بازدید 10002
۱

وضعیت قرمز برفی در چند شهر چهارمحال و بختیاری

استاندار چهار محال و بختیاری با اشاره به اینکه ارتفاع برف در برخی از گردنه‌ها به سه متر رسیده است، گفت: همه دستگاه‌های مسئول با همکاری شش استان معین، مشغول امداد رسانی و بازگشایی جاده‌ها هستند.
کد خبر: ۱۱۶۴۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۳ 15 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما,‏ حیدری در ارتباط تلفنی با بخش خبری ۲۱ سیما با اشاره به اینکه استان چهار محال و بختیاری در دو روز اخیر با بارش شدید برف مواجه است‏، افزود: بر اساس پیش بینی هواشناسی این بارش تا پس فردا ادامه دارد.

وی ادامه داد: در ۶ شهرستان ما وضعیت قرمز اعلام شده و جاده‌های بیش از صد روستا در شهرستان کوهرنگ، غرب شهر کرد، بن، فارسان، کیا و اردل مسدود است.

حیدری افزود: با تلاش نیرو‌های خدماتی آب، برق، گاز و تلفن وصل است، اما در حدود ۳۰ روستا آب و برق به علت شدت بارندگی قطع است.

استاندار چهار محال و بختیاری با اشاره به اینکه در برخی از شهرستان‌ها ارتفاع برف به بیش از دو و نیم متر می‌رسد، گفت: در گردنه ارتفاع به سه متر هم می‌رسد، گردنه‌ها و جاده‌های شامنصوری، تارا و چری به خاطر سقوط بهمن مسدود هستند و در سایر جاده‌ها رفت و آمد به کندی انجام می‌شود.

حیدری افزود: با تشکیل جلسه مدیریت پیشگیری از بحران و امداد رسانی، همه دستگاه‌ها در آماده باش هستند، با اعلام بسیج عمومی، همه دستگاه‌های شهرداری ها، پیمانکاران، بخش خصوصی و دولتی بسیج شدند و به دستور وزیر کشور از ۶ استان معین دستگاه اعزام شده و همه مشغول بازگشایی جاده‌ها هستند.

وی ادامه داد:، اما ارتفاع برف بالا و در گردنه بیش از سه متر است و خطر سقوط بهمن وجود دارد دستگاه‌ها به همین علت به درستی نمی‌توانند بازگشایی کنند، ولی همه دستگاه‌ها به صورت شبانه روزی امداد رسانی می‌کنند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
همین کوهرنگ رو دوباره تابستون میگن آب نداره... معلوم نیست این همه آب و برف و بارون رو کجا میبرن...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل