بازدید 6721
آیا نقشه طرح‌ریزی شده‌ای برای استعفای فرهاد درکار بود؟

ممنوعیت جذب استراماچونی و ترفند مدیران استقلال برای خروج مجیدی؟!

کد خبر: ۹۹۹۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ 28 August 2020

فرهاد مجیدی در حالی مذاکره سعادتمند با استراماچونی را بهانه استعفای غیرمنتظره اش اعلام کرده است که استخدام سرمربی و بازیکن خارجی در فوتبال ایران قانونا ممنوع شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، سازمان لیگ فوتبال ایران در هفته ای که گذشت با تصویب یک قانون تازه همانند وزارت ورزش که چندی پیش در تصویب یک قانون به طور رسمی اعلام کرده بود که تیم های فوتبال به هیچ عنوان قادر به جذب مربی و بازیکن خارجی نخواهند بود، راه ورود خارجی‌ها را به فوتبال کشور در شرایط تحریم و احکام زیاد فیفا علیه طرف‌های ایرانی بست.

ممنوعیت جذب استراماچونی و ترفند مدیران استقلال برای خروج مجیدی؟!

حالا پرسش دیگری هم ذهن کارشناسان را درگیر کرده‌است، این است که اگر قرار بر بازگشت استراماچونی باشد، کادر مدیریتی استقلال با چه عقل سلیمی به دنبال بازگشت استراماچونی است؟ مربی که با رها کردن استقلال پیش از نیم فصل، نقش مهمی در از دستن قهرمانی و در ادامه بحران چند ماهه استقلال داشت.

در این بین حالت دیگری هم می‌توان مد نظر داشت که دور از ذهن به نظر می‌رسد اما شاید این جریان‌سازی رسانه‌ای، بهانه‌ای است تا کادر مدیریتی به دنبال گزینه مد نظر خود برای فصل بعد استقلال باشد. به عبارتی دیگر می‌توان گفت کادر مدیریت مجیدی را مجبور به استعفا کرد تا گزینه مطلوب خودشان را روی کار بیاورند که با وجود اظهارات مدیران استقلال، چنین احتمالی بعید به نظر می‌رسد.

در پایان باید دید این جریان سازی چه سرانجامی خواهد داشت. آیا این اتفاق به گفته مسئولان باشگاه استقلال، سوءتفاهمی بیش نبوده است یا در پشت پرده باشگاه استقلال اتفاقات دیگری در حال رخ دادن است. بدون شک بازگرداندن استراماچونی به استقلال اگر شدنی هم باشد، اقدام درستی نیست چون این مربی نشان داده با شرایط تحریمی کشور نمی‌تواند براحتی کنار بیاید و بعید نیست که بعد از عقد قرارداد جدید، دوباره دلش بخواهد استقلال را رها کند و اینبار به جای ۲ میلیون یورو، طلب ۳ یا ۴ میلیون یورویی کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی