پیشین ایالات متحده سخنانی را بگوید که روحیه نظامیان ما را تضعیف و احساسات شهروندان ما را جریحه‌دار کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست