بازدید 12456

وضعیت مترو تهران در ایام کرونا

جمعیت زیادی از مردم تهران که به دلایل مختلف از جمله هزینه مقرون به صرفه، استفاده از خطوط مختلف مترو برای رسیدن به مقصد استفاده می‌کنند. با وجود اعلام پروتکل‌های بهداشتی در اماکن مختلف جهت جلوگیری از شیوع کرونا، عدم رعایت کافی این پروتکل‌ها در مترو تهران مشهود است.
کد خبر: ۱۰۱۹۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱ 07 December 2020
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
شما ساعت چند میری سرکار که داخل مترو اینقدر خلوته
گفتم خلوت جون نسبت به ساعت 7 صبحی که ما میریم این خلوت محسوب میشه
بهتره حضرات واژگان رو عوض کنند

زین پس به جای رعایت فاصله اجتماعی بگویید ، فاصله اشتباهی
دورهمی یا مسافرت نیاز نیست ... این شرایط مترو به مراتب پر خطر تر است.
حتی دستگاه های تهویه هوای واگن ها هم خاموش هستند.
جناب شهردار تهران
برای فشار دادن آن دکمه تهویه هوا لعنتی واگن هم کمبود پول دارید؟
هیچ مراسم عروسی، عزا، مهمانی، هیت مذهبی، مساجد، فروشگاه و ... از نظر شلوغی و ازدحام به گرد مترو تهران نمی رسه.
شنیده ام قیمت بایت مترو در همه مسیرها 15000 تومان است درسته؟
کرونا برای سایر کشورها تهدید بود اما مدیران کارکشته ما به راحتی آنرا به فرصت تبدیل کردند. هزینه ای به مردم در قرنطینه پرداخت نمکنن. هزینه درمان و تست رو هم خود افراد باید بدن. از محل جریمه خودرو ها کلی درامد کسب کردن . خیلی راحت شبها حکومت نظامی راه انداختن و با گرفتار شدن مردم خیالشون از بابت اعتراضات اجتماعی راحت شد.
وسایل حمل و نقل عمومی درون شهری و بین شهری یکی از عوامل اصلی انتقال بیماری هستند اما محدودیت آنها جریمه و درآمد ندارد اما خودروهای شخصی راحت جریمه می شوند
الان مسولین دارن فکر میکنن چطور میشه از این موضوع پول دراورد؟ پیشنهاد میکنم کد ملی افرادی که سوار مترو میشن رو ثبت کنین در صورتیکه بیش از دو بار در هفته بود اگه خودرو به نامشون بود خودرو رو جریمه کنین اگه ماشین نداشت فامیل درجه یک هر کی ماشین داشت جریمه کنین . اگه بازم پیدا نشد این افراد رو مجبور کنین یک ماشین از دوستانشون رو معرفی کنن که بشه جریمه اش کرد.
انصافا با این شلوغی مترو واتوبوسها پافشاری بر ادامه طرح ترافیک بغیر از منافع مالی وکسب درامد چیز دیگری میتواند باشد؟کاش قانونی بود که مجبور میکرد مسئولان در هفته یکی دوبار مثل مردمی که ادعا میکنند بهشان خدمت میکنند با این وسائل نقلیه عمومی به سر کارشان میرفتن.
مترو که چيزي نيست. اين چند هفته خيلي از كارخانجات مثل گذشته باز بودند. به سري به جاده مخصوص بزنيد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر