بازدید 66046
دو هزار و نود و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

نسخه انتخاباتی محمد هاشمی برای اصلاح طلبان / واکنش مطهری به موضع‌گیری نصرالله در مورد سفر مکرون / پاسخ زیباکلام به فسادستیزی توکلی

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند مقام آمریکایی: ایران در انتخابات ما دخالت می‌کند / پاکستان زیر بار حرف زور آمریکا رفت! / شورای نگهبان مجبور است عده‌ای را ردصلاحیت کند / یک امام جمعه دیگر بر اثر کرونا درگذشت و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۹۵۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷ 08 August 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
مجلس یازدهم سرنوشت انتخابات ۱۴۰۰ را رقم می‌زند

سید ابراهیم امینی، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی: چرخه دموکراسی در کشور ما تا حدودی معیوب است و هم باعث بی انگیزگی شهروندان می‌شود، به طوری که در برخی از مقاطع مردم رغبتی به مشارکت فعال در انتخابات ندارند.لازمه تحقق دموکراسی، وجود احزاب قوی با جایگاه و پشتوانه اجتماعی است. در دموکراسی‌ها، احزاب منتقد بدون محدودیت فعالیت می‌کنند. سعه صدر و مدیریت مناسب راهکار برون رفت از وضعیت کنونی است. آیا عمل نمایندگان مجلس واقعا آن گونه که مدعی‌اند با شعارهای خودشان مطابقت دارد؟ این مساله آنچنان پررنگ است که اخیرا یکی از نمایندگان مجلس در مصاحبه ای گفته که امیدی به این مجلس نیست.برخی فکر می‌کنند با شروع این روند در مجلس یازدهم، ریاست جمهوری هم دست اصولگرایان می‌افتد، اما این موضوع قطعی نیست. اگر اصلاح طلبان اجازه داشتن نامزدی توانمند را داشته باشند می‌توانند رقابت خوبی را به عرصه نمایش بگذارند./ایرنا
 
واکنش یک اقتصاددان به وعده گشایش اقتصادی

داود سوری، اقتصاددان و تحلیلگر مسائل اقتصادی: این چه گشایش اقتصادی است که وعده سورپرایز آن برای هفته بعد داده می‌شود؟مگر کادوی تولد یا ازدواج است که بدون مشورت ( که حتی آن هم مشورت می شود) و بدون مقدمه برنامه‌ای گشایش دهنده در سطح کلان مطرح و اجرا کرد! این طرز تفکر از نتیجه آن خطرناکتر است! خدا به خیر کند.
 
رییس اتاق بازرگانی ایران و چین: معیشت مردم، جای طرح معما و پازل نیست!

حریری رییس اتاق بازرگانی ایران و چین در مورد انتشار مطالبی در شبکه های اجتماعی مبنی بر در راه بودن یک اتفاق مهم اقتصادی برای ایران می‌گوید: گمانه زنی‌ها درباره گشایش اقتصادی اگر به اتفاقی بزرگ ختم نشود، نتیجه ای جز عصبانی‌تر کردن جامعه که در ماه‌های اخیر فشارهای اقتصادی جدی را تحمل کرده نخواهد داشت. متاسفانه شرایط اقتصادی کشور به گونه‌ای پیش رفته که دیگر با طرح‌های صرفا اقتصادی و مدیریتی نمی‌توان توقع تحولی جدی داشت و راهکار از دل سیاست می‌گذرد. وقتی فشارهای تحریم یکی از عوامل تاثیرگذار بر مشکلات بوده، قاعدتا برای برون رفت از این شرایط، باید به مسائل دیپلماتیک نیز فکر کرد./ایسنا
 
اجتماع حسینیه و زینبیه اعظم زنجان برگزار نمی‌شود

فرماندار زنجان: به دلیل قرار گرفتن استان زنجان در وضعیت قرمز و شهرستان زنجان در وضعیت هشدار در سال جاری هیچ مجوزی برای برگزاری تجمعات مذهبی و دسته های عزاداری در زنجان صادر نمی‌شود.طبق این مصوبه امکان اجتماع عظیم حسنیه اعظم زنجان که همه ساله با حضور خیل عظیم دوستداران ابا عبدالله الحسین (ع) در یوم العباس، در روز ۸ (محرم ) و مراسم ۱۱ محرم برگزار می شد وجود ندارد./باشگاه خبرنگاران
 
توئیت امیرعبداللهیان درباره تهدیدات مکرون

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل گفت: لبنان فقط کمک و همبستگی نیاز دارد و نه دخالت هیچ طرف خارجی را.امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل درباره اتفاقات لبنان در صفحه شخصی اش در توئیتر نوشت: «‏⁧تهدیدات ⁧ماکرون⁩ در ⁧لبنان، مرهمی بر جراحات ناشی از فاجعه بندر بیروت نبود. لبنانی که با وحدت همه نژادها، جریان‌ها و مذاهب در مقابل رژیم صهیونیستی درخشیده است، به خوبی قادر است وحدت ملی و استقلال خود را حفظ کند. لبنان فقط کمک و همبستگی نیاز دارد و نه دخالت هیچ طرف خارجی را!»
 
یک امام جمعه دیگر بر اثر کرونا درگذشت

سید علی سیدین امام جمعه موقت کیش ساعاتی پیش بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت. حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی سیدین امام جمعه موقت جزیره کیش شامگاه جمعه (۱۷ مردادماه) بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان جزیره کیش درگذشت و به دیار باقی شتافت. مرحوم سید علی سیدین از مدرسین حوزه علمیه و دانشگاه، مسئول کمیته فرهنگی و عضو هیات‌رئیسه هیأت جودو استان تهران را نیز در کارنامه کاری خود نیز داشته است.تعداد بیماران فوت شده بر اثر بیماری کرونا در کیش به هفت نفر رسید.
 
پزشکیان به کرونا مبتلا شد

مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی به کرونا مبتلا شد.این نماینده مجلس روز شنبه با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: به دنبال بروز برخی از علائم و پس از انجام تست کرونا، مشخص شد که نتیجه تست مثبت است و به این ویروس مبتلا شده‌ام.در حال حاضر در منزل و قرنطینه هستم و الحمدالله وضعیت کلی جسمانی‌ام خوب است. وی در این پست از همه مردم و دوستانی که در خصوص کسالت وی جویای حال بودند، تشکر کرده و از خداوند متعال برای همه مردم، سلامت و دوام عزت مسالت کرده است.
 
شورای نگهبان مجبور است عده‌ای را ردصلاحیت کند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: نمی‌توان، انتخابات را با صد نفر نامزد برگزار کرد؛ بنابراین، شورای نگهبان مجبور است یک عده را رد کند. «محمد حسن قدیری ابیانه»، فعال سیاسی اصولگرا، درباره چهره‌های شاخص اصولگرایی برای ریاست جمهوری به برنا گفت: در جریان‌های موسوم به اصولگرایی احزاب و گروه‌های مختلفی وجود دارند. افراد مختلف درباره موضوعات مختلف چه در مسائل اقتصادی چه در مسائل سیاسی چه در رابطه با قوانین و یا روندها نظرات متفاوتی دارند؛ اما فصل مشترک آنها این است که مصلحت کشور را می‌خواهند و از همین جهت هم، نظراتشان را مطرح می‌کنند. حال ممکن است این نظرات، مورد قبول سایرین قرار گیرد یا نگیرد اما مهم نیت است که نیتشان از طرح این مسائل چیست و البته افراد، تجربه‌های مختلفی دارند و اگر نیت‌شان خدمت به مردم و نظام باشد، اشکالی ندارد که چه افراد سرشناس و چه غیرسرشناس نظرات متفاوتی داشته باشند. او افزود: به عنوان مثال پدر و مادر خیرِ فرزندشان را می‌خواهند. از این روی، در نیت آنها شکی نیست اما ممکن است در این باره که فرزندشان در چه رشته‌ای تحصیل کند یا با چه کسی بخواهد، ازدواج کند و یا چه شغلی را انتخاب کند و یا موارد دیگر، اختلافِ دیدگاه داشته باشند در حالی که پدر و مادر، خیر فرزندشان را می‌خواهند و فرض هم، بر این است که پدر و مادر از منافع خودشان به نفع منافع فرزندشان بگذرند و این نوع اختلافِ دیدگاه که هر دو نیز، خیرخواهانه است و ایرادی ندارد. این موضوع در مورد هر کسی که خیرخواه است صدق می‌ کند. ما گاهی این اختلاف را در پزشکان هم مشاهده می‌کنیم.
 
پاسخ عجیب زیباکلام به فسادستیزی احمد توکلی

زیباکلام با اشاره به کاهش مشارکت مردم در انتخابات مجلس یازدهم تصریح کرد: همان طور که اکثریت در اسفند ۹۸ پای صندوق نیامدند، خرداد ۱۴۰۰ هم پای صندوق نمی‌آیند؛ بنابراین این موقعیت خوبی برای تندروها، جبهه پایداری و برای طرفداران احمدی نژاد به وجود آورده که بتوانند، سال آینده با حداقلی از آرا، قوه مجریه را بگیرند، همچنان که دیدیم قوه مقننه را هم سال گذشته گرفتند.این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در بخش دیگری از صحبت‌های خود در واکنش به اینکه افرادی نظیر احمد توکلی تحت لوای دیده‌بان عدالت و با شعار فسادستیزی پا به عرصه می‌گذارند، افزود: هیچ اعتقاد، امید و باوری به کسانی که در ایران می‌گویند ما می‌خواهیم در ایران با فساد مبارزه کنیم، ندارم حالا می‌خواهد احمد توکلی باشد و یا سایر ارگان‌ها و نهاد‌هایی که می‌گویند که می‌خواهیم با فساد مبارزه کنیم.این مدرس دانشگاه ضمن تاکید بر اینکه فسادستیزی باید به صورت واقعی باشد، خاطرنشان کرد: هر گاه یک نفر آمد و این سوال را مطرح کرد که چرا علی‌رغم همه اعدام‌ها و بگیر و ببند‌ها اینقدر فساد در ایران زیاد است، آن وقت مطمئن باشید، آن آدم به دنبال حل این مشکل است.

عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد

قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق به دستگیری عامل اصلی کار گذاشتن موادمفنجره صوتی در یکی از خیابان های زیبا شهر زاهدان دستگیر شد. به گزارش روابط عمومی این قرارگاه، سربازان گمنام امام زمان (عج) با اشراف اطلاعاتی کامل در منطقه، عامل انفجار مواد منفجره صوتی در خیابان صدرا زیبا شهر زاهدان را دستگیر و پیگیری های لازم برای دستگیری سایر عوامل دخیل در این اقدام تروریستی ادامه دارد.روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای قدس اعلام کرد: اخبار تکمیلی متعاقبا به اطلاع هموطنان عزیز خواهد رسید.
 
واکنش مطهری به موضع‌گیری نصرالله در مورد سفر مکرون

نماینده تهران در مجلس دهم سخن سیدحسن نصرالله درباره سفر مکرون و کمک های فرانسه را درسی برای انقلابی های وطنی دانست.علی مطهری، نماینده تهران در مجلس دهم، در حساب توییتری خود نوشت: «سخن سید حسن نصرالله درباره سفر مکرون و کمکهای فرانسه به لبنان باید درسی برای انقلابی های وطنی باشد که حتی کمک‌های پزشکان بدون مرز را به بهانه جاسوسی بازگرداندند. موضع نصرالله حاکی از تدبیر او برای حفظ وحدت کلمه در لبنان و رفع مشکلات این کشور است.» گفتنی است؛ دیشب سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در خصوص سفر مکرون رییس جمهرو فرانسه به لبنان در پی انفجار بیروت گفت: «بارزترین رویداد در این روزها سفر رئیس جمهور فرانسه به لبنان بود و ما به هر سفر و کمکی در این روزها با دید مثبت می نگریم.»
 
پاکستان زیر بار حرف زور آمریکا رفت!

یکی از سناتور‌های پاکستانی اعلام کرد: دولت این کشور به درخواست آمریکا یک کشتی ایرانی را به خاطر انتقال نفت در بندر کراچی توقیف کرده است.به گزارش تریبون، رحمان مالک، دبیر کمیته امور داخلی سنای پاکستان، نسبت به انتقال نفت ایران به این کشور هشدار داد و گفت: این یک مساله مهم بین‌المللی است و می‌تواند در نهایت به اعمال فشار علیه پاکستان منجر شود. وی با اشاره به توقیف یک کشتی ایرانی در بندر کراچی به خاطر به اصطلاح قاچاق نفت ایران به پاکستان گفت: با توجه به آنکه این گونه اقدامات نقض تحریم‌ها علیه ایران است و در پاکستان هم مبنای قانونی ندارد، یک موضوع مهم بین‌المللی است که می‌تواند پاکستان را تحت فشار قرار دهد.
 
مقام آمریکایی: ایران در انتخابات ما دخالت می کند

یک مقام رسمی آمریکا روز جمعه اعلام کرد: روسیه در حال تلاش برای تضعیف کاندیداتوری جو بایدن نامزد پیش فرض دموکرات ها برای انتخابات پیشرو ریاست جمهوری آمریکاست و این در حالی رخ می دهد که چین و ایران علیه انتخاب مجدد دونالد ترامپ تلاش می کنند. به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از سی ان بی سی، در بیانیه ویلیام اِوانینا رییس مرکز امنیت و ضدجاسوسی ملی آمریکا آمده است. او مدعی است، این اطلاعات را منتشر کرده تا به آمریکایی ها کمک کند تا نقش حیاتی خود را در حفاظت از انتخابات ایفا نمایند. او در این بیانیه آورده است: در حالی که بسیاری از بازیگران خارجی این دیدگاه را دارند که چه کسی باید کاخ سفید را اداره نماید، ما در درجه اول نگران فعالیت های در دست اقدام و بالقوه چین، روسیه و ایران هستیم.او هشدار داده که دولت های خارجی به بهره جویی از اقدامات نفوذی آشکار و نهان برای تحت تاثیر قرار دادن الویت ها و دیدگاه های رای دهندگان آمریکایی، تغییر سیاست های آمریکا، افزایش اختلاف و دعوا در کشور و تضعیف اطمینان مردم به فرآیند دموکراتیک ما در خصوص انتخابات سوم نوامبر ادامه می دهند.
 
نسخه انتخاباتی برای اصلاح طلبان

عضو اسبق مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌گوید: افرادی باید برای سال ۱۴۰۰ کاندیدا شوند که توانایی‌شان برای حل مشکلات کشور به اثبات رسیده و برنامه‌ای منسجم و کابردی داشته باشند. محمدهاشمی عضو اسبق مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره انتخابات ۱۴۰۰، گفت: امروز کشور با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند؛ بنابراین، انتخابات ۱۴۰۰ عرصه آزمون و خطا نیست. وی ادامه داد: در این انتخابات دیگر نمی‌شود افرادی صرفا با نقد عملکرد مجلس یا دولت گذشته رای جمع کنند، زیرا در انتخابات‌ گذشته شاهد بودیم که برخی افراد به جای ارائه برنامه درصدد تخریب مجلس و دولت پیشین بودند؛ امری که بیش از هرچیز به ضرر نظام بود.هاشمی افزود: در انتخابات آتی دیگر نباید آزمون و خطا کرد، بلکه باید افرادی کاندیدا شوند که توانایی‌شان برای حل مشکلات کشور به اثبات رسیده و برنامه‌ای منسجم و کابردی ارائه دهند، نه اینکه صرفا یک برنامه راهبردی معرفی کنند که از پس آن هم برنیایند. عضو اسبق مجمع تشخیص مصلحت نظام، بیان کرد: هر جناح باید خود را مسئول دانسته و کاندیدایی معرفی کند که آزمون خود را به خوبی پس داده و توانایی‌های خود را به مردم نشان داده باشد تا مردم هم بتوانند افراد توانمند را انتخاب کنند.

نامه دانشجویان بسیجی به رهبر انقلاب

برای شکست جریان تحریف شبانه‌روزی تلاش خواهیم کرد. دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های کشور در نامه‌ای به رهبر معظّم انقلاب تأکید کردند که برای شکست جریان تحریف، شبانه‌روزی تلاش خواهند کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۶
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۳۳
تحریم انتخابات ریاست جمهوری خیلی با مجلس فرق میکنه رییس جمهوری که هفت هشت میلیون رای بیاره رو دیگه صبح تا شب نمیتونن بزنن تو سرمون بگن خودتون انتخاب کردین اینجوری زندگی کنید
پاسخ ها
من منم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
حرف شما کاملا درسته ولی جه تضمینی هست رای هر کاندید رو در عدد ۳ ضرب نکنن؟ ۸ میلیون نفر اول اول میشه ۲۴ میلیون و دوباره میگن تقصیر خودتونه که فلانی رو انتخاب کردید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
رییس جمهور و نماینده ای که با پیشنهاد بی بی سی و منوتو و ..... انتخاب بشه نتیجش میشه همینی که داری میبینی
بی بی سی منوتو ی بار سبزتون کردند ی بار بنفشتون کردند و اسفند۹۸ هم سیاهتون کردند و رای مردمی که به همین راحتی میشه رنگشون کرد همون بهتر که اصلا رای ندند تا شاید ایرانیای وطنپرست و نه غرب پرست کسانی را انتخاب کنند که به درد ایران بخورند
شماها لطفا ۱۴۰۰ را هم‌تحریم‌کنید
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
بله مثل انتخابات مجلس گفتن چهل درص رای دادن ،ولی 12در صد هم رای ندادند
ناشناس
| France |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
محمود بیایید با همین اوضاع اقتصادی ۴۰میلیون رای کسب می کند .محمود هم حامی قشر مستضعف است هم اینبار دنبال تعامل با جهان است
روزبه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
رییس جمهور بعدی با رای آذربایجانی حتما یه ترک خواهد بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
اقای متوهم ، روی چه حسابی فکر میکنی اگه تو رای ندی ، هیچکی رای نمیده؟
رضا
| Switzerland |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
نا زمانی که این جماعت ساده لوح و شکمباره در این مملکت هستند اوضاع کشور به سامان نمی شود.ترکیه را ۳۰۰ میلیارد دلار وام بانکی خارجی این ترکیه کرد که ۲/۵ برابر ما تولید ملی دارد حالا این جماعت کسی را که ۸۰۰ میلبارد دلار ثروت مملکت را با بی تدبیری و پوپولیسم برباد داده حامی مستضعفان می نامند نه برادر ان ممه را لولو برد و پدر جد محمود خان هم بدون پول مفت نفت کاری نمی تواند بکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
این ها متوهم نیستند بلکه دیکته شده است ولو به صورت نا خوداگاه که بیایند اینجا تکرار کنند
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
آرمانهای احساسی اصولگرایان چون تحقق یافتنی نیستند فقط هزینه برای مردم ایجاد میکنند . این هزینه ها اگر در بخش اقتصاد مصرف میشد آلان ژاپن بودیم . ایده اصولگرایان حتی بین خودشان قابل اجرا نیست . چون انوقت نیازی نمیدید که بعد از مدتی مسافرت دیدگاه هاشمی که از خودشان بود از انها فاصله گرفت ‌
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
تابناک خجالت بکش هر چیزی را منتشر می کنی ولی نظرات جواب داده شده را سانسور؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
تابناک اخه به مسئول اگهی هات چی بگیم لعن و نفرین کنیم که به خاطر پول بیشتر هر شب با اگهی های چندش اور حالمون رو بد میکنه و هر مطلبی میخواهیم بخونیم باید ان را ببینیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
اصلاح طلبها با رقیب هراسی به قدرت می رسند ووقتی پیروز می شوند می گویند اختیاری نداریم و کاری نمیشه کرد که سوال پیش میاد اگر اختیاری ندارید چرا امدید و چرا استعفا نمی دهید؟ بعدش هم می گویند رای خودتان بوده و خودتان انتخاب کردید در این حال اصولگراها به مردمی که رای داده اند می گویند رای حرام و اشتباه دادید یعنی به اصلاح طلب رای دهید هم از جانب اصلاح طلب هم اصولگرایان مورد انتقاد قرالر می گیرید و پشیمان میشوید وقتی اصلاح طلبها بر سر کار باشند هم اصلگراتها نهایت تلاش خد را می کنند وضع بدتر بشه و مردم پشیمون بشن
اما اصولگراها وقتی به قدرت می رسند هم می گویند کسی که رای نداده حق اعتراض نداره و ...در این حال اصلاح طلبها سعی می کنند که اوضاع را وحشتناک نشان دهند و به مردم بگویند دیدید رای ندادید؟ خب حالا در انتخابات بعدی به ما رای دهید تا این خرابکاری های اصولگراها را درست کنیم
یعنی این دوجناح در حین رقابت هزینه های سنگین برای مردم درست می کنند و مردم باید حواسشون باشه که نتیجه فقط فقط هزینه است و لاغیر
تا این دو جناح هستند وضعیت بدتر میشه به نظر من
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
مشکل دموکراسی به سبک ما، مساوی بودن رای عوام کم سواد واحساسی با خواص باسواد و عاقل است. به نظر اینجانب اگر یکبار عوام رای ندن و اجازه بدن عقلا رای بدن و یک دوره رییس جمهور با رای حداقلی خواص رو ببینند قطعا از دور بعد دیگه شرکت نمیکنن واجازه میدن آدمهای کاربلد رای بدن. همانطور که داریم نتیجه اش رو تو انتخابات مجلس می بینم هرچند به نظر من ریزش رای مجلس درشهرستانها بیشتر به دلیل کرونا بود نه تحریم انتخابات.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
من هم متوجه نمیشم این همه انتخابات برگزار شده چه اتفاقی افتاده فقط مشکلات بیشتر شده پس رای دادن مسای است با افزایش مشکلات
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
این آشی که پختند خودتون بخورید
رای بی رای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
امیدوارم که جناب آقای جهانگیری و جناب آقای نوبخت هم جزء کاندیداها باشند تا با آرای نهایت سه رقمی که میارن مشت محکمی بر دهانشان بزنیم کمی آروم بشیم . ( از طرف فرهنگیان )
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
بهترین فرد اصلاح طلبان که هم از فرمانداری و استانداری و وزارت و معاون اولی را تجربه نموده و به قول خودش پله پله بالا آمده و اصلاح طلب محض هم هست و توسط شورای نگهبان هم تایید میشه جهانگیری هست اگه اصلاح طلبان مرد هستند او را
معرفی کنند تا معلوم بشه چند درصد رای دارند
مظلوم نمایی با شعار دروغین رد صلاحیت هم دیگه نخ نما شده یه فکر جدید بکنید
جریان تحریف مغازه جدیده ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
مهمترین تحریف یک دهه اخیر تحریفی بود که درباره برجام صورت گرفت درحالی که این توافق مایه نجات کشور بود اما عده ای در داخل با تحریف حقایق زمینه نابودی ان را فراهم کردند و ملت را گرفتار فقر نمودند
ناشناس
| Romania |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
بوی پول و بودجه داره میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
نه مغازه جدید نیست ولی واسه شما که پای بی بی سی و منوتو و.... بزرگ شدید دیگه عادی شده
اگه از دکان‌بی بی سی و .... چیزی میشد عوض کرد توی این ۴۲ سال عوض شده بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
ناشناس ۲۱.۲۸ لطفا لطیفه نگو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
تو این دوره کرونا همه مشاغل ضرر کردن ، مغازه جدید؟! ضرر میکنه باور کن
ناشناس
| Kazakhstan |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
ای کاش اگر صلاح بدانند اندکی هم دنبال شکستن جریان تحریم باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
از آلمان هستی ولی فکر کنم آلبانی هستی به خاطر وی پی ان زده آلمان (منافق)
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
بازی با کلمات
هر جریانی را در ایران سر علم کنند ولی هرگز نمی تواند از پس حریان توجیه و فرار از مسئولیت بر اید!
پاسخ ها
بهروز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
2128رو توبرم که سنگ پاست ناشناس
اینکه صحبت از اصلاح طلبان میشود اینها همان جناح چپ سابق هستند یعنی افرادخوشنامی مثل خلخالی محتشمی هادی غفاری موسوی خوئینی هاو....که چون اواخردهه60 ازقدرت حذف شدند ازسال76 با نام جدید اصلاح طلبان وارد میدان شدند وبه علت تندروی های چهره های معروفشان سعی کردند افراد میانه روتری مثل خاتمی یا افرادگمنامی مثل تاجزاده وحجاریان رابه میدان بفرستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
...
اونوقت نظر شما در مورد مصباح یزدی و جنتی و فلاحیان و
واقعا امیدی به دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب برای انتخابات بعد وجود ندارد. همه دنبال منافع خویش و آشناها هستند فقط شدتش یا رو یا زیر بودنش فرق داره.
دو چیز در دنیا انتهایی ندارد. اول خود جهان هستی و دوم انتظار رای از مردم با این کارکرد. در مورد اولی اطمینانی نیست ولی در مورد دومی قطعا ثابت شده است.
ح آقای امینی همه مسوولین اجرایی فعلی کشور از دو حال خارج نیستند یا مرید خاتمی اند یا مرید میرحسین
در این هفت سال هم میدان دار بودید
وهمانها که میداندار هستن الان سابقه سی ساله دارند و نتونستید
جر زنی ممنوع برا همه طوایف سیاسی کشور
مردم رو ن فهمیدید کارتون زدن
نه به انتخابات

رای بی رای

شما که کلا همه کشور در اختیارتان است پس برای چی وقت مردم را با انتخابات میگیرید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
واسه تنوع
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
این جا که می رسد اختیار ندارید ولی مانند برجامتون خوب اختیار داشتید که توافق کنید
دورانتون به سر امده کی بود کی بود ما نبودیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
الان می ایند بر اساس رای مثبت نتیجه می گیرند که 95 درصد مردم شرکت نمی کنند مانند نظرات گذشته ولی نصف مردم می روند
و برای این که عریضه خالی نشود و کم نیاورند می گویند امار انتخابات را ضرب می کنند
این جریان دانشجویان دیگه چه صیغه ای هست اینا که با سهمیه و با هزار بساط وارد دانشگاه شدن الان میخوان مشکلات مملکت رو حل کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
صیغه دایم است
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
نه نه اینطور نیست . صیغه مبالغه هست بر وزن مفاعله .
عربستان در سکوت مطلق داره هسته ای میشه و آقایان خواب تشریف دارن.
عربستان اگر هسته ای بشه هیجکس علیه این کارش معترض نمیشه چون با گفتن این که ما میزبان خانه ی خدا و بقاع متبرکه هستیم و ایران تهدیدی علیه ماست ما نیاز به بمب اتم داشتیم.
تنها راه جلوگیری از دستیابی عربستان به بمب یه چیزه:
ایران مذاکراتی با حضور آمریکا با تمام کشورهای حاشیه خلیج فارس ترتیب بده و همگی به همراه ایران از داشتن حق غنی سازی محروم بشن.
انرژی هسته ای به سبک امارات الگو بشه.
بی عملی خطره.یا به طرف ساخت بمب برین یا از این انرژی هسته ای نیمه کاره دست بردارین و به مدل امارات روی بیارین.
اگر این بی عملی ادامه پیدا کنه دو روز دیگه با عربستان هسته ای روبرو میشیم و این عربستانی که من میبینم با آدم قاطعی مثل بن سلمان تردیدی در استفاده علیه ایران یا استفاده به عنوان اهرم فشار علیه ایران نمیکنه.
ایران نقش لولوخورخوره را داره و همه خیلی خوب یاد گرفتن از این تصویر ساخته شده علیه ایران استفاده کنن جز خود ایران.
سانسور نکن،آینده ی کشور و خاک مقدسه ایرانمون در میونه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
تو نجاتمون دادی
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
ببخشید پرفسور مگه برجام با حضور آمریکا نبود تازه اگه این اتفاق بیافته از کجا معلوم یه سال دیگه با یه بهانه جدید زیرش نزنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
ان وقت امریکا جونتون هم حق غنی سازی داشته باشد؟
رضا
| Switzerland |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
نادان هنوز نفهمیدی ارباب عربستان را در حد نوکری قبول دارد نه در حد یک قدرت اتمی؟
بهروز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
فرمایش دیگه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
چرا مزخرف میگی و تهدید بیجا میکنی؟عربستان هم مثل ایران قصد دارد تا از انرژی صلح آمیز هسته ای بهره مند شود و قصد ساختن بمب ندارد۔ حالا اگه میتونی جواب بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
به جز دمبل چی میزنی؟!!!
جناب امیر عبداللهیان! شما خودت نماد دخالت خارجی در لبنان هستی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
برخی معلوم نیست برای چی و چه مسئولیتی از مردم حقوق می گیرند و جای گرم و مردم نشسته اند و هر روز
یک دوئیت تنش زا و هزینه زا برای مردم می زنند و در کار وزارت خارجه دخالت می کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
کاسه داغتر از آش....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
هنوز به ان حد نرسیدی که ایران به طور مستقیم دخالت نمی کند جناب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
به گرد فرانسه جونتون و امریکا جونتون نمی رسند که در روز روشن می روند در کشور لبنان هم توهین به رئیس جمهور لبنان می کنند و هم تهدید به تحریم و به دنبالش اشوب درست می شود در این کشور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
آی گفتی !! سوزوندی بعضی ها رو
وانت پراید مدل پراید دمپایی از ۱۰۰میلیون عبور کرده !!!!
پاسخ ها
رضا
| Switzerland |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
صد میلیون میشه ۴۰۰۰ دلار با این پول در جهان اول حداکثر دوچرخه یا کالسکه بچه خوب به تو می دهند تو توهم میزنی که خیلی هست در ضمن کسی هم مسئول کم بودن پول تو جیب مردم جز خودشان نیست
غیور
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
یه عده یه سری دروغ به خوردتون میدن شما هم باور میکنید .. توی جهان اول با 4000 دلار ببین چه
ماشینایی .میشه خرید بعد بگو گاری و دوچرخه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
ولی ساندیس گرون نشده. ما ساندیس مجانی نوش جان می کنیم و کاری هم نداریم که قیمت پراید چند است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
جناب رضا
با کمتر از 4000 دلار شما می تونی شورلت 2012، فورد 2013، هیوندای اکسنت 2014 و .... بخری.
وقتی در زمینه ای اطلاع نداری لطفا سکوت کن. یه جستجوی ساده توی اینترنت انجام بده ببین چه ماشینایی می تونی بخری که هیچکدوم توی ایران زیر 700 میلیون تومان نیست
تورج
| France |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
ببینم آقا رضا اسم اصلی شما ساشا سبحانی نیست .مدل حرف زدنت که شکل اونه .تا حالا پول از کار واقعی و عرق ریختن درآوردی .پسر جام؟
کابران محترم . کرونا را بخاطر تغییر و جهش از یو انسان به انسان دیگر و کم شدن عوارض ان جدی بگیرید . قبل از ورود به منزل و قبل از لمس کردن دستگیره درب منزل دست ها و ماسک را بشویید چون با دو تا سه بار شستن ماسک میشود حداالمقدور استفاده کرد . متاسفانه روحانی جوان و دوست داشتنی و عاشق دل جوانان جزیره کیش و امام جماعت موقت جزیره کیش حاج آقا سیدین بعلت ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفتند . روحانی جوان که اکثر مردم جزیره کیش به ایشان ارادت داشتند چون رفتار و کردار و اخلاق ایشان در همه حال حسنه بود . بیایید برای شفای مریضان کرونا و سلامتی خودمان . و سلامتی کادر درمانی همه دعا کنیم و تلاش کنیم و مراقبت و مواطبت کنیم تا این بلای منحوس هر چه زودتر در عالم ریشه کن شود . الهی آمین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
حتی المقدور صحیح است.
از امروز ستاد و گروه و کمیته و .،... تحریفه که از دل زمین سبز میشه.
بین مردم ایران نوعی یأس وغربز دگی خود باختگی در آستانه انتخابات به چشم می خورند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
غربزدگی؟؟؟
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
بین مردم افغانستان که با سازمان سیا در تجارت موادمخدر همکاری دارند چه چیزی بچشم می خورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
هر کسی با اقایان مسئولین مخالف بود غربزده است!!!منطق افلاطونی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
شما خودت فهمیدی چی گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
نه غربز. یه جور غمباده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
از اسم شما معلومه که در بلخ زندگی میکنی و از حال و احوال ما ایرانی ها خبر نداری، پس لطفا اظهار نظر نفرمایید
مجلسی ها، طرح مالیات بر منزل خالی رو تصویب نکنید، وگرنه آشوب در بخش مسکن اتفاق میفته، و کلی از سرمایه کشور با ارز خارج میشه و فشار روی بخش ارزی زیاد میشه. والله اگه بفهمید
دکان جدید کاسبی و سرکوب به نام جریان تحریف باز شد!!!
خدا به داد مردم برسه....
جامعه لبنان هم بسیار مقصره. بین مردم لبنان هیچکس نبود که این خطر بزرگ رو مطرح کنه و مردم علیه انباشت اینهمه مواد خطرناک تظاهرات کنند؟ خطری که بارها و طی چندین سال توسط برخی مقامات به مقامات دیگر هشدار داده شده بود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
واسه اینه ، مسولینشون مثل مال ما با کفایت و درایت نیستن!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
این مطهری برای خودش چی می گوید؟
معلوم نیست چه طوری نماینده بوده ولی کوچه بازاری حرف می زند
جناب مطهری وقتی بخش اصلی تجارت خارجی یک کشور که این بندر بوده با خاک یکسان می شود را با کمک در حد شوخی ان هم از کسانی که خون های ایدزی در سابقه دارند را یکی می کنی؟
مردم خاورمیانه فکر میکنن که همه مشکلات به خاطر دولت های اونهاست. در حالیکه اگر حکومت سوییس هم بیاد توی لبنان وضع خیلی فرق نمیکنه! دولتها هم تقصیر دارند اما هوش پایینتر مردم خاورمیانه و البته دخالتهای خارجی و شرایط جغرافیایی هم موثره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
کاملن درسته
ولی به جای واژه ی هوش از واژه ی خرد استفاده می کردی بهتر بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
در درازای تاریخ هوش برتر از آن خاور میانه بوده ولی به علت وجود مذاهب مختلف این مشکلات بر خاورمیانه نازل شده است.
خدمت جناب مطهری عارضم که سخنان حسن نصرالله دیروز به خاطر گرفتن مقداری کمک دلاری از غرب بوده والا اگر ایشان مایل به آرامش و ترقی اقتصاد لبنان میباشند نیروهای مسلح را در ارتش لبنان ادغام نماید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
جنابعالی به عنوان نماینده مردم لبنان حرف میزنی یا چون شنیدی نتانیاهو یه چیزی کفته فقط تکرار میکنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
که دوباره کشورشان اشغال شود کور خواندین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
پادوی ۲۲:۳۵ شما هم یادت باشه که نماینده مردم ایران نیستی و حق نداری این را بجای ملت مطرح کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
حسن نصراله بعنوان دبیر کل یک جریان سیاسی در لینان
اجازه هرگونه اظهار نظری را دارد
۱۴ میلیون جوان قید ازدواج را زدند
تعدادی آقازاده در کاخ ازدواج کردند
دنیای غریبی است نازنینم
پاسخ ها
رضا
| Switzerland |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
اقتصاد فعلی ما ظرفیت این همه جمعیت بلاخص بیکاره و عافیت طلب را ندارد لذا این امر عجیب نیست چطور چند میلیون افغانی در این کشور کار دارند ولی مردم خودمان ندارند؟چون انها دنبال بیلند و ما دنبال میز
ظاهراسایت تابناک بیشترنظارات مخالفین ومنقدین ومنفی بینان رامنتشرمیکندودرآن کمتر نظراتی که همراه باراه چاره ودرمان است دیده میشود بادیدن نظرات برغم میافزاید سئوالی هست که ایانمی شودگهگاهی نظراتی که مشکلی راباراه علاج آن میدهندمنتشرکنید چون همه کارهاایرادداردوهمه ایرادات راه علاج
پاسخ ها
محمد
| Netherlands |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
تا حالا کدوم مشکل اساسی با کامنت حل شده؟ این نظراتی که ملاحظه می‌کنید نظر بخشی از بدنه‌ی جامعه‌ی ایران است.
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
اینجا کانادا نیست. اینجا کسی جرات گفتن راه چاره را ندارد..
اقای زیباکلام درست میگویند . مبارزه با فساد بیشتر جنبه نمایشی دارد. بیشتر مفسدین قبل از دستگیری فرار می کنند انهایی هم که فرار نمی کنند بعد از چند جلسه دادگاه و محکوم شدن ، مثل بابک زنجانی معلوم نیست که کجا هستند و چه می کنند. پشت پرده ها هم هرگز افشا نمی شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
اقای زیبا کلام گویا با احمد توکلی که پدر شوهر دخترتان است به مشکل خانوادگی خوردی و داری مسائل خانوادگی را با مسائل سیاسی مخلوط میکنی
رضا
| Switzerland |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
همه میدونند بابک یک دلقک بود پس جدی نمیگیرندش ۳ میلیارد دلار اختلاس توسط جوانک رقاص خنده دار نیست؟
کرونا دیگر از بین رفتنی نیست . جزیی از همزاد انسان خواهد ماند . مثل سل . کزاز . دیفتری . فلج اطفال . وبا . بنابراین دانشمندان علوم پزشکی در صدد هستند تا واکسن این ویروس را کشف کنند .
آقای مطهری. در حادثه لبنان. نصرالله کاملا در موضع ضعف قرار گرفته است. وحق با ملت لبنان است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
اکثریت مردم لبنان شیعه هستن و طرفدار حزب الله ، سعی کن غیر از دیدن دو تا کانال خاص کمی هم مطالعه کنی دکتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
نه پس میخواستی کمک دیگر کشورها در این برهه زمانی که 70 درصد زیر ساخت تجارتشون نابود شده را چحوری بگوید؟
این مطهری متوجه نیست
ناشناس
| Austria |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
تا جایی که بنده می دانم اکثریت مردم لبنان شیعه نیستند . یکم مطالعه خود رو بیشتر کن پرفسور
استاد دانشگاه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
ناشناس 22:37 اکثریت مردم لبنان شیعه هستند؟ دوست عزیز چی میزنی؟ سنتی یا صنعتی؟ کل مسلمانان لبنان حداکثر زیر 50 درصد هستند اکثریت مردم لبنان مسیحی
هستند که مسلمانان شیعه هم حدود 15 تا 16 درصد جمعیت را تشکیل می دهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
موضع ضعف ؟ ملت لبنان طرفدار حزب الله است

اینقدر خبرهای ماهواره رو باور نکن دوست من
روحیه فساد ستیزی احمد توکلی به کنار کسانی که قدیم ترها یادشون میاد میدونن توگلی در کابینه موسوی وزیر بود در همون کابینه پیشنهاد بسیار عجیبی داد که البته موسوی جلوش را گرفت توکلی پیشنها داد نام کارگر را عوض کنند! یعنی به نیروی کار ایران نگویند کارگر خیلی پیشنهاد عجیبی بود الان که اینها را مینویسم آه از نهادم بلند میشود که ما چه دورانی را پشت سر گذاشتیم میگفت به جای کارگر باید بهشون بگن اجیر خدایا چه روزگاری و بعد قراردادهای کار موقت را پیشنهاد کردند
پاسخ ها
محمد
| Netherlands |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
از وزیر ۳۰-۲۹ ساله که دنبال سود هرچه بیش‌تر کارفرما بود نباید انتظاری بیش از چنان عملکردی را داشت.
امیرعبداللهیان ، بجای دخالت در امور آمریکا و لبنان بیاد مملکت خودشو‌درست کنه
اجیر؟ افرین به توکلی.
از موقعی که دولت مرحوم بازرگان را کنار گذاشتند بدبختی کشور شروع شد و تا الان هم ادامه دارد چون ان مرد شریف می دانست ارتباط با سایر کشور ها باید چگونه باشد چون می دانست ساسیت یعنی چه اول هم که کار را به دست بازرگان سپردند از روی ناچاری بود چون برخی نمی دانستند دولت و سیاست یعنی چه و الان هم نی دانند
پاسخ ها
زینب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
درود بر شما. بهترین حرف را زدی.
آقای محمد هاشمی با عرض پوزش فردی با مشخصاتی که شما فرمودید وجود دارد؟ پاسخ قاطع مردم به این چرندیات: رای بی رای
به داد معیشت مردم برسید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
دلت خوشه ها
با امور خودمان بیگانه ایم چه رسدبه دنیا.درموردلبنان اظهارنظرهایی میکنیم که خودلبنانی ها قبول ندارند.
تمام مشگلات فعلی کشور بخاطر تفکر اصولگرایان هست . چون این تیوری پردازی اصولگرایان از علم و عقل پیروی نمیکند بنابراین هیچ راه حل عقلی هم برای برون رفت از اینهمه مشکلات تلنبار شده هم وجود نخواهد داشت . چون تندروها آرمانهای را دنبال میکنند که تحقق یافتنی نیست . آنها چند نفر در یک جلسه ای جمع میشوند و از دو ساعت جلسه بجای اینکه در باره رفاه و شادی و اقتصاد برنامه بدهند بجاش در مورد حجاب اجباری و گوشمالی کردن مردم در خیابان طرح میدهند که اصلا در عرف جهانی جرم نیست . آنها در جلسات باید طرح بدهند که چگونه میشود دزدی و اختلاس و دزدی و فساد و ظلم قطع شود حق یتیم و آزادی و دمکراسی و عدالت تحقق یابد . انها روی موهردی که دست صدم هم نیست جدل میکنند .
اصولگرایان میگویند اگر همه دنیا ما را تحریم کنند برای ما نعمت هست چون بااین تحریم همه جانبه براحتی بهانه جور هست که بتوانیم مثل کره شمالی دور کشور حصار بکشیم . سلاح بسازیم . در عوضش فواید ایتکار این هست که براحتی اهداف ایدولوزیک و تک حزبی را جلو میبریم و هر اعتراضی انجام شد براحتی و بدون پاسخ به ملت و دولت ها به پیش،میبریم . چون ارمانهای اصولگرایان اینقدر تصادوجود دارد واقعا اگر در سوییس پیاده شد طرف یک هفته این کشور فلج میشود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
کی گفته اگر «همه دنبا» مار اتحریم کند نعمت است؟ لطفا سند بیاورید. البته اگر چند کشور زورگو را همه دنیا می دانید که منظورتان را رسانده اید. فقط نمی دانم وقتی تصویر شهدا را می بینید چه فکر می کنید.
این کشور را بچه ۱۲ ساله ای هم می تواند اداره کند بشرطی که قانون حاکم باشد و بانک مرکزی آن مستقل از دولت باشد.همین!!!
با سلام
آقای مطهری دوباره بول گرفت.
در ضمن گروه اصلاح طلبها در هفت هشت سال گذشته امتحان خود را در اداره کشور پس داده اند. اگر آنها کار بلد بودند ، اقتصاد این کشور به حال و روز فعلی خودش در نمی آمد.
سلام من فرزند شهیدم و تشکل و مطالبه گری رو حق مسلم میدونم ولی هزار تا از این مطالبه گری ها اگر همراه با واقع بینی باشه جواب میده.انجایی باید چشم تشکل باز باشه بخاطر منافع میبندیم انجا ک باید مصالبه گر باشیم مصالحه گریم الان وقتش مطالبه حق مردم از مسیولین کنیم در هر سطح و جایگاه همانطور ک امیرالمومنین گفت حق وبیت المال رو پس میگیرم حتی اگر کابین زنهایتان باشد.
آقای مطهری در اینکه پدرت نان حلال به شما داده شکی نیست ولی اینطور که در مقابل غرب وا دادید به لقمه های بعدت نگاه کن،من یک خانم خانه دار هستم وهیچ ادعایی ندارم ولی میدانم موقعیت سید نصرالله با ما در کشورش که چندین فرقه هستند فرق دارد.واوحاکم بر لبنان نیست
این آتش به اختیاران دیگه چرا نامه می نویسند. برین جلو
گشایش اقتصادی دولت احتمالا افزایش نرخ گازوییل یا مالیات برای جیبهای خالی مردم یا شکمهای خالی و یا مالیات برای هر کسی که سفره خالی داشته باشه و ........
دوباره کامنت‌گذارهای حقوق بگیر فعال شدند و زیر هر کامنتی را با طعنه و توهین پاسخ میدن.
آقای مطهری این رو درنظر نمیگیره که سید حسن نصرا...وقتی تو کشوری زندگی میکنه از نوک پا تا موی سرشان لیبرال وغرب زده هستند وتابعه دستورات اروپا وآمریکا هستند باید مواضعی بگیره که نرمتر وزیرکانه باشه
اول بگویید مکرون چی گفته
اول بگویید مکرون چی گفته
آقای زیبا کلام ، کدام اعدام؟
واکنش مطهری به موضع‌گیری نصرالله در مورد سفر مکرون
آقای مطهری شما لبنان رو با ایران مقایسه می کنی ؟ فرانسه در مقایسه با کشورهای دیگر از جمله هلند و روسیه ، کمک های خیلی کمی ارسال کرده اما شورش سوغات آورده . اگر دولت لبنان در شرایط ضعف نبود و می توانست از هوشمندی بهره بیشتری ببرد، باید کمک های فرانسه را مثل ما به صورتشان پرت می کرد . متاسفانه به خاطر نفوذ تاریخی فرانسه در لبنان ، نمی شود در این شرایط خصوصا اقدامی علیه این کشور انجام داد وگرنه مکرون شایسته اخراج بود
اقای مطهری تا کی دنبال طرح مسایلی هستی که نسبت به ان اگاهی نداری اقای مطهری بین ایران ولبنان تفاوت های زیادیست وبه تبع ان در مسایل موضع گیری های متفاوتی را می طلبد لذا جر زنی موقوف
آقای مطهری
سید حسن نصرالله گفت دید ما مثبت است و فعلا برای موضع گیری صبر میکنیم.
وقتی اینجوری میگه یعنی فعلا چیزی نمیگیم نه اینکه مشکلی با این قضیه نداریم.
شرایط لبنان و حزب الله هم یکی نیست. در شرایطی که خیلیها در لبنان دنبال متهم کردن حزب الله هستند و مشکلات لبنان رو به حزب الله نسبت میدن، آیا عقلانیه که وسط این بحران حزب الله با ورود کمک به لبنان مخالفت کنه؟
شما چجوری این همه سال نماینده بودید خدا میدونه.
چرا راه دور می روید مگر در اثر انفجار دهها واگن قطار نیترات آمونیوم در نیشابور آن انفجار عظیم که منجر به کشته شدن بیش از 340 نفر گردید در سال 82 درس عبرت شد ؟
چرا راه دور می روید مگر در اثر انفجار دهها واگن قطار نیترات آمونیوم در نیشابور آن انفجار عظیم که منجر به کشته شدن بیش از 340 نفر گردید در سال 82 درس عبرت شد ؟
تابناك هم مثل رباط عمل مى كند.
اقای مطهری به راستی ! فرق بین خطر جاسوسان در قالب پزشگان بدون مرز که مریض های کرونایی را یک به یک ازمایش و رصد و انالیز میخواستند بکنند با سفر مکرون که تحت تدابیر شدید امنیتی امد و رفت را نمیتوانید تشخیص دهید؟
رییسان , بزرگان ؛ مدیران ؛وزیران ؛امیران ؛شیخان؛وکیلان؛ دانشجویان به ترکستان خوش آمدید.
این توکلی واسه خودش یه تشکیلاتی بوجود آورده به نام سازمان شفافیت..اگه تبدیل به کمیته محازات دوره احمد شاه قاجار و یه سازمان باج بگیر بشه چه کسی جلودارشه؟ وقتی کشور مجلس و قوای سه گانه داره، این آقا چی کاره است که خودش متهم کنه خودش کیفرخواست صادر کنه خودش دادنامه صادر کنه. آقا جلوی این آقا رو بگیرید. کارش غیرقانونیه..
من یک انقلابی بودم.الان هم کشورم را دوست دارم.اما از جناح یازی و شعار خسته شدم. نه اصلاح طالب نخ اصول گرا هیچ مشکلی را حل نکرده اند. به همین علت در انتخابات دیگه شرکت نمی کنم. البته این یک مساله ی داخلی است . به خودمون ربط داره نه به شبکه های ماهواره ای در پیت
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی