بازدید 69178
دو هزار و صد و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

انتقاد تند محسن هاشمی از صداوسیما / جزئیات نحوه فرار داماد نعمت‌زاده / بازداشت یک نماینده سابق مجلس درباره ادعای میرسلیم / فتاح، احمدی نژاد دوم می‌شود؟

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: منتخب ۱۴۰۰ گفتاردرمانی می‌کند و پوپولیستی حرف می‌زند / تکذیب خبر برخی رسانه‌ها درباره لغو موقت بخشی از تحریم‌ها / کجای اینکه زمین در اختیار نیرو‌های مسلح باشد، فساد است؟ و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۹۶۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲ 11 August 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

بازرگان هم مثل مصدق صاحب خیابان شد

اعضای شورای اسلامی شهر تهران روز سه‌شنبه و در دویست و سی‌امین جلسه خود مصوبه کمیسیون نامگذاری را در دستور کار قرار داده و بر اساس آن به پیشنهاد تغییر نام هفت خیابان در پایتخت رأی مثبت دادند. «محمدجواد حق‌شناس» رئیس کمیته نام‌گذاری شورای اسلامی شهر به تشریح این نام‌گذاری‌ها پرداخت و گفت: پیشنهاد شده که یک پل بی‌نام در بزرگراه آزادگان واقع در منطقه ۲۱ به نام سرلشکر خلبان شهید مکری نام‌گذاری شود و کوچه حاج عبدالمحمود در منطقه ۱۱ که جنب بیمارستان فارابی قرار دارد، به نام پروفسور شمس ـ که بنیانگذار بیمارستان فارابی و مؤسس انجمن چشم پزشکی ایران است ـ تغییر یابد. وی افزود: همچنین به پیشنهاد مسجد جامعی، نام‌گذاری خیابان سازمان آب حدفاصل بزرگراه شیخ فضل الله نوری تا بلوار آیت‌الله کاشانی در محدوده گذر صادقیه در منطقه ۲ و ۵ به نام مهندس بازرگان پیشنهاد شده و این در حالی است که خیابان سازمان آب ۱۷ بار در تهران تکرار شده است.

هیچ روزنامه و رسانه‌ای در یک سال اخیر توقیف نشده

سخنگوی قوه قضاییه گفت: در یک سال اخیر هیچ روزنامه و خبرگزاری از ناحیه قوه قضاییه توقیف نشده است و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه که قبلا با محکومیت هایی مواجه شده بودند، در دوره اخیر از عفو مقام رهبری آزادی مشروط و سایر ارفاق‌ها برخوردار شدند. توصیه ما این است که جامعه رسانه ای ما خط قرمزها را مراعات کنند و علی رغم اینکه گفتن این حرف مناسب نباشد، این است که چاره ای نیست اگر جرم و تخلفی انجام شد، به ویژه در حوزه امنیت و عبور از قرمز رسیدگی ماموریت اصلی ماست.

انتقاد تند محسن هاشمی از صداوسیما

محسن هاشمی از رویکرد «تخریبی» صداوسیما علیه آیت الله هاشمی انتقاد کرد. محسن هاشمی، رئیس شورای شهر در گفت‌وگو با «انتخاب» اظهار داشت: ۱۵ سال است که صدا و سیما و برخی رسانه های رسمی، رویکردی تخریبی علیه آیت الله هاشمی رفسنجانی در پیش گرفته اند و این رویکرد را حتی چهار سال پس از رحلت ایشان ادامه می دهند. وی افزود: پاسخگویی در برابر تهمت ها، تخریب ها، تقطیع ها و تحریف ها حق هر شهروندی است؛ اما این حق از شخصیتی که شناسنامه انقلاب است، دریغ شده است. هاشمی خاطرنشان کرد: اگر صدا و سیما اختیار دادن فرصت پاسخگویی را ندارد که حرجی بر آن نیست اما اگر این تصمیم و سلیقه مدیران آن است که جای گله دارد و این ظلم دامنگیر آنها نیز خواهد شد.

پوتین واکسن کرونا را ثبت کرد

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه امروز رسما از ساخت واکسن کرونا و ثبت این واکسن به نام روسیه خبر داد. روز گذشته "کریل دمیتریف"، رئیس صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه ـ که در حال تأمین اعتبار آزمایش های واکسن کرونا در این کشور است ـ اظهار داشت: روسیه به طور سنتی در تولید واکسن‌ها بسیار قوی بوده و واکسن ما در واقع نوعی کپی‌برداری از واکسن ابولاست که پنج سال پیش در مسکو تهیه شد. به گفته دمیتریف که در کارآزمایی‌های اولیه بالینی واکسن شرکت کرده، واکسن کرونای روسیه به این دلیل توانسته پیشروی کند که نسخه ارتقا یافته از واکسن قبلی علیه ویروس سندرم تنفسی خاورمیانه (مرس) است.

جزئیات نحوه فرار داماد نعمت‌زاده

غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره وضعیت متهمان متواری پرونده پتروشیمی گفت: این افراد خارج از کشور هستند؛ ۳ نفر از آنها قبل از تشکیل پرونده خارج از کشور بودند. آقای «شریفی نیک نفس» زمانی که پرونده در دادسرا بود، خارج شده است؛ آن زمان وی ممنوع الخروج نبوده است. آقای «علی اشرف ریاحی» ممنوع الخروج بوده و با پاسپورت دیگری از کشور خارج شده است. اقدامات لازم با پلیس بین الملل انجام شده است. فعلا عدم حضور آنها در پرونده خللی وارد می‌کند و اگر حکمی صادر شد، از اموال داخل کشور آنها استیفا می‌شود.

بررسی مجدد پرونده سعید مرتضوی

در روزهای گذشته اخباری مبنی بر موافقت دیوان عالی کشور با درخواست سعید مرتضوی برای اعاده دادرسی منتشر شده بود که حالا رنگ واقعیت به خود گرفته و قرار است از ساعت ۱۰ صبح امروز در شعبه ۸ دادگاه کیفری یک استان تهران، اولین جلسه رسیدگی مجدد با حضور متهم و شاکیان پرونده از جمله روح‌الامینی نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی برگزار شود. گفته می‌شود، موضوع درخواست سعید مرتضوی، پرونده کهریزک است که با حکم دادگاه در این پرونده، او محکوم به انفصال دائم از خدمات قضائی شده بود.

منتخب ۱۴۰۰ گفتاردرمانی می‌کند و پوپولیستی حرف می‌زند

سیدمصطفی هاشمی طبا: شاید رئیس جمهور آینده قدری متفاوت حرف بزند اما رویکرد گفتاردرمانی را دنبال می کند.

وی افزود: شاید اسمش اصولگرا یا اصلاح طلب باشد، ولی دنبال اجرای سیاست‌های پوپولیستی می‌رود. نامزد انتخابات ریاست جمهوری در سال ۹۶ گفت: در این سال‌ها نیز قیافه افراد فرق کرده و برخی شیک‌تر حرف زدند و برخی عامیانه، اما در نهایت رویکرد دولت‌ها تفاوتی با هم نداشته است. وی افزود: رئیس جمهور بعدی هم گفتاردرمانی می‌کند، قدری حرف‌های جذاب می‌زند، ولی کار سخت را برای ساختن کشور انجام نمی‌دهد. هشت سالی دولت را دست می‌گیرد و نفر بعدی می‌آید. اتفاقا مردم از این گفتاردرمانی بدشان نمی‌آید. به عبارت دیگر مردم از اینکه رئیس جمهور روش توسعه‌ای آینده‌نگر را دنبال کند خوششان نمی‌آید. آن‌ها دوست دارند به وعده‌های کوتاه مدت دلخوش می‌کنند. هاشمی طبا با اشاره به تعدد نامزد‌ها در هر دو جناح سیاسی برای انتخابات سال ۱۴۰۰ ادامه داد: این مساله زیاد مهم نیست، چون به تدریج آن‌ها ریزش می‌کنند و کنار می‌روند یا با هم سازش می‌کنند. در نهایت تعداد محدود خواهد شد.

تکذیب خبر برخی رسانه ها درباره لغو موقت بخشی از تحریم ها

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به پرسش های خبرنگاران، ضمن رد خبر منتشره در برخی رسانه ها به نقل از یک منبع ناشناس در خصوص لغو موقت بخشی از تحریم های به اصطلاح غیرهدفمند، این قبیل اظهارات را خبرسازی های غیرواقعی دانست که مشخص نیست با چه اهدافی صورت می گیرد. اینکه شکست سیاست های تحریمی آمریکا موضوع مجادله اروپا و آمریکا باشد بعید نیست، اما آنچه به جمهوری اسلامی ایران مربوط می شود، آن است که تحریم های یکجانبه آمریکا غیر قانونی و ظالمانه هستند و بر اساس برجام و قطعنامه ۲۲۳۱، آمریکا موظف است کلیه تحریم هایی که با خروج خود از برجام مجددا اعمال کرده است را لغو و بلااثر کند./باشگاه خبرنگاران

پیش بینی سرپرست وزارت صنعت در مورد کاهش قیمت خودرو

سرپرست وزارت صنعت گفت: آن اتفاقی که در خرداد ۹۹ برای خودرو افتاد و افزایش قیمت غیر متعارف که نسبت به بقیه کالاها داشت، دیگر اتفاق نخواهد افتاد. اگر اقتصاد کشور تنظیم و قیمت همه کالاها متعادل شود، قیمت خودرو نیز متعادل خواهد شد. ما تلاش می‌کنیم قیمت واقعی را به کارخانه بدهیم. البته خودروساز نیز مؤظف است با داخلی‌سازی، هزینه‌های تولید و قیمت تمام شده خودرو را کاهش دهد./فارس

بازداشت یک نماینده سابق مجلس درباره ادعای ۶۵ میلیاردی میرسلیم

سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری گفت: گزارشی به قوه واصل شده است و در حال بررسی هستیم.رسیدگی ها شروع و یک نماینده سابق مجلس بازداشت شده است.هنوز ماهیت و جزییات موضوع روشن نشده است. مطمئن باشید در رسیدگی ها آنچه از گزارش ها و تخلفات به ما منعکس بشود حتما مورد رسیدگی قرار می گیرد./صداوسیما

گاف تازه ترامپ: آنفلوآنزا به جنگ جهانی دوم پایان داد

رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه در جریان یک کنفرانس خبری، به اشتباه گفت، بیماری‌ همه‌گیر آنفلوآنزای اسپانیایی در سال‌های ۱۹۱۸-۱۹۲۰، نقش مهمی در پایان دادن به جنگ جهانی "دوم" - که در سال ۱۹۳۹ آغاز شد ـ داشته است! همه‌گیری بزرگ آنفلوآنزا که ترامپ به آن اشاره می‌کند، در واقع تا سال ۱۹۱۸ اتفاق نیفتاده بود. در حالی که بیماری‌های گسترده‌ای در بین افرادی که در خط مقدم بودند وجود داشت، ویروس (آن‌طور که ترامپ ادعا می‌کند)، نقش عمده‌ای در پایان دادن به جنگ جهانی اول نداشت./ایسنا

عابدزاده گران‌ترین گلر تاریخ ایران می‌شود؟

امیر عابدزاده، دروازه‌بان ایرانی تیم ماریتیمو پرتغال فصل بسیار خوبی را با این تیم سپری کرد و عملکرد بسیار خوب این دروازه‌بان ایرانی باعث شده در فوتبال اروپا مورد توجه قرار گیرد. در حال حاضر گران‌ترین دروازه‌بان تاریخ فوتبال ایران علیرضا بیرانوند است که به تازگی با انتقالی ۷۰۰ هزار یورویی راهی فوتبال بلژیک شده است. اما ممکن است به زودی این عنوان به امیر عابدزاده برسد، چرا که باشگاه ماریتیمو قطعا برای فروش او مبلغی کمتر از دو میلیون یورو نخواهد پذیرفت.

فتاح، احمدی نژاد دوم می شود؟

جواد امام فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: به نظر من این حرف‌ها و رفتارهای فتاح، تکرار احمدی‌نژاد است و چیزی بیش از آن نیست؛ چراکه ایشان هیچ ویژگی خاص مدیریتی یا شخصیتی و یا سابقه‌ برجسته‌ای ندارد. لذا به‌نظر می‌رسد که الگوی رفتاری ایشان همان رفتار گذشته است. اکنون این سوال ایجاد شده است که ایشان با چه انگیزه‌ای آقای خاتمی، احمدی‌نژاد و حدادعادل را در کنار هم نام می‌برد و همچنین از نیروهای مسلح هم اسم می‌آورد، لذا باید شفاف‌سازی کند که اصلا چه نیتی دارد؟/ایلنا

بررسی شکایات مربوط به فضای مجازی توسط کمیسیون اصل ۹۰

سیدنظام‌الدین موسوی رئیس کمیته فرهنگی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: شکایات متعددی در حوزه فضای مجازی به این کمیسیون واصل و در کمیته فرهنگی در حال بررسی و رسیدگی است. اغلب این پرونده‌ها در حوزه‌های مسکن، خودرو، ارز، مالیات بر فضای مجازی است که به ترتیب اولویت مورد رسیدگی قرار می‌گیرد. بیشتر پرونده‌هایی که در حال بررسی در کمیسیون اصل ۹۰ است، مربوط به مسائل اقتصادی است اما در کنار آن تلاش می‌کنیم که به سرعت پرونده‌های ناتمام قبلی را هم به نتیجه برسانیم.

فتاح با حمله به مرحوم هاشمی و حدادعادل تبلیغات ۱۴۰۰ را زود آغاز کرد

محمد هاشمی رئیس دفتر مرحوم آیت الله هاشمی در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی مراجعان مجمع اعم از مهمان‌ها یا بعضی اعضا مسن بودند بر اثر پا درد نمی‌توانستند این پله‌ها را بالا بروند بنابراین در کنار یکی از در‌های ورودی که جای خالی داشت و کریدوری بود، آسانسور یک نفره‌ای نصب شد. این آسانسور یک طبقه بالا و پایین می‌رفت، پس نه جایی خراب شد و نه هیچ پتک و کلنگی برای نصب آسانسور در کاخ مرمر استفاده شد. آقای فتاح تبلیغات انتخابات ۱۴۰۰ را خیلی زود شروع کرده است که علیه آقای هاشمی، آقای حداد، آقای خاتمی و دیگران حرف هایی زده تا خودش را به اصطلاح مطرح کند. در مجموع حرف های آقای فتاح یا از روی عدم آگاهی یا به منظور خاصی بیان شد. انشاءالله که خدا همه را هدایت کند و اینگونه نخواهند نام نیک رفتگان را ضایع کنند./نامه نیوز

کجای اینکه زمین در اختیار نیروهای مسلح باشد فساد است؟

واکنش عباس عبدی به سخنان فتاح:این وظیفه دولت است که برای روسای جمهور قبلی خود دفتری را حتی با هزینه متعارف تامین کند. روسای جمهور قبلی هر کشوری فارغ از گرایش سیاسی آنان، نوعی سرمایه سیاسی محسوب می‌شوند. اصولا تخصیص این حد از امکانات هم برای آنان، هیچ ایرادی ندارد. باید جلوی اتلاف آن ۸۰۰ میلیارد دلار را می‌گرفتید که در زمان ریاست‌ جمهوری دود شد، رفت هوا. جلوی آن را نگرفتید چون خودتان هم شریک آن اتلاف عظیم بودید. حالا از آنان می‌خواهید که یک ساختمان را ترک کنند. آن‌هم به این صورت نمایشی که آنان هم بگویند، چشم می‌خواهیم برویم جنوب شهر مثلا در عبدل‌آباد دفتر بزنیم! شما هم تشکر کنید. آقا نقش‌بازی کردن هم قلق دارد نه این‌قدر ابتدایی. بفرمایید قراردادهای موجود این بنیاد شفاف شود. آیا خبر منتشر شده درباره پرداخت هزار میلیاردی برای تبلیغات با صداوسیما را رد می‌کنید؟ بفرمایید که سهام بنیاد مستضعفان در اپراتوری‌های تلفن همراه و افزایش تعرفه استفاده از اینترنت چگونه است؟/روزنامه اعتماد


صوفی کاندیداهای بالقوه اصلاح‌طلبان را معرفی کرد

دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات گفت: عارف و جهانگیری به صورت بالقوه کاندیدای اصلاح طلب هستند. «علی صوفی»، دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات و فعال سیاسی اصلاح طلب، با اشاره به جلسات حزب کارگزاران و نشست خبری حزب اتحاد ملت و اینکه اصلاح طلبان چگونه می‌توانند مردم را برای انتخابات ۱۴۰۰ترغیب کنند، به برنا گفت: شرکت در انتخابات و استفاده از فرصت انتخاباتی ابزارِ شناخته شده و قطعیِ اصلاح‌طلبان و مردم است. یعنی ما چاره‌ای نداریم که به هر حال باید از این فرصت‌ها و از این ابزار استفاده کنیم. احزاب هم اساسا فلسفه وجودی شان به همین دلیل است که از فرصت‌هایی که بتوانند در قدرت و مشارکت سهمی داشته باشد استفاده کنند و آن را مغتنم بشمارند.

نماز جمعه این هفته پایتخت اقامه نمی‌شود

رییس ستاد نماز جمعه تهران ضمن اشاره به برگزاری نماز جمعه در ایام مقابله با بحران کرونا گفت: به دلیل شرایط ویژه ناشی از بحران کرونا و برای حفظ سلامت شهروندان نماز جمعه این هفته ۲۴ مرداد ماه اقامه نخواهد شد.سیدباقر پیش‌نمازی در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به برگزاری نماز جمعه در ایام مقابله با بحران کرونا بیان کرد: به دلیل شرایط ویژه ناشی از این بحران و برای حفظ سلامت شهروندان نماز جمعه این هفته ۲۴ مرداد ماه اقامه نخواهد شد.رییس ستاد نماز جمعه تهران اظهار کرد: در ایام مقابله با کرونا که برای حفظ سلامت شهروندان نماز جمعه با حضور نمازگزاران اقامه نمی‌شود، هر هفته خطبای جمعه سخنرانی خود را که جایگزین خطبه محسوب می‌شود از طریق رسانه ملی (شبکه یک سیما و رادیو تهران) و بدون حضور نمازگزاران به سمع و نظر مردم می‌رسانند.

واکنش غرضی به توصیه انتخاباتیِ کدخدایی: ما کار خودمان را می‌کنیم

وزیر پست و تلگراف دولت سازندگی در واکنش به توصیه دیروز کدخدایی گفت: ما کار خودمان را می‌کنیم. آقای کدخدایی و عزیزان دیگر هم کار خودشان را کنند، من که نمی‌خواهم درگیر شوم. حرف من به شورای نگهبان و عزیزان دیگر این است که روش‌های گذشته‌تان اشتباه است، حالا باز بروند و یک عزیز دیگر را بیاورند و مثل گذشته شود.

خبر خوش جهانگیری از رفع اختلاف بین دو وزیر بر سر صندوق دارا دوم

معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: «اعضای دولت باید به قول هایی که به مردم می دهند، عمل کنند چون مردم فعالیت هایشان را بر مبنای تعهدات دولت تنظیم می کنند.»اسحاق جهانگیری در حساب توییتری خود نوشت: «اعتماد مردم سرمایه دولت است که تحت هیچ شرایطی نباید آسیب ببیند. اعضای دولت باید به قول هایی که به مردم می دهند، عمل کنند، چون مردم فعالیت هایشان را بر مبنای تعهدات دولت تنظیم می کنند. نباید برخی اختلاف نظرهای جزیی درون دولت برای زندگی مردم و روند جاری اقتصاد کشور ایجاد مشکل کند.» او این توئیت را با هشتگ بورس منتشر کرد و سپس در توئیتی دیگر نوشت: «خوشبختانه با توافق وزیران محترم نفت و اقتصاد مشکل پیش آمده برای عرضه سهام صنایع پالایشی و پتروشیمی و راه اندازی صندوق ETF دارا دوم در بورس برطرف شد. این توافق مورد حمایت قاطع دولت است و در روزهای آینده اجرایی خواهد شد».

تاریخ مرحله دوم انتخابات مجلس مشخص شد

در بیست و هفتمین جلسه ستاد انتخابات کشور که با حضور نمایندگان شورای نگهبان، وزارت بهداشت و دیگر اعضای ستاد انتخابات کشور برگزار شد، برگزاری مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی مصوب شد.معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات کشور که پس از برگزاری بیست و هفتمین جلسه­ ستاد انتخابات کشور با پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور سخن می‌گفت، با اعلام تصویب نهایی برگزاری مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز ۲۱ شهریورماه ۱۳۹۹، تأکید کرد: طبق مصوبه صریح ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، مقرر شد انتخابات، طبق پروتکل و دستورالعمل بهداشتی ویژه وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی برگزار شود.​ به همین منظور، در جلسه اخیر ستاد انتخابات کشور، مصوب شد کمیته ای با حضور دبیر ستاد انتخابات کشور، نماینده وزارت بهداشت، نماینده شورای نگهبان، دبیر کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و کمیته حقوقی ستاد انتخابات کشور تشکیل و پروتکل و دستورالعمل مربوطه را با ضمانت اجرایی مشخص، تدوین و پیشنهاد کنند. ضمن این که مقرر شد رییس دانشگاه علوم پزشکی استان هایی که مرحله دوم انتخابات در آن ها برگزار خواهد شد، به عنوان عضو مدعو در جلسات ستاد انتخابات استان شرکت کنند.

استیضاح وزیر نفت جدی شد

نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: طرح استیضاح وزیر نفت در ۱۸ محور و با امضای ۳۳ تن از نمایندگان امروز تقدیم هیات رئیسه شد. علی اصغر عنابستانی، نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس گفت: طرح استیضاح بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت امروز در ۱۸ محور و با امضای ۳۳ نفر از نمایندگان به هیأت رئیسه مجلس تقدیم شد. وی افزود: ما در جمع آوری امضا‌ها به دنبال کمیت نبودیم بلکه امضای نمایندگانی را می‌خواستیم که تا آخر پای کار بمانند. نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حیف و میل بیت المال و عدم حرکت در مسیر رسیدن به اهداف تعیین شده در چشم انداز وزارت نفت و نیز عدم گرایش به ساخت پالایشگاه در کشور به منظور مقابله با تحریم‌های نفتی از جمله محور‌های این استیضاح است.

خط و نشان واعظی برای شورای همکاری خلیج فارس

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری نسبت به نتایج تبعیت شورای همکاری خلیج فارس از آمریکا هشدار داد.محمود واعظی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «‏حفظ امنیت و منافع ملت‌های منطقه در گروی اعتمادسازی و همکاری‌های درون‌منطقه‌ای است. ‎ شورای همکاری خلیج فارس نباید از آمریکا ـ که حضور نامشروعش در منطقه چیزی جز ناامنی و بی‌ثباتی نداشته ـ تبعیت کند. اقدام اخیر این شورا موجب بی‌اعتمادی می‌شود و بیشترین خسارت آن به خودشان برمی‌گردد.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۱۲
درود بر فتاح که با ویژه خواران مماشات نمیکند و در صدد بازگرداندن اموال مستضعفین است
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
تا ظاهربینانی چون شما هستند ،رفتارهای پوپولیستی برخی مسئولین تمامی نخواهد داشت
ناشناس
| Austria |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
چرا تابناک به هرکسی که به دنبال بیرون کشیدن اموال بیت المال از دهان مفت خورهاست اتهام می زنید؟!
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
حرف زیاد شنیده شده و تازگی ندارد آنچه که مهم هست و وجود ندارد عمل به قانون برای همه بطور یکسان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
بازگرداندن اموال مستضعفین به کجا؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
این دفعه اشتباه اومدی وفتاح چه در گذشته و چه حال خودش را ثابت کرده ونیازی به رفتارهای عوامانه ندارد بلکه از عمد دارد این ها را بلند می گوید که حواسشان را جمع کنند که دیگر گذشت ان زمان هایی که بخورند و کسی چیزی نگوید
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
روس در تکمولوژی و عدالت اقتصادی و سیاسی و قضایی خیلی خالی بندی کردند . در علوم پزشکی هم فقط یک حرف غیر علمی میزنند فقط برای جلب توجه ملت های دنبا بسمت روسیه در تحریم غربی ها هست . کلا کشورهای در تحریم مثل کوبا و روسبه و کره شمالی گاهی خالی بندی خیلی زیاد گفته میشه . باور نکن . سیاست روس . کالای روس و داروی روس و چین آَشغاله
مخاطب تابناک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
چطور شده که آقای فتاح که از پارسال بر چهار که قبولزحمت فرموندن و شدن رئیس بنیاد تا حالا این داستانارو رو نمیکردن؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
سال قبل هم گفتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
آقای فتاح ابتدا مجموعه تحت نظر خود را شفاف سازی کند
بعدش به فکر اصلاح مابقی کشور بیفته لطفاً
ناشناس
| Germany |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
فتاح به ایشان امیدی نبندید!
حق گوی واقعی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
برادر عزیز
مبارزه با فساد و درد محرومین رو داشتن خیلی فرق میکنه با نمایش دادن و سر و صدا کردن. به یک مورد جالب توجه کنید حتما. موضوع آقای خاتمی دقیقا بیان کردنش از دهان ایشان، چه هدفی داشت؟ خودش داره میگه ملک تحویل ما شده حتی قبل اینکه من بیام تو این سازمان، و از زمینش برای فلان کار استفاده میشه. خب!!! این دیگه چه چیزیه که آدم بیاد بهش اشاره کنه؟ خودت داری میگی اصلا مشکلی نیست پس چرا بیان میکنی؟ غیر این هست که به هر قیمتی شده قصد داری نامی هم از خاتمی ببری مثلا تو افشاگری هات؟ احمدی نژاد که اعلام کردن حاضریم بریم پس چرا میای میگی؟ به قول جناب عبدی فیلم و نقش بازی کردن هم آدابی داره بابا این چه مدلیه دیگه!! گرچه شما پیروز هستید چون مهم حس و حال اکثریت افکار عمومی هست که خب لذت میبرن از این بازیهای پر سر و صدای سیاست زده :)

امیدوارم که کاندید ریاست جمهوری نشید، نه به خاطر خودم بلکه به خاطر دوستانی که دارن قسم میخورن روی نیت پاک شما و با تمام وجود ایمان دارند که شما برای ریاست جمهوری کیسه ندوخته اید. حیف هست این باورهای قشنگ از بین بره، برای همین میگم امیدوارم که کاندید نشید....
رضا صدر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
به سلامتی. اصولگرایان از احمدی نژاد 2 پرده برداری کردند. فقط آقای فتاح توجه داشته باشد که دولت دیگر پولی ندارد. مثل کمیته امداد و بنیاد هم نیست که کلی مال به آدم بدهند بگویند پخش کن. دولت احمدی نژاد با نفت 120 دلاری هم نیست. اینجا دخل و خرج و حساب و کتاب دارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
بعد از این همه سال باز دوباره با یک نمایش پوپولیستی گول خوردید..پس بشینید تا انتخابات 1400.اونوقت ببین چه فیلم قراره برای ما حاضر کنن
فریدون از اراک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
ایشان اگرمیخواهند ثابت کنند که پوپولیستی صحبت نمی کنند مستندات خود را به آقای رییسی تحویل دهندو مدام هم از طریق ایشان پیگیری کنندو اگر کار را به جایی رساندند بعد اطلاع رسانی کنند
قمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
گشایش برای کدام مردم؟
دولت نقدینگی کلان را به ژن خوبهایش داد حالا به همانها هم نفت ارزان میفروشید!
آیا این گشایش دوسر رانت و دو سر سود نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
فتاح حداقل این شهامت را داشته تا بیلان کارکرد بنیاد را از سال ۹۶ رسما به مردم اعلام کردند
و میزان درآمد و سود آن را گفتند
که از ابتدا انقلاب هیچ کدام انجام ندادند
آقامحسن نظرت در مورد صداوسیمای زمان مدیریت عموجون چیه؟ یه مورد غیرسیاسی وساده بگم اون موقع که ما بچه بودیم همش کارتونهایی پخش میشد که مادر بچه ای که شخصیت اصلی داستان بود میمرد که برای یک کودک مرگ مادر بزرگترین فاجعه است...دختری بنام نل- بچه های آلپ-رامکال -باخانمان و...........
پاسخ ها
بچه 70
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
نه که حالا فقط برنامه های شاد ومفرح پخش میکنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
امروز در شبکه 5 به صورت زنده داشتند یک پروژه را افتتاح می کردن
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
بهت منفی دادم . چون سیاست های صدا و سیما و جهت دهیی سیاسی و فکری را رییس صدا و سیما مشخص نمیکنه .‌پس اگر خبر نداری سکوت کنی بهتر هست . دوم شاید سن شما قد نمیده که جرایان اوشین در صدا و سیما در روز جمعه را بدونی . یا تحقیق کن یا سرچ کن . بعد از مدتی بمن جواب ده . خوب پسر خوب
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
من نظرت در مورد محسن حاضر در اکثر انتخابات ریاست جمهوری را فهمیدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
چکار عموش دارید.
بچه دهه60
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
ناشناس2319 اینکه گفتی سیاستهای کلی صداوسیمارو رییسش تعیین نمیکنه از دهه 70 بود. زمان ممد هاشمی اینجوری نبود.برو تحقیق وسرچ کن بعد بیا خودتو پروفسورنشون بده. باریکلا پسرخوب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
ناشناس پرچم آمریکا ۲۳:۱۹ معلومه خیلی با خودت حال میکنی. برای خودت و هاشمی دوستان یک در نوشابه هم باز کن.
اینکه امریکا که قرار داد برچام را پاره کرده به استناد بندی در ان بخواهد مکانیسم ماشه را فعال کند مانند انست که بنده با چکی که خودم انرا پاره کرده ام بخواهم اجناس بخرم. طبیعتا نمیشود و حداقل باید بگویم غلط کردم و تکه های چک یا قرار داد را از سطل اشغال بیرون اورده به هم چسب بزنم ؛ سپس به ان استناد کنم. حالا امریکا که همیشه زیاده خواه و قلدر و زورگو بوده و این طبیعتش است به کنار. این عده که در داخل حرف انها را تکرار میکنند مثل دهباشی و کانال دولت بهار را کجای دلمان بگذاریم؟؟؟
پاسخ ها
بنده خدا
| Germany |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
نخیر داداش. آمریکا از حفره های برجام داره استفاده میکنه وگرنه اینقدر احمق نیست که خودش رو مضحکه دنیا کنه. برجام اینقدر سوراخ داره که من و شما بیخبریم اما اونایی که امضا کردن از جمله آمریکا خوب خبر دارن. کم کم همه ابعاد این قرارداد ننگین روشن میشه. دولت هیچوقت فکر نمیکرد یه ترامپی بیاد و از برجام خارج بشه و این کارها رو کنه اما خدا خواسته که دستپخت دولتیها برملا بشه. تازه هنوز خیلی چیزها ازش مونده که بعدا رو میشه
باشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
یعنی تو قوطی ساندیسو دوباره از سطل اشغال بیرون آوردی بازم میمکی؟
عبدی جون 800 میلیارد دلار که رقمی نیست...جلوی گربه بذاری قهر میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
عبدی میگه فتاح نقش بازی کردن بلد نیست. راست میگه، ایشون و هم حزبیهاش بلدن. اگه عبدی نگران تعرفه اینترنت بود چرا زودتر نگفت. کل مملکت بگم بگم شده.
بقال سرکوچه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
800میلیارد دلار=18هزارتریلیون تومن=6برابرنقدینگی کل مردم ایران
برخی برای اهداف سیاسی چندین پاسپورت با اسامی و شهرت های مختلف دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
سانسور چی! همینطور از اول و اخر و وسط قیچی کن ها:))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
دیگه تابی شورشو در اورده ! سانسور که میکنه هیچ مثل فیلم های تلویزیون قصه و داستان نوشته های مردم را عوض میکنه و به میل خودش میزاره ! چندین بار برای خودم پیش امده که اصلا کامنت منو تدوین کرده !!!!!!!!
مرتضی سعیدی غلامزاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
ناشناس2251 تابی خوب ومردمیه. اگه سانسور میکنه چاره ای نداره توقیف فله ای روزنامه ها رو که یادت نرفته
اینهمه خبر گذاشتید وجدانن کدومش بدرد ۸۰ میلیون ایرانی خورد ؟همش دعوا بخاطر منافع شخصی .کاش ایران هم مثل لبنان شانس داشت .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
والا بحث شانس نیست بحث تخم مرغه
آقای فتاح چه کردی برادر که خشت مالهای اصلاحات هم بر آشفتند نمبشنوی جیغهای عباس عبدی و جواد امام را؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
چون دیگر نمی توانند از رانت استفاده کنند صداشون در اومده و انگ های مختلف به ایشون می زنند
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
هر چی ادرس بردن و خوردن داد که از اصولچیها بودن نه یکدونه اصلاحچی. شما وسط دعوا نرخ تعیین نکن
جناب عبدی این دوستان شما هستند که دائم رنگ عوض می کنند و فتاح هر کجا که رفته سابقه خوبی از خودش به یادگار گذاشته در ضمن هنوز نمیدونی وظیفه بنیاد دادن ملک به نهاد و افراد معروف نیست ان هم مجانی
ادرس غلط ندهید لطفا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
اره واقعا افتخارات وزارتشون کاملا مشهوده
مگه می شود با پاسپورت دیگری فرار کرد ؟ اون افسری که جلوی گیت نشسته پشت گوشت را هم نگاه می کند که مطابق پشت گوش عکس اونور صفحه باشد آن وقت این بابا با پاسپورت دیگری فرار کرده . شاید اشتباه نوشتید با پاسپورت آمریکاییش فرار کرده شماها که همتون یکی دارید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
اینا چندین و چند تا اسم و فامیل دارن
ناشناس
| Germany |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
پرسنل برخی ارگان ها به دلیلی شرایط ویژه شغلیشان بیشتر از یک عدد مدارک هویتی دارند. این مدارک کاملا اصل بوده و در ثبت احوال به صورت رسمی ثبت شده اند و صاحبان مدارک می توانند با آن اقدام به معامله، اخذ پاسپورت و ... نمایند. و هیچ جایی ارتباط این هویت با هویت اصلیشان (به جز در سازمان مربوطه) ثبت نشده است.
به این میگویند هویت پوششی که برای حفاظت از عناصر اطلاعاتی و برخی دیگر در اخیتار آنها قرار می گیرد.
نماینده سابق مجلسی که به میر سلیم گفته بود شهردار قبلی تهران ۶۳ میلیارد تومان پول داد تا پرونده خاتمه یابد دستگیر شد !!!!! چه زود دستگیر میشن ؟
همین برفی که داری استفاده می کنی برای دوره احمدی نژاد است که فتاح ان را ایجاد کرد و طیف شما تا همین یک ماه قبل مدعی بودن ظرفیت 80 هزار تا داشتیم ولی الان کم کردن می گویند ظرفیت ما 60 هزار تا است و بقیه ان را هم ظاهرا به خاطر اب و هوایی پاریس بتن ریختند و هر روز تهدید به خاموشی
در ضمن همه بخش های دولتی همه چیز را گران کنند ولی انتظار دارید بقیه بخش ها گران نکنند؟
برای کوبیدن بهانه خوبی نداشتید روی اوردین به چیزها خاله زنک بازی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
و یا ایجاد پالایشگاه خلیج فارس برای بنزین برای دوره قبل است که اقایان دوستدار خام فروش مجبور به تکمیل ان شدن وگرنه الان وضعتون بدتر بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
پروفسور ! ندزدنت !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
اگه این ظرفیت ها مال 8 سال قبله ظرفیت های 8 سال قبل هم مال 16 سال پیش بوده عزیز جان
ظرفیت 16 سال پیشم مال 24 سال پیش همینطوری برو تا عصر هجر فداتشم
موجی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
داداش با نفت 120 دلاری بشکه ای دوتا پایشگاه هم نمیخواستین بزنید؟
همه رو میخواستین میل بکنید؟
مگه قوت غالبتون دلاره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
نمیدونستم قل از احمدی نژاد مردم ایران با شمع خونه هاشونو روشن میکرده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
اره نمی دونستی چون که ظرفیت در زمان احمدی نژاد تقریبا دوبرابر شد یعنی 30 الی35 هزار تا افزایش داد یعنی به سرمایه گذاری بالای 40 میلیارد دلار ولی این دولت تا الان 9 هزار تا افزایش داده
در ضمن 120 دلار نفت برای یکسال بود و بقیه ان 80 دلاری و دو سال اخرش هم تحریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
قبل احمدی نژاد خاموشی بر اساس جدول داشتیم ولی دردوره ایشون تمام شد و تا این که اقایان امدن و باز...
مهسا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
چی می گین؟ قبل از احمدی نژاد خاموشی داشتیم؟ جانم؟ هر کی یادش نباشه من خوب یادمه، سال 86 درس تربیت بدنی دو، توی زیرزمین دانشکده تنیس روی میز بازی می کردیم. استاد تست می گرفت نمره می داد، از شانس من نوبت خاموشی محله دانشگاه ما شد، برق رفت، توی تاریکی با نور گوشی ادامه بازی. نمره ام شد 13
گشایش اقتصادی با فروش،نفت در بورس به مردم . نه اینکه آنموقع روزی چهار میلیون بشکه نفت صادر میشد گشایش اقتصادی وجود نداشت و بازار ایران و حتی مناطق آزاد از اجناس بنجول چینی اشباع شده بود .
واگذاری دریای خزر به اقمار روسیه و جزایر جنوب به چین قبل از نشست شورای امنیت جهت وتوی رفع تحریم تسلیحاتی سازمان ملل .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
جان واگذاری دریای خزر؟ یا جزایر جنوبی؟
حالت خوبه؟
دریای خزر که قبلا سهمتون کم بوده یعنی خط مرزی که برای دریاها می کشند داشتید که حدودا 11 مایل است ولی الان ایران سهم18 الی 20 دردصدی از دریای خزر می خواهد
جزایر جنوبی که دیگر جوک گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
ماهواره زیاد دیدی
اقای فتاح حرف کارشناسی زده . ایشان‌گفته چون این کاخ جز املاک بنیاد هست . چون جز آثار تاریخی هست نباید آسانسور نصب میشد . چرا جای دیگری دفتر درست نکردید ؟ وقتی جز میراث تاریخی هست چرا سازه را تخریب کردید که پیرمردی از پله ها نتوانست بالا برود . ان‌پیرمردان انجا چرا جلسه داشتند ؟ خود خاندان شاه انجا آیانسور نصب نکردند . شما چرا اینکار را کردید . ؟
من از آنچه مشاهدات خووم هست در زمان آحمدی نژاد و آن ۸۰۰ میلیاردی که اینها ادعا میکنند اینها در شهر و محله ما ساخته شد
یک بیمارستان ۱۵ طبقه بعد از ۵۰ سال که بیمارستان قبلی فقط مردم را کشتار میکرد
۲ مدرسه بازسازی کامل و بسیار مجهز
یک پل هوایی
دو شهرک مسکن مهر نزدیک شهر نزدیک دویست واحد
یک مجموعه مسکن مهر درون شهر
اینها پروژه های عمرانی بود که من دیدم
در دوره روحانی تا الان یک پل آهنی روی جوی آب هم نساخته اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
میشه لطف کنی اسم بیمارستان ۱۵ طبفه رو نام ببری تا مردم اگاه بشن ؟؟؟ تو شهر مابیرجند که بیمارستان ؟؟فوق تخصصی رازی رو که روحانی ساخت و تجهیز کرد حداقل خدمت روحانی به بهداشت و درمان که قابل کتمان نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
خدمت روحانی فقط به پزشکان بود که با طرح سلامت جیبشون رو حسابی پر کرد رفت وگر نه طرح دیگه ایی نداشت
اکثر بیمارستان های ساخت این چند سال هم حداقل با بودجه 50درصدی افراد خیر بوده نمیدونی بدون
روسیه و چین غلط می کنند که قطعنامه ها را وتو نکنند کل مملکت را می چپانده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
روسیه ممتنع و چین رای مثبت خواهد داد بخاطر معامله با ترامپ و تصاحب بازار امریکا
حمام و جکوزی در مجمع تشخیص کاربردش چی بوده ؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
خودت چی فکر میکنی:))
آقای فتاح باید درباره بلایی که. در دوران وزیر نیرو بودنشان بر سر شرکت کنتورسازی آوردند توضیح دهند. علی رغم هشدار کارگران زمان بازدیدایشان. درباره این شرکت .اهمیتی ندادند واکنون کلیه کارگران با مطالبات بیش از 30 ماه همگی اخراج شدند.
کشف واکسن کرونای روسی رو به تمام شرق پرستان تبریک میگویم ، بدون شک این واکسن بشریت را نجات خواهد داد و تمام محاسبات جهان را به هم میریزد .
پاسخ ها
ناشناس
| Bulgaria |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
کدام داروی روسی قابل استفاده است که واکسنش باشددرروسیه اکثرداروهااروپائی یاامریکائی هستندروسیه درزمینه پزشکی ازکشورمابسیاربسیارعقبتراست شما به پزشکی ارمنستان نگاه کنید پزشکی روسیه رامتوجه میشویدر.......................................................................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
نه شرق پرست و نه غرب پرست
فقط خدا پرست
اقا این مرتضوی زنده مونده ولی بازم طلبکاره؟ بدینش کانادا تا بابت پرونده خانم کاظمی محاکمه بشه و بجاش خاوری رو بگیرین.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
در اخبار شنیده بودم که مردم امریکا از تبعیض نژادی و بی عدالتی به خیابان ها ریختند . کسی میدونه مردم لبنان چرا در خیابانها اعتراض دارند ؟ کاربری اطلاع غیر سیاسی و کارشناسی داره ؟
۱۴۳ کشور جهان امار مرگ و میر کرونایی روزانه خودشون رو صفر کردند هنوز ما روزانه ۲۰۰ کشته میدیم ؟؟؟ سریع واکسن پوتین رو وارد کنید تا حداقل روی مردم تست بشن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
ما هم میخواستیم آمار رو صفر کنیم همین شما نگذاشتید با انتقادات بیجا
یاشار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
احتمالا الان تو راه شمال کامنت گذاشتید. درسته؟
امروز سالرزوز استعفای اسدالله علم از وزارت است راستی در کنار فرشهای کاخ مرمر کسی میدونه اموال اعلم چی شد؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
اموال علم درکاخ مرمرچه‌میکرده ایشان که دامادسرخونه نبوده درضمن شمامیدانیداموال بقیه چه شداینهم مثل آنها شد
صد درصد آقای فتاح احمدی نژاد دوم است چون مثل آقای احمدی نژاد به همه دنیا گیر میدهد و وقتی انتقادی از ایشان میشود با مغلطه بجای جواب دادن جنگ زرگری راه می اندازد یک نمونش مصاحبه آقای دلاوری وانتقاد به آزاد راه تهران بود که ایشان بجای پاسخ مناسب جنگ زرگری راه انداخت برای دیدن این مصاحبه ایشان میتونید تو نت سرچ کنید
جناب فتاح عزیز با سلام
بنیاد مستصفان تو این چند ساله هزاران میلیارد زمین تو شهر ما فروخته و یک ریال برای مردم محروم منطقه هزینه نکرده لطفا این محرونین رو دریاب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
خود بنیاد مستضعفان از همه محتاج تر و فقیر تره !!! اسمشو مگه نمیبینی !! جیگر ادم کباب میشه و دیگه پولی نمیمونه برای نو من خرج کنه !! اونم این پول زحمت کشیده را !
چقدر باید در کشور قحط الرجال باشد که آقای فتاح رییس جمهور باشد
البته بود ونبود رییس جمهورهای چون حسن ومحمود و فتاح یکیست وشاید نبودشان مفیدتر باشد
باسلام اینجا چه خبر است مگر؟ باید ازلابلای انبوهی تبلیغات تیتر خبر و خبر را پیدا کرد واقعا هرچیزی حدی دارد آخر مگر این سایت خبری نیست؟ درک میکنم که باید هزینه سایت تامین گردد اما خب فکری بحال مخاطبان هم بنمایید.
مثلا: اگر امکان دارد تبلیغات را کم نمایید و قیمت تبلیغ ها را بیشتر کنید.
با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
واقعا آزا ر دهنده شده این تبلیغات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
من حاضرم روزانه پول به حساب بریزم اما اول صبح تبلیغ حال بهم زن مو کاری را نبینم
روس ها میگن واکسن کرونا رو از روی واکسن ابولا ساختن ولی یادم میاد چند هفته قبل آمریکا گفت دارند از روی دست ما جاسوسی میکنند امان از روس ملغمه ای از دروغ جاسوسی و طمع
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
جاسوسی وتقلیدهم بکنندبازهم الکی میسازندکدام داروی روسی دردنیامیشناسی که دردی درمان کرده باشد
ناشناس
| Austria |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
کلا روسیه و چین هیچوقت نقشی در تولید دانش بشری نداشته اند و فقط کارشان دزدی از غرب است این واکسن ادعایی روسیه هم سازمان بهداشت جهانی آن را تایید نکرده است و مراحل استاندارد خود را نگذرانده است فقط ادعایی است که پوتین کرزده است تا مثلا بهره برداری تبلیغاتی داشته باشد هیچ آدم احمقی حاضر نیست این واکن را بخرد یا مصرف کند.
درود بر هر آدمی که حقیقت رو بگه فرق نمیکنه کی باشه یا با چه هدفی صرف گفتن حقیقت ارزشمنده
اینا یه جور از کاندید و انتخابات حرف میزنن که انگار قراره باز هم ما گوشهامون دراز بشه و رای بدیم
چراستادکرونای بیکفایت باجان سلامت واعصاب فرزندان کنکوری مابازط میکند نتیجه تصمیمات اشتباه ستاد کرونا کشتار 19000 ایرانی بیگناه ستادکرونا منحل شود وقتی دووزیر ونمایندگان مجلس تصمیم به تعویق میگیرند کدام مسیول بیسوادی لغو میکند مااولیا خواستارانحلال این ستاد که سلامت مارافدای منافع..
محسن جان جکوزی و سونا در کاخ شاه را کیا ساختند
گول دعواهای زرگری نخورید. چند بار باید از یه سوراخ بگزنندتون.
! تابی خیلی غیر قابل تحمل شدی با سانسورچیات ! میخوای ادای تریبون آزاد را دربیاری ولی نه جراتشو داری و نه بهت میاد ! بالاخره خودت یکی از اونا هستی !!!
اگر مرحوم هاشمی سازندگی را شروع نمی کرد انهای که ان زمان شروع ریاست جمهوری اقای هاشمی کبریت سهمیه ای بود و حالا انتقاد می کنند 3و سرنوشت ما در دنیا بد ترین سرنوشت بود و هرچه اعتبار داریم در جهان از ان زمان هاشمی است
ما خواستار برگزاری نماز جمعه به امامت آیت الله جنتی هستیم
تقدیر از مرحومان بازرگان ومصدق اگرچه با تاخیر زیاد انجام شد اما باز هم قابل تقدیر است .ضمنا این دو مرحوم در پیشگاه مردم هم پرونده شفافی دارندچون مرحوم مصدق در تمام دوران مسیولیتش بعلت ثروت خانوادگی از دولت حقوق نگرفت ومرحوم بازرگان هم من جایی ندیده ام که گفته شود از اموال ودارایی های بنیاد مستضعفان استفاده کرده باشدودر تمام اتهاماتی که به وی درست ویا نادرست میزدند اتهام اختلاس ورشوه وسواستفاده خود وفرزندانش نبود ونیست
تا وقتی حزب نداشته باشیم فتاح ها و احمدی نژاد ها میان و فاجعه می آفرینند و می روند و این مردم هستند که قربانی می شوند و برای آن هیچکس پاسخگو نیست
ما شالله خانواده نعمت زاده
جوری که اینا از ایران فراز می کنن ما از مدرسه نمیتونستیم فرار کنیم
نعمت زاده آیا از خجالت دچار عارضه قلبی نمی شوی
جناب هاشمی چرا از بیان واقیعیت ها نگران می شوی بررسی کن حامیان پدر شماچه کسانی وجریانهایی می باشند باید قبول کرد که اقای رفسنجانی که خدا رحمتش کند زخمت زیادی کشیده ان ولی متاسفانه از20 سال پیش زاویه دار شدن نمودار شد
همدست داماد نعمت زاده با پاسپورت خودش نم شد خارجش کرد مجبور شدند با پاسپورت فرد دیگری از ایران خارجش کنند.چقدر خنده دار .مردم ببخشی خ ر حساب کدند
زنگنه و دارو دسته اش را دریابید، دختر زنگنه در شرکتی کار میکنه که بخاطر پدرش تمام پروژه ها را داره با قیمتهای چند برابر به شرکت نفت غالب میکنه،
چرا اینجوری خبر منتشر می کنید؟ بازداشت یک نماینده در مورد ادعای میرسلیم!!!!!!
وقتی حتی خبر را درست منتشر نمی کنید مشخص است که ادعای مبارزه با فساد هم فقط کشک است. یک نماینده سابق مجلس رشوه گرفته است و مجرم است و طبیعتا رشوه دهنده هم مجرم است و باید برکنار و بازداشت و محاکمه شود اما مشخص است که مفسدان بزرگ امنیت دارند.
چون فتاح قرار است احمدی نژاد دوم شود ، سعید مرتضوی باید دوباره آزاد شود تا خس و خاشاک را ببرد کهریزک
مگر یک نماینده چقدر بر نمایندگان دیگر نفوذ دارد که با گرفتن این رشوه بتواندنظر مجلس را عوض کند؟وسیوال دیگر پرداخت کننده کدام شیر پاک خورده ای بوده واز این ماجرا چقدر منتفع شده که حاضر شده 65 میلیارد انرا بدهد به اقای نماینده
مگر یک نماینده چقدر بر نمایندگان دیگر نفوذ دارد که با گرفتن این رشوه بتواندنظر مجلس را عوض کند؟وسیوال دیگر پرداخت کننده کدام شیر پاک خورده ای بوده واز این ماجرا چقدر منتفع شده که حاضر شده 65 میلیارد انرا بدهد به اقای نماینده
بازدارن برای انتخابات یکی دوتاروآماده میکنند به اینصورت که طرف مخالفه!اونم میاد یه کم حرفهای اپوزسیون وارمیزنه ‌بعدش کیهان بهش میتازه وهمان داستان همیشگی!ولی ملت دیگه نای رای دادن هم ندارن تمام.
نماینده بازداشت شده هنوز میگویند مدرکی نداریم برا تحقیق با احضار میشد نه بازداشت پس مدارک محکمی ارایه شده و متهم هم رییس قوه بکار خود ادامه میده حتی احضار نمیشه نتیجه حکم مشخص هست زحمت نکشید
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی