صفحه خبر لوگوبالا تابناک
مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر

دو ستاره پرسپولیس دربی را ازدست دادند

کد خبر: ۱۰۹۱۱۱۲
| |
9760 بازدید
|
۱

دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت نمی‌توانند این تیم را در دیدار برابر استقلال همراهی کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی عصر روز شنبه در جریان هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف استقلال می‌رود که دو بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

سید جلال حسینی و احسان پهلوان که در دو بازی اخیر غایب بودند، در دیدار برابر استقلال هم نمی‌توانند پرسپولیس را همراهی کنند. البته کمال کامیابی‌نیا هم با مصدومیت روبه‌رو است و هنوز مشخص نیست به داربی۹۷ می‌رسد یا خیر.

مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر
اشتراک گذاری
برچسب ها
سفرمارکت
گزارش خطا
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
ستاره؟؟؟؟؟ سید جلال ستارست؟؟؟؟ پس حتما رونالدو کهکشان راه شیریه.....اینقدر بیخود یکی را یزرگ نکنید.
برعکس ای کاش بود تا یه بازی مثل بازی که جلو الهلال کرد را ارایه می کرد.
برچسب منتخب
# جام جهانی ۲۰۲۶ # آیت الله سید مجتبی خامنه ای # عملیات وعده صادق 4 # جنگ منطقه ای # جنگ ایران و اسرائیل # جنگ ایران و آمریکا # شهادت رهبر انقلاب # مذاکرات ایران و آمریکا