بازدید 94608
مرور روزنامه‌های چهارشنبه ۲۲ مردادماه

‏واکنش حسین شریعتمداری به سخنان فتاح: برایم باورکردنی نیست / اصلاح طلبان با فاصله از قدرت به نهاد جامعه بازمی‌گردند؟ /اختلالات روانی جامعه را جدی بگیریم

ادامه واکنش‌ها به اظهارات فتاح در تلویزیون، باج انتخاباتی آقای ترامپ، چراغ سبز وزارت نفت به عرضه سهام پالایشگاه‌ها، ‏راست و دروغ ترامپ درباره ایران، سعید مرتضوی به‌ دنبال چیست؟ سعدالجبری، دشمن نخست بن‌سلمان، آغاز بررسی ادعای ‏‏۶۵میلیاردی میرسلیم علیه قالیباف، کنکوری‌ها در برزخ بلاتکلیفی، نظر پزشکان ایرانی در مورد ادعای روس‌ها و انهدام پنج تیم ‏جاسوسی توسط وزارت اطلاعات، از مواردی است که موضوع گزارش‌های خبری و تحلیلی روزنامه‌های امروز شده اند. ‏
کد خبر: ۹۹۶۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۳ 12 August 2020

‏واکنش حسین شریعتمداری به سخنان فتاح: برایم باورکردنی نیست/اصلاح طلبان با فاصله از قدرت به نهاد جامعه باز می‌گردند؟ /اختلالات روانی جامعه را جدی بگیریم

به گزارش «تابناک»؛ روزنامه‌های امروز چهارشنبه ۲۲ مردادماه در حالی چاپ و منتشر شدند که خبر واکسن روسی کرونا و ‏نظر‌های کارشناسی درباره آن، آغاز بررسی ادعای میرسلیم علیه قالیباف با بازداشت یک نماینده به روایت سخنگوی دستگاه قضا، ‏ادامه واکنش‌ها به اظهارات جنجالی پرویز فتاح در تلویزیون و تحلیل‌ها از طرح گشایش اقتصادی روحانی و نقد طرح فروش ‏داخلی نفت در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است. ‏


در ادامه تعدادی از یادداشت‌ها و سرمقاله‌های منتشره در روزنامه‌های امروز را مرور می‌کنیم؛ ‏


اصلاح طلبان با فاصله از قدرت به نهاد جامعه بازمی‌گردند؟

علیرضا صدقی‎ ‎در بخشی از سرمقاله امروز روزنامه ابتکار با عنوان آخرین روزنه امید‎ ‎درباره وضعیت ویژه سیاسی اصلاح ‏طلبان در سپهر سیاسی ایران نوشت:‏‎ ‎شرایط فعلی ایران و موقعیت اصلاح‌طلبان در این شرایط، با همیشه متفاوت و متمایز است. ‏مطالعه اجمالی موقعیت اصلاح‌طلبان در میدان سیاست‌ورزی کشور نشان می‌دهد که این جریان فکری توانست پس از یک دوره ‏فترت هشت‏ساله از تمام نهاد‌های قدرت و در شرایطی که بسیاری از تئوریسین‌ها، نظریه‌پردازان و کنشگران آن یا در زندان بودند، ‏یا ساکت و صامت شده بودند و یا ناامیدانه تحولات سیاسی و اجتماعی کشور را نظاره می‌کردند، به یکباره موفق شدند با کسب ‏پیروزی در چهار انتخابات ـ البته در ائتلاف با اعتدال‌گرایان ـ احیا شده و به صحنه قدرت بازگردند. صحنه‌ای که حالا آرام آرام از ‏دست اصلاح‌طلبان عملگرا به دلایل متعدد خارج می‌شود. ‏


در این میان فقر تئوریک، ضعف مدیریتی، ناکارآمدی اجرایی و ملاحظه‌کاری بیش از حد بزرگان و زعمای اصلاح‌طلب، عرصه ‏را برای این جریان سیاسی بیش از هر زمان دیگری تنگ کرد. حالا کار به جایی رسیده است که هر کلام و سخنی که از این ‏اردوگاه به گوش می‌رسد با موجی از حملات بزرگ و کوچک در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های عمومی روبه‌رو می‌شود. ‏

‏واکنش حسین شریعتمداری به سخنان فتاح: برایم باورکردنی نیست/اصلاح طلبان با فاصله از قدرت به نهاد جامعه باز می‌گردند؟ /اختلالات روانی جامعه را جدی بگیریم
به نظر می‌رسد جریان اصلاح‌طلبی این روز‌ها بیش از هر زمان دیگری به «بحران گفتمانی» رسیده است. جریانی که توان دفاع ‏از عملکرد و برنامه‌هایش را از دست داده و روزبه‌روز پایگاه اجتماعی خود را از دست می‌دهد. ناگفته نماند که این پایگاه اجتماعی ‏هرگز به سوی جریان اصولگرا متمایل نمی‌شوند، چرا که بخش اعظمی از هواداران اصلاح‌طلبی در کشور با عبور از ‏اصولگرایان به اصلاح‌طلبان رسیده‌اند. این موضوع حکایت از آن دارد که تضعیف اصلاح‌طلبی، تضعیف کلیت نظام را در پی ‏خواهد داشت. هر چند ممکن است تندرو‌ها به این مسئله باور نداشته باشند، اما این مساله یک واقعیت عینی و غیرقابل انکار است. ‏


بررسی شرایط و موقعیت خطیر اصلاح‌طلبان نشان می‌دهد که یکی از بزرگ‌ترین مشکلات آن‌ها، عدم استفاده و بهره‌مندی از ‏موقعیت‌های به‏دست‏آمده است. اصلاح‌طلبان حاضر در عرصه قدرت یا نخواستند، یا نتوانستند پاسخگوی مطالبات و خواسته‌های ‏گروه‌های اجتماعی متمایل به خودشان باشند. آن‌ها تعریفی دقیق از چرایی نزدیکی به قدرت و ماموریت‌های ابلاغی از سوی جامعه ‏رای‌دهندگان به دست ندادند. مجموعه این مسائل و سکوت‌های بی‌معنای معنادار بزرگان اصلاح‌طلبی در کشور موجب شده است تا ‏امید بسیاری از رای‌دهندگان به ورطه ناامیدی کشیده شود. این همه ثابت می‌کند تا شاید اصلاح‌طلبان ناچار باشند تا در میدانی ‏دیگر و با قدری فاصله‌گذاری مشخص از نهاد قدرت، به امر سیاست‌ورزی بپردازند. درحقیقت بازگشت به نهاد جامعه و تقویت ‏جامعه مدنی با بهره‌گیری از راهبرد‌هایی جز آنچه قدرت عطا می‌کند، باید محور فعالیت‌های اصلاح‌طلبی قرار گیرد. ‏


اختلالات روانی جامعه را جدی بگیریم

علی‌اصغر اصغرنژاد، روانشناس طی یادداشتی که در شماره امروز آرمان ملی منتشر شده نوشت: زمانی یک نهاد رسمی ‏همچون نظام روانشناسی ایران اعلام می‌کند که ۶۰ درصد از جمعیت ۸۵ میلیون نفری کشور ما نیازمند استفاده از خدمات ‏روانشناسی هستند، جمعیتی بالغ بر ۴۴ میلیون نفر را شامل می‌شود. طبق پژوهش‌ها سردرگمی و عصبانیت، ناامیدی، فرسودگی و ‏ناراحتی از شکست‎های مالی، وحشت‌زدگی، اضطراب، وسواس و استرس از پیامد‌های مشکلات روحی و روانی است که با شیوع ‏کرونا در کشور، تشدید شد و تداوم این شرایط در آینده نگرانی‌های بسیاری را برای جامعه سالم به وجود خواهد آورد. روانشناسان ‏دریافته‎اند که پریشانی‌های روانی مانند اضطراب، افسردگی، ترس و ناامیدی اساسی‌ترین واکنش‌های روانی آسیب‌زا در اغلب افراد ‏آسیب‌دیده و افراد در معرض شیوع بیماری بوده‌اند. پریشانی روانی، فراتر از حالت طبیعی زندگی اجتماعی در این ایام با میزان ‏خشونت فردی در محیط خانواده و جامعه و احساس تنهایی رابطه مثبت و با هدفمندی معناداری زندگی رابطه منفی داشته است، ‏افرادی که دارای جو عاطفی مثبت در خانواده بوده‌اند تا حد زیادی اثرات پریشانی روانی بر احساس تنهایی و معناداری زندگی آن‌ها ‏تعدیل شده بود، ولی توانایی تعدیل این اثرات نامطلوب بر میزان خشونت بسیار اندک بود. اضطراب فراگیر ناشی از بحران کرونا ‏بسیار بیشتر از میانگین این متغیر در حالت طبیعی است و این اضطراب فراگیر به‌شدت با سطح پرخاشگری افراد رابطه مثبت و ‏با کیفیت رابطه خانواده و نگرش مثبت به آینده رابطه منفی داشته است.

‏واکنش حسین شریعتمداری به سخنان فتاح: برایم باورکردنی نیست/اصلاح طلبان با فاصله از قدرت به نهاد جامعه باز می‌گردند؟ /اختلالات روانی جامعه را جدی بگیریم

همچنین افرادی که سطح سلامت معنوی بالایی داشته‌اند ‏نیز توانسته بودند تا حد زیادی اثرات اضطراب فراگیر بر نگرش مثبت خود نسبت به آینده و کیفیت رابطه با خانواده را کاهش ‏دهند. البته این نوع سلامت توان تعدیل میزان پرخاشگری را نشان نداد. این عدم تاثیر احتمالا به این دلیل است که پرخاشگری و ‏خشونت موجود بیشتر حالت موقعیتی دارد و به‌سبب دگرگونی‌های جسمی و وضعیت خلقی نا به‌هنجار افراد، امکان تسلط بر ‏تکانه‌های پرخاشگرانه کمتر است. در این شرایط شاید مهم‌ترین سوالی که اکنون ذهن همه مردم جهان و مردم کشور ما را مشغول ‏کرده این باشد که بعد از شکست این ویروس آیا بازگشت به سبک زندگی قبل از این بیماری، امکان‌پذیر است؟ مسلما با برطرف ‏شدن این بیماری در دوران پساکرونا تمامی این محدودیت‌ها از بین خواهد رفت، اما اینکه ما چه رویه‌هایی در پیش بگیریم باید با ‏در نظر گرفتن تاثیرات مثبت و منفی سبک زندگی این دوران باشد. بسیاری از عاداتی که در این دوران توصیه شده و درس‌هایی ‏که این دوران به ما داده را می‌توان حفظ کرد، از جمله استفاده پیشرفته‌تر و انعطاف‌پذیر از فناوری تا قدردانی دوباره از فضای ‏بیرون و سایر لذت‌های ساده زندگی هستند. با توجه به موارد مذکور، برای کاهش تهدید‌های روانی ناشی از کروناویروس در جامعه ‏ایرانی، به‌طور کلی و فارغ از درمان‌های کلینیکی، در ایام پس از کرونا باید با تمرکز بر عوامل مهمی مانند تقویت جو عاطفی ‏خانواده و حمایت خانوادگی، بر کاهش اثرات و آسیب‎های روانی با استفاده از پتانسیل خانواده تمرکز کرد. البته زمینه‌سازی برای ‏گسترش رویکرد‌های مبتنی بر سلامت معنوی و یاددهی روش‌های آرام‌سازی و شایستگی هیجانی، راهکار‌های خوددرمانی ‏اضطراب در محیط خانه، به نوعی ابزار خودآموزی در اختیار افراد قرار داد تا بر وضعیت روانی خود تسلط یابند. ‏

‏واکنش حسین شریعتمداری به سخنان فتاح: برایم باورکردنی نیست

‏ حسین شریعتمداری در بخش‌هایی از سرمقاله امروز روزنامه کیهان با عنوان سخنی با برادرم فتاح در واکنش به ‏اظهارات تلویزیونی رئیس بنیاد مستضعفان نوشت: اظهارات آقای فتاح در برنامه تلویزیونی نگاه یک، بلافاصله با استقبال گسترده ‏رسانه‌های دشمن و سایت‌های ضد‌انقلاب رو‌به‌رو شد. اگر ایشان در سخنان خود به واقعیاتی هرچند تلخ اشاره کرده بودند، تنها ‏جرمشان این بود که چرا به عنوان یک مسئول نظام، سفره دل خود را در میدان دید دشمنان تابلودار اسلام و انقلاب گشوده‌اند! که ‏هرچند اقدامی ناپسند بود، ولی فقط از ناپختگی ایشان حکایت می‌کرد. اما، آنچه تاسف‌آور و سؤال‌برانگیز است اینکه بسیاری از ‏اظهارات ایشان واقعیت نداشت و برخی دیگر نیز وارونه مطرح شده بود و تاسف‌آور‌تر آنکه جناب فتاح نمی‌توانست از غیر واقعی ‏بودن آنچه مطرح کرده بود بی‌خبر باشد! و دقیقاً همین نکته است که اظهارات ایشان در برنامه نگاه یک را غیرقابل توجیه می‌کند! ‏
‏- بعد از مصاحبه یادشده آقای فتاح، مراکز و مسئولانی که مخاطب ایشان بودند، با صدور بیانیه‌ها و جوابیه‌های مستند به ‏ادعا‌های ایشان پاسخ گفتند، ولی جناب فتاح تاکنون هیچ پاسخی برای ادعا‌های خود نداشته‌اند! اگرچه واقعیت امور بدون پاسخ ایشان ‏نیز به آسانی قابل کشف و درک است. ‏

باید از برادر عزیزمان جناب فتاح پرسید که آیا به بازتاب اظهارات خود در رسانه‌های دشمنان تابلو‌دار نظام توجه ‏فرموده‌اید؟ چرا برای شما که فرزند انقلاب و از مسئولان شیفته خدمت هستید، اینهمه کف و سوت می‌زنند؟! آیا غیر از این است ‏که جنابعالی با اظهارات غیر‌واقعی خود بسیاری از پایگاه‌های نظام نظیر سپاه و ارتش را که دشمن بار‌ها از آن‌ها زخم‌های کاری ‏برداشته و سیلی‌های سخت خورده است، زیر سؤال برده و با ادعا‌های غیر واقعی خود به سوءاستفاده! متهم کرده‌اید؟!

‏واکنش حسین شریعتمداری به سخنان فتاح: برایم باورکردنی نیست/اصلاح طلبان با فاصله از قدرت به نهاد جامعه باز می‌گردند؟ /اختلالات روانی جامعه را جدی بگیریم

حتماً سخن ‏حکیمانه و توصیه عالمانه حضرت امام (ره) را به خاطر دارید که هرگاه دشمن زبان و قلم به تمجید از شما گشود، بدانید که به خطا ‏رفته و در زمین دشمن به کار گرفته شده‌اید. (نقل به مضمون) برادر عزیز برفرض که ادعای جنابعالی صحت داشته باشد -که ‏ندارد- آیا اگر فلان ملک بنیاد در اختیار فلان بخش ارتش و سپاه قرار گرفته باشد سوءاستفاده شخصی شده است؟ و یا گناهی بزرگ ‏و خطایی نابخشودنی رخ داده است؟ که در صفحه تلویزیون ظاهر می‌شوید و آن‌ها را چنان به باد انتقاد می‌گیرید که گویی ارتش و ‏سپاه دشمن هستند؟! ‏


‏ و در خاتمه این سخن نیز گفتنی است که هنری کیسینجر افعی مار خورده آمریکایی در وصف حضرت امام رضوان الله ‏تعالی علیه می‌گفت «او در برخورد با دشمنانش هم صادق بود» و از حضرت آقا به خاطر دارم که می‌فرمودند؛ حتی وقتی درباره ‏دشمنان هم سخنی می‌گوئید یا مطلبی می‌نویسید توجه داشته باشید که باید در محضر خدا پاسخگو باشید. با شناختی که از آقای فتاح ‏دارم اظهارات ایشان برایم باور کردنی نیست و این احتمال وجود دارد که ماجرای یاد شده از سوی برخی مشاوران نا‌همخوان و یا ‏کم‌دان رقم خورده باشد! و اگر از جانب خود ایشان باشد که...! ‏


‏ و بالاخره برادر عزیزم آقای فتاح از میزان ارادت نگارنده به خود با خبر است و از این روی امیدوارم با مطالعه وجیزه ‏پیش‌روی ابرو درهم نکشند و این نوشته را سخنی دلسوزانه از برادری به برادر دیگر تلقی فرمایند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۴
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۱۷
به نظر شما کسی به اختلالات روانی جامعه توجهی داره؟ به اون کسی که توی این کرونا باید به سختی چرخ زندگی رو بچرخونه؟ با گرونی ها دست و پنجه نرم کنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
به پاسخ شریعتمداری توجه کنید این عمق تفکر اصولگرایلن را نشان میدهد . مشکلات را نگویید چون دشمن میفهمد و سوت میزند . با دشمنان هم وصیت شده که درست پاسخ دهید چون ردز قیامت باید پاسخ دهید . شما چقدر به خاتمی تهمت زدی . چقدر به امریکا و عرب روز و شب فحش میدی ها ؟ اخه شما چند کلاس سواد سیاسی در کدام دانشگاه یاد گرفتی ‌ . چرا اینقدر در تفکر شما اصولگرایلن پارادوکس هست . یا شعار اخلاقی بدهید . یا دم سیاست را ول کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
گرانی ساعت به ساعت ارزاق و مسکن و خدمات و دارو
فقر و تنگدستی روز افزون مردم
و تبعیض و بیعدالتی و دیدن آن در کوچه و خیابان ها
بیکاری گسترده و نداشتن امید به آینده
و وجود فرزندان پابه سن گذاشته تحصیلکرده بیکار
و نبودهیچ امیدی به آینده، از طرف دولت برای نجات مردم از اوضاع و احوال اسفبار و فلاکت بار فعلی
نگرانی از وخیم تر شدن اوضاع سیاست منطقه و خارجی
تنها دلایل کوچکی است ، برای بهم خوردن آرامش روانی مردم میباشد
دعواهای هر روزه دو جناح حاکم برای قبضه کردن قدرت
نیز مزید بر علت است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
مگه نشنیدید گفتند تا زمانی که مردم تحمل کنند همینه که هست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
والله از قرار معلوم کلا ملت وا دادن.
ما غم نون روزانه مون رو داریم حضرات خدمتگزار از قرار معلوم زحمت کشیدن و برای ده بیست سال اینده هم برای خدمت صادقانه به ما مردم برنامه ریزی و تقسیم کار و تقبل زحمت کردن.و تصمیم قاطع گرفتن تا ما مردم ایران را به رفاه و خوشبختی کامل نرسونن وهمه مارو از غم وناراحتی و زحمت و تنگدستی و خیلی از فشارهای دیگه رها نکن دست از خدمت صادقانه و تلاش و برنامه ریزی و تدبیر و همت شبانه روزی بر ندارن،فقط برای من به شخصه ممنون شون هستم و فقط یک خواسته بیشتر ندارم مارو بجای بهشت زهرا بفرستن شهرستان خودمون بهتره.چون اونجا مثل بهشت زهرای تهران طبقاتی نیست و مستقل هست و با روحیه ما سازگارتر.علی برکت الله.
مگه مشکلات یکی دو تاست؟ توقع دارید مردم دچار اختلالات روانی نشن؟ از مشکلات معیشتی تا درگیری های این ویروس مزخرف تا نگرانی ها و دغدغه های والدین برای بچه های کنکوری و مدرسه ای و .....
حالا آقای شریعتمداری چرا آنقدر هول کرده؟ بعدش هم نامحرم چه کسانی هستند از نظر ایشان؟ منظورشان مردم کشور ایران است که نباید این حقایق را بدانند؟
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
آقای شریعتمداری شما که اینقدر حواستان به همه چیز هست و مراعات همه چیز را می کنید چرا زحمت به خودتان ندادید این مطلب را خصوصی به عرض ایشان برسانید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
بعضی از آقایان برای نشنیدن حرف حق حاضرند گوش خودشان و مردم را عمداً کَر کنند ، چون جوابی برای طرف ندارند که مردم بپریرند . پشتوانه این نظام مردمند ، مردم بایند بدانند تا در برابر تبلیغات دشمنان نظام واکسینه شوند
دانشجو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
وقتی عباس عبدی و حسین شریعتمداری به یه نقطه مشترک می رسند و هر دو باهم یه نفر می کوبند نتیجه منطقی اینه که اون یه نفر راستش گفته
سیروان
| Germany |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
؟اصلا کیهان ارزش داره، که بخاطرش مطلب میزارین
حسین شریعتمداری چه مهربون بود ما نمی دانستیم!
همیشه همینه. وقتی یکی حقیقت رو میگه و مشکلات پنهان رو اشکار میکنه اقایون بخاطر شادی دشمن ناراحت میشن و میگن کارش غلطه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
جناب شریعتمداری، مردم و عالم و آدم، همه از مشکلات و فساد گسترده و ناکارآمدی ها
خبر دارند
و چنانچه شما دوست دارید تا خودتان را به ناشنوایی مصلحتی بزنید ، بسم الله
ولی تا دردها بیان و اظهار نگردد
راه درمان و علاج آن، پیدا نخواهد شد
تا کی می خواهید، خود را به کوچه علی چپ بزنید ؟
م.ق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
اتفاقا رسانه های اون بر آب هم با آقای فتاح مخالفت کردن براش کف و سوت هم نزدن.
اینها هم دیدند یه احمدی نژاد دیگه ای میخواد سر بلند کنه گفتن از همین الان جلوش رو بگیریم
اونایی که میخوان ماهیت واقعی کیهان رو ببینند همینه کیهان در زمانی محکمترین سنگر دولت مرحوم هاشمی بود همون زمان هم آقای شریعتمتداری مدیر مسئول آن بود اصلا دلیل آنکه مهدی نصیری رفت و شریعتداری آمد انتقاد نصیری از اشرافیگری بود مثل اینکه هاشمی رییس جمهور باشد و احمدی نژاد مسؤول کیهان
بیشتر مردم روانی شدند. کاری کردید مردم از زندگی سیر بشند. تابی سانسور کن و یا جمله را عوض کن بنویس همه چیز عالیه من چقدر خوشبختم !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
سه چهارمش را سانسور کردی !!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
ببینید چه بلایی سر این کنکوری ها اوردن. معلومه که ادم لیماری روانی می گیره
حيف و ميل بيت المال توسط دوستان اقاي شريعتمداري نبايد افشا شود چون ضد انقلاب سو استفاده ميكنه ولي بقيه را ايشان در صفحه اول روزنامه بارها مينويسد مشكلي نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
ایشان جلو انتشار اخبار را به بهانه دشمن میگیرند و با این کار راه حق به سوی خداوند را سد میکنند.
همه از یه قماشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
ببخشیداشتباهی منفی شد
واقعیت همیشه تلخ است جناب شریعتنداری
از نظر آقای شریعتمداری برای اینکه دشمن شاد نشود باید به تمام حیف و میل ها و اتلاف منابع و اختلاس ها و رانت خواری ها چشم پوشید!!!!.... نه خیر برادر، دشمن واقعی مردم همین رانت خوارها و اختلاس گران و امتیازجویان داخلی هستند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
مصداق یکی از مزایای وجود دشمن هم همین نوع قلم زدن و محکوم کردن مصلحین با استناد به همین دستاویز است مثا اینکه جناب شریعتمداری یادشان رفته رفتار حضرت علی در خلع معاویه
همان گونه که عارض شدن یک بیماری جسمی میتواند در اثر نا پرهیزی در تغذیه ویا سایر عوامل بیماری زا باشد بیماری روانی جامعه اگر از حدود نرمال ومشخصی فراتر برود ودرصد بالایی از مردم در گیر باشد باید به طور جدی به دنبال علت ورفع ان بود واقعیت تلخ این است که بیماری اختلالات روانی در جامعه زیرپوستی ست وومعلوم نمیشود اما اثار ان در جرم وجنایت در امار بالای طلاق در خشونت اجتماعی در امار بالای مراجعین به پزشک قانونی ودر حتی محاوره عمومی خود را نشان میدهد این معلول ها حتما بی علت نیستند لذا حتما باید پیگیری وریشه یابی شوند تا راه حل ان هم پیدا شود
خیلی جالبه. اصول گراها ، اصلاح طلب ها و غیره سایه همدیگه رو با تیر می زنند ولی وقتی پای منافعشان که در میان باشد مثل کوه پشت همدیگه هستند. هر وقت هم یکی می خواهد به بیان پشت پرده ها بپردازد، او را با خاک یکسان می کنند. در ایران هیچ وقت نباید فسادها و ناکارآمدی ها بیان و یا حتی برخورد شود، چرا؟ چون دشمن شاد می شود. حالا کدام دشمن، دشمن ما یا دشمن اونا.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
اگر کسی گفت ماست سفید است چه دوست باشد چه دشمن واقعیت را بیان کرده وفرقی در ماهیت وسفیدی ماست ندارد اما اگر دوست با هر نیتی اسرار بر سیاهی ماست داشت انوقت باید حتما در دوستی او شک کرد
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
آفرین
پایان زود هنگام کاندیداتوری فتاح با صحبت های نسنجیده و پر اشتباه
خیلی خطرناکه آدمای کوچولو رای مردمو بزنند مثل دو دولت قبلی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
دوست عزیز اگر بعد از اینهمه سال هنوز هم بامید رای دادن و درست شدن اوضاع نشستی متاسفم از ماست که بر مسات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
یعنی همه چیمون درست بود فتاح هزیان گفت؟!
باشه شما خوبی و دوستانت
تمام بدبختی ملت از شادی دشمنه. خب فساد نکنید تا دشمن شاد نشود.
شرافت خوب چیزیه آقای شریعتمداری!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
اما ثروت چیز دیگه ایست
یعنی هرکسی که یه مشکلی داشته و ایرادی تو کارش بوده به سخنان فتاح واکنش نشون داده
اگه ریگی به کفشتون نیست لزومی بر این همه بالا پایین پریدن هم نیست
آقای شریعتمداری! حداقل اصطلاحات خود را جدید کنید! کف و سوت دشمن؟؟؟؟
چرا وقتی کسی از واقعیات حرف می زند و نگاه جناحی ندارد، سریعا علیه او جبهه می گیرید.
آقای فتاح که در راس بنیاد مستضعفان است به امور آگاه است یا شما؟؟؟؟
برادر شریعتمداری
درد اینجاست که چهل ساله به بهانه همین رعایت ها تو بیت المال تصرف شده و مخفی کردیم
ضمنا خدائی اگه فقط علیه هاشمی و کاخ مرمر گفته بود بازم دست به قلم می شدی؟؟؟؟
نکنه مملکت بنام حسین شریعتمداری هستش!!!! مردم نباید واقعیتها رو بدانند!!!
به نظر آقای شریعتمداری اگر هنری کسینجر از امام تعریف کنه شامل اون سخن امام که تعریف دشمن شک برانگیزه نمیشه؟
خدمت روانشناس محترم عرض کنم که کسانی که از سطح معنویات بالایی برخوردار بودند مطلقاً رفتار های مثبتی از خود نشان ندادند. برای اثبات کافی است به ادبیات هجومی اقایان علم الهدی،شریعتمداری و اخیراً مداح مشهور حدادیان توجه کنید که نشان از عدم تسلط و کنترل بر رفتار ها می باشد.
اگر آقای فتاح در مصاحبه شان فقط به ساختمان بنیاد باران اشاره می کردند و بقیه تخلفات رو نمی گفتند، روزنامه کیهان چه مقالات و تیترهایی در وصف شجاعت و انقلابی گری ایشان می نوشتند!!
پاسخ ها
مهدوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
تابناک لطفا این نوشته ها را برای شریعتمداری بفرستید.
ایشان انسان خوبی است لیکن کم جنبه وحساس ، دامن جمع می کند تا تر دامن نشود
اختلال روحانی داریم نه اختلال روانی!!
دیونه شدیم!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
:))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
همون اختلال روحانی بهتره ه ه ه!!
آقای شریعتمداری می دانید چرا اینقدر گند به این مملکت زده شد و فساد، رانت و ...... اگر نگوییم اکثراً ولی از طرف بعضی از مسئولان و فرزندانشان در این مملکت زده شده و سبب بدبختی، بیچارگی، نزول اعتماد و وضعیت اقتصادی مردم شده است بخاطر همین تفکرات امثال شما آقایان بوده است چرا نباید گند زدن افراد بخصوص مسئولان، فرزندان، دامادان و نزدیکان سببی و نسبی آنها به شکل عمومی بیان نشود تا حداقل اکثریت افراد دست به فساد نزنند مگر دلیل تنبیه افراد در حضور مردم از طرف اسلام بخاطر این نبود که حساب کار دست آدمها بیاید و تازه آقای شریعتمداری از کجا اونهایی که انکار کردند دروغ نگفته باشند مثل اون مسئولی که باغ و خانه مال مردم را گرفته بود و پر رویی انکار میکرد تا در انتها معلوم شد مردم و فضای مجازی راست گفته اند.
این برادر و خواهری و وجیزه نویسیت ما رو کشته!
البته جناب شریعتمداری بدون توجه به فرمایشات امام در مورد صداقت، در باره سید محمد‌خاتمی حرف هایی زدند که نه تنها صادق نبودند بلکه افترا زدند.
پاسخ ها
مهدوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
در مورد سروش هم همینکار را کرد.
در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم
سرزنش ها گر کند خار مغیلان غم مخور
" واکنش حسین شریعتمداری به سخنان فتاح: برایم باورکردنی نیست "
آقای شریعتمداری پنهان کاری تو و امسال تو و نپرداختن رسانه ها و مطبوعات به این فسادها سبب این همه مشکل و فساد سیستماتیک شده است. شما جواب خدا را چه می دهی؟ که در این موارد نه تنها سکوت می کنی که دیگران را هم برای گفتن آنها نکوهش می کنی؟ البته مردم تو و قلم تو را می شناسند و این حرف های تو جای تعجب ندارد!!!!!!!!
آقای شریعتمداری معمولا" به هر چیزی بیش از متولیان امر اشراف دارند !!!! آقای فتاح فردی که در گفتار و رفتار خود معمولا" تقوی را رعایت می کنند آقای شریعتمداری بداند اوضاع بسیار وخیم تر از آن چیزی است که برادرشان آقای فتاح اعلام کردند و اتفاقا" اینجا هم تقوی پیشه کردند تا بیش از این رسوایی ببار نیاید . راستی جناب آقای شریعتمداری اولا" دامنه ی فساد و سوء استفاده ی کلان در کشور به حدی است که دشمن نیاز به اعلام من و تو ندارد . ثانیا" حضرتعالی نگران سوء استفاده ی دشمن نیستی بلکه آبروی دوستانت هستی چون اگر چنانچه آنچه جناب فتاح گفتند به احدی از اصلاح طلبان مربوط می شد شخصا" اولین کسی بودی که کیف می کردی و سوء استفاده دشمن برایتان محلی از اعراب نداشت .
منطق آقای شریعتمداری:
مسئولان محترم لطفا اگر رانت خواری کردید یا اختلاس یا حتی به گناهان بزرگتر و جنایت دست زدید. ما پشت سر شما
هستیم که هیچ چیزی انشاءالله برملا نشود که موجب شادی دشمن و دست و سوت زدن ایشان شود.
تازه اگر شما عزیزان همچین کاری کردید مگر استفاده شخصی بوده که بخواهند با شما برخورد کنند. نخیر لابد استفاده در راه خدا بوده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
آقای فتاح فردی مومن به انقلاب است ولیکن احساسی‌وزودتصمیم گیری می‌نماید
بعداز سقوط ۶۵۰۰۰ واحدی بورس نورچشمی باوعده های جدید دوباره روند صعودی شد ! پیش بسوی فتح کانال ۳ میلیون و بعد ۱۰ میلیون و بعد ۱۰۰ میلیون وبعد یک میلیارد ... !!!!
حالا این وسط چه بلایی سربازارهای دیگه میاد واونها هم متلاطم میشن اصلامهم نیست مهم اینه که نقدینگی بره توبورس و کسری بودجه هم تامین بشه !!!
ظاهرا یک احمدی نژاد دیگر ، با نام فتاح می خواهند به عنوان رئیس جمهور به مدت 8 سال بر سر این ملت حاکم کنند.
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
پرویزمحمود فتاح نژاد
همین کامنتهای بالا کافی بود تا کارنامه عمل خودش را در پیش چشم مردم ببیند، چه افراد و نخبگانی که بخاطر سناریوسازی و ورونده سازی این روزنامه از کشور مهاجرت نکردند و یا عزلت نشین شدند، خطر واقعی افراد معتقد به یک نظام فکری نیست، بلکه کلنجار رفتن با افراد ملون مزاج و چند چهره ایت که از رسانه و قلم برای هدف و منفعت خودشون استفاده می کنند
آقای شریعتمداری فرار رو به جلو کرده‌اند تا کسی جرات نکند در آینده در مورد خود او چیزی بگوید
آقای فتاح حقیقت روگفته. سند درستی حرفش هم وضعیت نابسامان و طاغوت زده کشور هستش.سند دیگه ای لازم نداره. ما مردم بهتر میتونیم تشخیص بدیم که مشکل از کجاس و چی غلطه چی درست. تو شریعتمداری نظرت اینه که هر مسئولی هرکاری که دلش خواست بکنه و بخاطر دشمنان باید سکوت کرد.نخیر توی یک جامعه اسلامی مخفی کاری نداریم.دوست دشمن باید مشکلات رو بدونن تا فساد ریشه کن بشه
جناب آقای شریعتمداری ! چرا اینقدر به آقای فتاح خوشبین هستید ؟ چرا قد و قواره آقای فتاح را در حد ریاست جمهوری می بینید ؟ و همین نگاه افراطی و غلط شما به آقای فتاح باعث شده که بگوئید ایشان اشتباه نکرده و نظرات فتاح از سوی برخی مشاوران نا‌همخوان و یا ‏کم‌دان رقم خورده است . نخیر آقا جان ! باید گفت فتاح در حد و اندازه مسولییت خطیر و بین المللی ریاست جمهوری ایران نیست و ظرفیت های لازم این مسوولیت را هرگز ندارد
به نظر من وقتی آقای فتاح این حرفها رو زد خوب مردم باور و استقبال می کنند اما دیگه دوره ی رای جمع کردن با این نوع حرفها و افشاگریها گذشته فقط نارضایتی مردم رو بشتر میکنه
آقای شذیعتمداری بهتره خانواده اش رو از تو رانت جمع کنه حرف حق مهندس فتاح درد دل مردم بی زبان است که جزء 4 درصد حساب نمیشوند
آقای فتاح! همه ارگانهایی را که نام بردید بصورت مستدل و مستند مسائل پیرامونی را بیان کردند. این همه اطلاعات اشتباه از کجا آمده؟ بهتر نیست به اطراف خود کمی با دقت نگاه کنید؟!
و چرا همه‌اش سنگ تهران را به سینه میزنید!؟ آیا بنیاد فقط متعلق به تهران است؟ و بفرمایید بنیاد در شهرستان‌ها چه گلی به سر این همه مستضعفین بیچاره گذاشته..¿
واکنش عجولانه حسین شریعتمداری مهر تایید بر صحت حرفهای فتاح است.
بورس دیروز ۶۵ هزارواحد فروریخت امروز هم تااین لحظه ۶۰ هزار واحد دیگر سقوط کرد
خداحافظ طمعکاری
خداحافظ روزهای طلایی
خداحافظ سودهای باداورده بی منطق روزانه ۵ درصدی
سلام سقوط های سهمگین
سلام سکته های بعدازآن !!!
جناب فتاح ژست ضدفساد پیشکش، بفرمایید بنیاد در استان‌های محروم چه گلی به سر این همه مستضعف بیچاره زده؟!! شما که باید از مناطق فقیرنشین سیستان و چهارمحال و ایلام و خوزستان و همه‌جا بهتر اطلاع داشته باشید... بیایید و به ملت پاسخ بدهید در بنیاد چه کرده‌اید؟! خودتان خوب میدانید فرارتان دقیقا رو به جلو بود (آنهم با این همه اطلاعات اشتباه)...
جناب آقای شریعتمداری ! اگر آقای فتاح اسمی از نهادهای امنیتی و اصولگرا ها نبرده بود و فقط اسم هاشمی و بنیاد باران رو آورده بود الان شما صد در صد از ایشون حمایت میکردید و تیتر اول کیهان شده بود....مبارزه با فساد متاسفانه فقط حربه ای برای کار جناحی شماهاست...نه اعاده حق ملت
روحانی باید استعفا بده
آقای شریعتمداری شما که مطلعید چه کردید کجا درمقام احقاق حقوق مردم برآمدید مگر احمدی نژاد رئیس قبلی محیط زیست وامثالهم دردمندکشورن که دلتان میسوزد اصلا چرا باید این کارها اتفاق بیافتد
قرار نیست بخاطر دشمن شاد شدن فساد بپوشیم ایا حضرت علی علیه السلام این کارا می کرد برای اینکه دشمن شاد نشیم باید همیشه دریچه فساد ببنید
واقعا دلم میخواد یه روز بتونم فاز شریعتمداری رو بفهمم! واقعا مث یه بنده خدایی، راجع به هر کسی و هر موضوعی اظهار فضل میکنه! خیلی نگرانمونه بنده خدا
آقای شریعتمداری فقط حرفهایی رو قبول دارن که خودشون قبول داشته باشن
تابناک جان ۹+ ۲ میشه ۱۱ ، این رمز رو گذاشتید کسی نتونه نظر بده و هی خطا بزنه؟! باشه ملت ساکت میشن ببینن شماها چه کاری می کنید ،
جناب اقاي شريعتمداري
اگر جنابعالي در روزنامه خودتان به اين مشکلات پرداخته بوديد وضع اين مملکت اين چنين نبود که قشر متوسط و ضعيف بايد هم تحريم ظالمانه امريکار را تحمل کند و هم فساد سيستماتيک که در نظام اداري کشور شيوع پيدا کرده است .
به مردم رحم کنيد .
فتاح وزیر خوبی نیود . رییس خوبی نیود . مدیر خوبی هم نبود . در این برنامه نحوه صحبت کردنش هم فاجعه بود و نشان از کم هوشی او داشت . و همینکه همه حرفهایش را رد کردند نشان از ناپختگی ایشان دارد . (نه به فتاح ) (بله به یک رییس جمهور پخته و با درایت )
اقای فتاح ادم مخلصی هست که میشود از سخنانش درستی را احساس کرد ، یک نفر از روحانیون مخلص خدا میگفت اگر نوک دماغ عدالت حضرت علی را نشان بدهند هیچ یک از انهایی که ادای دینداری میکنند نمیتوانند دین خود را نگهدارند و در نهایت کافر میشوند
این شریعتمداری نقش صافی روداره وهمه بایدازفیلترایشان ردبشوندومطالبی که میخواهندبگویندرااول باهاش درمیان گذاشته غلط غولوتش راحاجی بگیره بعدطرف حرفشوبزنه حالا اگرحرف حق هم بود!
جناب شریعتمداری شما روزنامه نگاریید نه روابط عمومی اگه اثال شما به وظیفت درست عمل میکردید این رانت ها رو شماها باید افشا میکردید نه آقای فتاح وضعیت فعلی راتخواری در جامعه بخشیش به خاطر محافظه کاری و تعصب امثال شماست
مگر نفت ملی نیست پس چطور میشه مال خودمون رو به خودمون بفروشن
سلام باز انتخابات ریاست جمهوری نزدیک است بتازید بر یکدیگر این حرفها قدیمی شده فکر راحل جدید باشید
جناب آقای فتاح سلام علیکم .شما در فرما یشات همش دم فروش اموال زدید . ولی حیفه این اموال به فروش برسه. اینها سرمایه این مملکته . ترا به قرآن قسم میدم نفروشید
اگر ز باغ رعیت ملک خورد سیبی
برآورند غلامان او درخت از بیخ .

جناب شریعتمداری . از معصوم روایت شده خوبی از همه کس پسندیده است اما از شیعیان ما پسندیده تر و بدی از همه کس ناشایست است اما از شیعیان ما ناشایسته تر .
انتظار این است افرادی همانند شما که داعیه انقلابی گری دارند بیش از همه به طرفداری از آقای فتاح بپردازند نه این که ایشان را تخطئه نمایند
کدام دشمن نباید بفهمد که در این مملکت چه خبر است. آمریکا یا ملت !!؟
آقای شریعتمداری این نظرات رو بخونند نا بفمند جایگاهشون پیش مردم کجاست
آقای شریعتمداری ،آقای حداد عادل که پاسخی نداده چه رسد به اینکه مستدل باشد.ملک ۶۰۰۰ هزارمتری با اجاره اندک رانت نیست.؟
آقای حداد عادل که جواب نداده .بیت المال دستش با اجاره اندک
افزوده میشود و توزیع شغل های برجا مانده بین فرزندان و فامیل و صد البته دوستان و آشنایان و سفارش شده ها داشتن شغل دولتی و شبه دولتی برای نوه و نتیجه و نبیره و حتی ندیده‌های مردم عادی سرابی بیش نخواهد بود پس مردم دلواپس چی نباید باشند هم توضیحی بدهید بد نمیشود
آقای شریعتمداری ، اتفاقا این حرفهای شما برای ما باورکردنی نیست. هی تخلف شد گفتند مخفی کنیم آبروی نظام نرود رسیدیم به اینجا که......
بخدا هر کسی تو این مملکت اظهار نارضایتی کنه بنظر من اون خوده خوده منافق هست.
ماشاالله اینهمه نعمت، وفور نعمت.
ماشاالله امنیت پایدار. اون هم از نوع اقتصادیش.
ماشاالله اقیانوسی از انسانهای مومن و انقلابی وشیفته وعاشق خدمت و خدمت وخدمت.
ماشاالله اینهمه عزت،و احترام چه در سطح منطقه خودمون و چه در سطح دنیا و کشورهای بسیار متمدن و پبشرفته و قدرتمند مثل ونزویلا،زیمبابوه.سودان.تانزانیا.اتیوپی.کنیا.کره شمالی و ....لبنان.سوریه.یمن.سومالی.و مالدیو و....
خدا رو برای داشتن همچین توفیقی که در این سرزمین چشم بجان گشوده اید همیشه شکرگزار باشید.
راست گفته، کسی که حقیقت رو بگه قابل باور برا اینا نیست باید همش دروغ بگه.
متاّسفانه اصولگرا واصلاح طلب نداره همه سروته یه کرباسندابله کسانی هستند که فریب این بازیهارا بعد از چهل سال میخورندوگرنه به گفته خودشان ایران یک درصد جمعیت دنیا راداردو دهدرصد ثروت ومنابع دنیا اونوقت بااین ثروت بی مثل دردنیا باید مردم کشور ما باید چشمشون دنبال تاریخ واریز یارانه باشه امثال شریعتمداری هم باید یه حرفی بزنند.... درضمن پرویز فتاح هم آدم نادرستی هست چون ایشون یه زمانی وزیر نیرو هستند یه زمانی رئیس کمیته امداد حالا هم رئیس بنیاد مستضعفان ارتباط این سه پست باشما در ضمن بنیاد از اول انقلاب چه کار کرده بااین همه اموالی که تصاحب کرده فقط نام مستضعفین را یدک مبکشه ومستضعفین را بدنام کردهیکی هم نیست بیاد از بنیاد بپرسه طی چهل ویک سال چه عمل کردی داره بهتر تغییر نام بدن وبگن بنیادمستکبران
باشه مثلا کیهان با فتاح مخالفه ولی ما رای نمیدیم
ایکاش شریعتمداری کاندید ریاست جمهوری میشد باور کنید رای بالایی کسب میکرد و ایران گلستان میشد .
آقای شریعتمداری گفتند که بعضی از نهادهای مورد اتهام قرار گرفته توسط آقای فتاح بطور مستند ادعای ایشون را رد کرده اند. اگر این صحبت آقای شریعتمداری درست باشه و حتی بخشی از ادعاهای آقای فتاح نادرست بوده باشه، کار ایشون (مطرح کردن این ادعاهای نادقیق در رسانه) قابل انتقاد و نامشروع بوده است. عجیب هست که بعضی از دوستانی که نظر می دند بدون تحقیق و یا اطلاع کافی، فرض را بر این می گذارند که اظهارات آقای فتاح همگی حقیقت داشته و براین اساس قضاوت می کنند! اینکه توی مملکتمون سوء استفاده و ویژه خواری زیاد هست متاسفانه درست هست. ولی این دلیل نمیشه هر کس (بدون دلیل و مدرک) اتهام سوء استفاده به شخص یا نهادی زد فکر کنیم داره درست میگه.
امان از این تعصب های جناحی که باعث میشه مسائل را همیشه با پیش فرض هایی که خودمون دلمون می خواد تحلیل کنیم!
اولا مردم فساد رو با تمام وجودشون حس میکنن، آقای شریعتمداری شما از این به اصطلاح افشاگری فتاح نترس چون تشت رسوایی مدتهاست از بوم افتاده و دوست و دشمن خبر دارن
ثانیا آقای فتاح لطفا به فسادهای درونی بنیاد مستضعفان رسیدگی بفرمایید، و بگو بعد از چهل سال و با وجود این همه نهاد برای فقرا و مستضعفان چرا هر روز تعدادشون بیشتر شد
برای مردم هیچ اهمیتی ندارد که این ساختمان ها در دست کدوم نهاد دولتی و حاکمیتی باشه
واقعیت اینه که مردم را اصلا به حساب نمیارن اینهم یک جنگ زرگریه. آقای شریعتمداری از خدا بترس و کمتر ناحق بگو دور نیست که در پیشگاه حضرت حق شرمنده مردم باشی. مصالح دین خدا همان مصالح بندگان خداست و دین اسلام و بلکه همه ی ادیان برای سعادت بشر از طرف حضرت حق تدوین شده. اونوقت شما با اختیارات از چه کسی مردم را دسته بندی میکنی. منظورت از دشمن کیه. تمومش کن دیگه.
راستی خبر خوش اقتصادی چی بود؟
به خدا کرونا اومد ما را نجات بده از بدبختی
دورود بر سردار رشید اسلام وطن دوست واقعی پرویز فتاح، فاتح جبهه های نبرد حق علیه باطل، فاتح قلب های دردمند مستضعفان و محرومان و فاتح جبهه نبرد با خاءنین به خون شهدا و مرفهین بی درد و بی جبهه و جنگ انقلابی شده...
جناب آقای شریعتمداری من هم اهل رسانه ام بسیار افسوس میخورم که شما با الفاظ بازی میکنید آقای فتاح راستش را گفت و در ضمن بنده هم همه جوابیه ها را خوندم به خدا سوگند هیچ کدام سندیت نداشت و مغلطه بود بعنوان مثال جواب سپاه ولی امر: با معاونان پیشین بنیاد مستضعفان به توافق رسیده بودیم!!! معاونان پیشین؟؟؟؟ مردم را مسخره نکنید توافق به چه؟ بالاکشیدن بیت المال؟؟؟؟؟؟ یا جوابیه خانم ها ابتکار و مولاوردی از همه مسخره تر پنج میلیارد از بنیاد مستضعفان گرفتید که ملک بیت المالو تخلیه کنید؟؟؟؟شعر هم میگویید؟؟؟؟.جواب نیروی دریایی مضحک تر: پیش از انقلابببب؟؟؟؟ انقلاب شده هزارو یک ساخت و ساز غیر قانونی داخلش کردید به شما گفته شده باید نیروی دریایی به جنوب برود نشسته ای در تهران دریا داره؟؟؟ دفتر آقای احمدی نژاد هم که منتظرن بگن بیرون؟؟؟ .... خدا پدر آقای شبستری را بیامرزد که تلویحا تایید کرد سخنان فتاح رو.بسه شریعتمداری کمی شریعت داشته باش.به شعور مردم توهین نکن.
من حرفی ندارم،فقط خواستم بگم به روحانی بگید اصلا ماسک بهش نمیاد،بگید نزنه بهتره
ایشون ناراحته چرا اسم اصولگراها رو آورده وگرنه اگه فقط اسم اصلاح‌طلبان رو می‌آورد همین آقای شریعتمداری الان به‌به و چه‌چه می‌کرد!
آقای شریعتمداری ،مگه میشه اقای فتاح چیز به این مهمی رو "غیر واقعی " گفته باشه !؟!؟
فساد در تک تک سلول ها ی نظام نفوذ کرده، قبول کن ، خلاص !
سلام آقای شریعتمداری عزیز،
لطفا کمی فکر کنید و اثرات سخنان خود را قبل از گفتن، شبیه سازی فرمایید تا بعضی جوانان از دین منزجر نشوند.
1- تلاش برای محرومیت زدایی از آموزه های دینی و جزو سفارش های پیامبران الهی و .. همواره بوده است لذا در این جهت باید به فتاح هرگونه کمکی کرد.
2- مبارزه با فساد و آبروریزی برای مفسدان و غارتگران بیت المال و مدیران نجومی بگیر جزو سیره علوی است که در این راستا باید فتاح را حمایت کرد.
3- مبارزه و مخالفت با فتاح برابر است با حمایت از مفسدان و .... لذا کمی با مفسدان مبارزه کنید اگر هم نمی توانید حداقل سکوت پیشه کنید تا یاوران امام عصر (عج) بتوانند اقدامات عاجل خود را انجام دهند.
4- بهتر است حضرتعالی بگونه ای حرف بزنید که ارزش های نظام و اسلام تضعیف نشود.
5- ملت ایران بعضا به سخنان دشمنان خارجی گوش نمی کنند و از آنها خط نمی گیرند ولی حضرتعالی به خاطر خوشحالی آنها، به بهترین افراد این ملت حمله می کنید.
6- در شرایط حاضر نیازی به سخن پراکنی شما نیست که ماحصل شرایط کشور ناشی از عدم اجرای احکام اسلامی توسط شما و مدیران بعضا لاابالی است و نتیجه، این همه فشار را ملت تحمل می کنند.
7- بهتر است از ملت عذرخواهی شود و به عبادت خداوند تبارک و تعالی مشغول شد چون در دنیای آخرت دیگر از رانتهای مدیریتی و ... خبری نخواهد بود.
سلام
جناب آقای حسین شریعتمداری با کمال احترامی که سالیان زیاد است برای شما قائلم اما به هیچ وجه قبول ندارم که میفرمایید نبایستی آقای فتاح حرف های به حق را در رسانه های جمعی میگفتند
این حقوق مستضعفینی هست که امام بزرگوار فرمودند این انقلاب متعلق به پابرهنه هاست
آقای شریعتمداری اگر حقوق مردم را بگیریم مطمئنا مردم به این نظام امام زمان اعتقاد بیشتری پیدا خواهند کرد
درآخر اگر فقط نام جناح مخرب یعنی اصلاح طلبان را میبردند مطمئن هستم شما فقط از ایشان دفاع میکردید و مطلب دیگری نمیگفتید
تو را به حضرت زهرا فقط حق را بگویید
من کاری به اقای فتاح ندارم اما بد بخور بخوره تو این مملکت
اگر درست بودین که رسانه های اونطرف ابی نمیتونستن حرفی بزنن
آقای فتاح حرف حق زده است.شریعتمداری نبایدازجرف حق ناراحت شود.
حقیقت داره آقای شریعتمداری ، حقیقت مثل ته خیار تلخه
حسین شریعتمداری زبان گویای نظام است. حرفهایی که نظام نمیتواند یا نمیخواهد مستقیم بگوید از کانال ایشان گفته می شود. لذا باید سخنان ایشان را جدی گرفت.
قطعا دشمنان ، مردم بدبخت ایران هستند
وای لعنت به آن لغت نامه ای که واژه ی دشمن را اختراع کرد. دست بردارید بابا ...... شریعتمداری چندین دهه است که همه کاره مملکت شده .تو هر موضوعی نظر میده .قضاوت میکنه .طرح میده.اجرا میکنه .وایییییییییییی
البته همین نظرو قالیباف درباره میرسلیم داره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار