بازدید 7388

کمبود ۱۰‌هزار نیرو در آموزش‌و‌پرورش‌سیستان‌و‌بلوچستان

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اظهارکرد: در سال تحصیلی جاری براساس آمار و اطلاعات احصاء شده و با وجود تخصیص ردیف‌های استخدامی به استان، هنوز هم قریب به ۱۰ هزار کمبود نیرو داریم.
کد خبر: ۱۰۱۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴ 01 November 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا حمیدرضا رخشانی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان افزود: اگرچه ردیف‌های استخدامی تخصیص یافته در دوسال اخیر در نوع خود کم نظیر بوده، اما رشد فزاینده آمار دانش‌آموزی در استان کار را در حوزه تامین نیروی انسانی مورد نیاز سخت می‌کند و سالانه شاهد افزایش ۲۵ هزار نفری آمار دانش آموزان هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: با هدف ارتقاء وضعیت آموزش‌های مهارتی، طرح توسعه هنرستان‌ها در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد و تعداد ۷ هنرستان دارالفنون مهارتی در شهرستان‌های قطب کلنگ‌زنی و فرآیند احداث آن‌ها به زودی آغاز خواهد شد.

رخشانی بیان داشت:توسعه رشته‌های ورزشی یکی از اولویت‌های حوزه تربیت بدنی است و در این راستا ایجاد هنرستان‌های شبانه روزی تربیت بدنی بمنظور تربیت نیرو‌های تخصصی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: اگر چه بیماری طاقت‌فرسای کرونا، شرایط تحصیلی و آموزشی را برای همکاران و دانش آموزان سخت نموده، اما فرهنگیان استان با عشق و مهرورزی هم بصورت حضوری و هم بصورت غیرحضوری مشغول فعالیت هستند که اقدامات و برنامه‌های آموزشی و تربیتی در این وضعیت ستودنی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل