صفحه خبر لوگوبالا تابناک
مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر

پرونده قاتلان بنیتا ۸ ماهه تعیین شعبه شد

کد خبر: ۷۲۰۸۱۴
| |
5183 بازدید
|
۲

سرپرست دادگاه کیفری یک استان تهران گفت: پرونده قاتلان بنیتا به شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی ارجاع داده شد.

محسن افتخاری سرپرست دادگاه یک کیفری استان تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با آخرین وضعیت پرونده فوت بنیتا دختر بچه 8ماهه اظهار داشت: پرونده قاتلان بنیتا به شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی ارجاع داده شد.

گفتی است؛ غلامحسین اسماعیلی رئیس دادگستری استان تهران پیش از این از ارجاع پرونده قاتلان بنیتا به دادگاه کیفری یک استان تهران خبر داده بود.

مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر
اشتراک گذاری
برچسب ها
سفرمارکت
گزارش خطا
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
خداوکیلی قصد اونا سرقت بوده نه قتل حتی اگر هم قتلی مرتکب شده اند قتل غیرعمد می باشد قضات نباید احساسات را با عدالت ادغام کنند
اگر حکمشون اعدام باشه خیلی حکم سختیه باید دیه بپردازند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
تازه تعیین شعبه شد؟بابا اعدامش کنید بره دیگه
برچسب منتخب
# جام جهانی ۲۰۲۶ # آیت الله سید مجتبی خامنه ای # عملیات وعده صادق 4 # جنگ منطقه ای # جنگ ایران و اسرائیل # جنگ ایران و آمریکا # شهادت رهبر انقلاب # مذاکرات ایران و آمریکا