بازدید 8618

وضعیت بیماران قلبی و سرطانی در پاندمی کرونا

رئیس مرکز تحقیقاتی کاردیوانکولوژی بیمارستان قلب شهید رجایی، بر ضرورت مراقبت های لازم از بیماران قلبی و مبتلا به سرطان در زمان پاندمی کرونا تاکید کرد.
کد خبر: ۹۹۳۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۸ 28 July 2020

به گزارش «تابناک»، آذین علیزاده اصل، در گفتگو با مهر، به برگزاری وبینار آموزشی تحت عنوان «قلب، سرطان و کووید ۱۹» اشاره کرد و گفت: این وبینار آموزشی، روز پنج شنبه ۹ مرداد ۹۹ از ساعت ۱۱ صبح در محل بیمارستان قلب شهید رجایی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور سه سخنران در این وبینار آموزشی، افزود: سخنرانان این برنامه، متخصصین قلب و عروق و انکولوژی هستند که قرار است در ارتباط با نحوه مراقبت از بیماران قلبی و سرطانی در زمان پاندمی کووید ۱۹، صحبت‌هایی داشته باشند.

این فلوشیپ اکوکاردیوگرافی، با تاکید بر اهمیت مراقبت‌های لازم از بیماران قلبی و سرطانی در زمان پاندمی کرونا، تصریح کرد: بعضی از بیماران مبتلا به سرطان در هنگام کموتراپی یا رادیوتراپی دچار مشکل قلبی می‌شوند.

علیزاده با عنوان این مطلب که بیماران قلبی و مبتلا به سرطان بیشتر در معرض عوارض کووید ۱۹ قرار دارند، گفت: متأسفانه بیمارانی که هر دو عامل خطر را همزمان دارند، بیشتر در معرض ابتلاء به کرونا و عوارض این بیماری هستند.

وی افزود: در این وبینار آموزشی، تلاش خواهیم کرد که نحوه مراقبت‌های لازم از این بیماران را بشناسیم و آنها را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در این وبینار آموزشی، آذین علیزاده اصل متخصص قلب و عروق و فلوشیپ اکوکاردیوگرافی به همراه امیر حسین امامی فوق تخصص خون و انکولوژی بزرگسالان و پیام آزاده فوق تخصص رادیو انکولوژی، سخنرانی خواهند داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان