بازدید 11688

سردار رحیمی: در وضعیت شعب ابیطالب هستیم

رییس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه همواره در اوج آمادگی هستیم، گفت: امنیت پایتخت باید در کشور نمونه باشد.
کد خبر: ۹۹۲۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸ 22 July 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی در رزمایش قرارگاه عملیاتی یگان های بازرسی پلیس پایتخت که پیش از ظهر امروز برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب چشم دیدن آزادی و استقلال ایران را ندارند، گفت: آنها همه تلاش خود را به کار بسته اند تا ما را از مسیر انقلاب و امامی که به ما آزادی و استقلال بخشید، جدا کنند و در این میان آنچه امروز می‌تواند بیش از هر حربه ای دیگر پوزه دشمنان ددمنش ما را به خاک بمالد، خدمت رسانی مضاعف و دو چندان و خدمتگزاری صادقانه به مردم است.


وی با اشاره به اینکه امروز با توجه به تنگ تر شدن حلقه محاصره اقتصادی دشمنان در واقع در وضعیت شعب ابی طالب هستیم ، گفت: با توجه به هجمه های همه جانبه مستکبرانی که کمر به دشمنی با انقلاب و نظام ما بسته اند همدلی، همبستگی و هم افزایی ما می تواند نقشه شوم بد خواهان و دشمنان ما را نقش بر آب کند.
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به خصومت دشمن تصریح کرد: تحریم داروهای بیماری های خاص و ترور سرداران و عزیزان این ملت همچون سردار سلیمانی ها و اعمال فشارهای اقتصادی و ... نشان دهنده عمق کینه و دشمنی آمریکا و ایادی دون صفت او از مردم ایران است.


رحیمی با تاکید براینکه امنیت داخلی مهمترین رکن امنیت است گفت: ما همواره در اوج آمادگی هستیم و با تمام وجود از امنیت و آرامش مردم دفاع خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد بد خواهان مردم و انقلاب خدشه ای به این امنیت و آرامش وارد کنند. ما به سربازی ولایت و خدمتگزاری مردم افتخار می کنیم و با یک اشاره فرمانده عزیزمان به سرعت و تمام قد آماده انجام ماموریت ها و اوامر وی هستیم.


وی باتاکید بر اینکه ما خادم و خدمتگزار مردم هستیم و باید مواظب باشیم که از ناحیه ما ظلمی به مردم روا نشود، افزود: باید همواره با رویی گشاده برای گره گشایی و حل و فصل مشکلات مردم آماده باشیم . ما همواره در اوج آمادگی هستیم.

رییس پلیس پایتخت تاکید کرد: امنیت پایتخت باید در کشور نمونه باشد و همواره تلاش کنیم که در اوج آمادگی و اقتدار آماده خدمتگزاری به مردم باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۳۸
ایشان دیر تشریف آوردند. من تا یادمه در شعب بودم.
شما که در وضعیت بدر و خیبر بودید؟
پس " موریانه ام آرزوست " !
سردار رحیمی: در وضعیت شعب ابیطالب هستیم!!!!!؟؟؟؟؟.......
البته بعضی ها و همه نه!
مسئولین و اقازاده ها توی برج و باستی هیلز، ملت توی تنگنا و قحطی
البته برادر گويا تو اين شعب يه غار خنك و خوش آب و هوا داره كه شما و مسئولين رفتيد نشستيد توش و مردم بدبخت و بيچاره رو گذاشتيد تو بر آفتاب.نميدونم چرا اين شعب فقط بيخ ريش ملت ايران بسته شد.بابا اينو بفهميد به جاي اينكه بريد به روسيه و چين با قراردادهاي بلند مدت باج بدين بريد با ساير كشورها هم مذاكره كنيد بعد اون چيزي رو كه در قالب باج ميديد به روسيه و چين در قالب بده بستون تو مذاكرات خرج كنيد.يكي بدين يكي بگيرين.معامله برد برد باشه نه معامله يه سر باخت.
مردم هستند . سردار شما در بهشت هستید . خودتان را قاطی مردم نکنید . اگر شما مثل مردم بودید از اعتراضات مردم دفاع می کردید
بهترین کار برای امنیت پایتخت ایجاد پاسگاههای جدید است تعداد پاسگاهها کم و یا دور از هم .
ولی بر خلاف یاران پیامبر (ص) ما گوشت همدیگر را می خوریم.
یادمه در وضعیت بدر و خیبر بودیم ! چی شد ؟
ما 40 ساله تو شغب ابیطالبیم
شما نه، ما مردم هستیم وگرمه شما که ماشالله زبونم لال اگه خاک به کفشت بیفته
صد رحمت به شعب ابی طالب! تو شعب اقلا یاران و کارگزارن امور پیامبر اعظم خائن نبودند! اینجا معاون بانک مرکزی فقط یک فقره‌اش هشتصد سکه طلا رشوه گرفته! فقره دیگه‌اش خونه هفتصد هزار دلاری تو اروپا گرفته! تازه اینها همه داستان نیست! تو شعب هم ایران خودرو و سایپا هر روز محصولاتشونو گرونتر میکردن؟ علی برکت الله!
لابد خبر ندارید که چقدر دزدی و چرائم خرد زیاد شده! کدوم امنیت؟
مردم که چهل ساله توشن، برای شما تازه یک ساله سخت شده کارتون ...
آقای اوج آمادگی، لطفا" کیف پول و گوشی من را برگردانید
اتفاقا وضعیت خیلی هم خوبه. خدا رو شکر.
فقط مردم عادی شرایط شعب را تحمل می کنند
ولی مسئولین بیرون شعب وایسادن
تا انجاییکه از تاریخ یادمان مانده در شعب ابیطالب مسلمانان همه با هم حضور داشتند منجمله وجود مقدس پیامبر ....از لواسان وباستی هیلزوکلاردشت وووووخبری نبود . اگر اشتباه نکنم فرزندان دردانه شان هم در همان محل بودند وبه کانادا واروپا نرفته بودند
شعب 3 سال طول كشيد نه 43 سال...........................
این وضعیت تو زمان خود پیامبر ص چند سال محدود بیش نبود
ما الان چهل ساله که تو شعبیم
نمی خواهید یه سری هم به بیرون شعب بزنیم
خیر آقای رحیمی
شما و مسئولین در شعب ابی طالب نیستید ما مردم قشر متوسط به پایین هستیم
خودتون رو با ماها در یک کفه ترازو نگذارید
مردم یا شما
خود پبغمبر اسلام فقط یک بار در شعب ابیطالب محاصره شدند ولی این چندمین بار است که ادعا میشود در وضعیت مشابه شعب ابیطالب قرار گرفته ایم .قبول ولی کی وچگونه از این وضعیت خلاص خواهیم شد؟؟نکند این وضعیت مطلوب میباشد وبا تکرار آن کسانی مشعوف وبهره مند میشوند؟؟
در شعب ابی طالب همه در یک وضع مشابه بودند اما امروز فقط مردم در آن شرایط هستند
اگر نخواهیم در شعب ابیطالب باشیم وبخواهیم به ایران برویم باید چکار کنیم ؟
سردار درست ما بعد از جنگ وارد شعب ابیطالب شدیم دیگر معلوم نیست دوست کدام است ودشمن کدام
با این فرق که اون زمان پیامبر به همراه این افراد در شعب ابی طالب بود ولی الان فقط مردم در شعب ابی طالب هستند مسئولین در ناز و نعمت و درآمدها و خانه های آنچنانی و امکانات دولتی
شیب ابی طالب راپیامبراعظم خودانتخاب نکرده بود.لطفا مشابه سازی نکنید.
در شعب ابیطالب حضرت خدیجه ای بود که از ثروت و بزرگواری خویش مسلمانان رانده شده را بی نیاز گرداند که ظلم بر آنها شده ؛
منتها دیگه موریانه ایی در کار نیست
کلا 40 ساله ما همین رو میشنویم.کل منطقه و دنیا پیشرفت کردند و ما درجا زدیم (تو بهترین حالت)
طبق قرآن وخدا وپیر وپیغمبر وامامزاده ... کجا من بدبخت با جنابعالی توشعب ابیطالب هستیم!!!یعنی شرافتا تو زندگیت مشکل مالی وخونه ومسکن و... داری؟ فرزندت بخاطر دوچرخه گریه کرده، عزای پول پیش خونه داری،دغدغه پوشاک داری والله بلله نه... بزرگوار یه عده ازجمله من بدبخت تو شعب ابیطالب گرفتارمون کردید
مردم ایران توی وضیعت شعب ابیطالب هستند، اما بعید بِدونم مسئولین مثل پیامبر (ص) سنگ به شکم بسته باشند.
استغفرالله شعب ابی طالب چیه؟

این وضعیت اسمش اقتصاد مقاومتیه .
وقتی نظر ها رو منتشر نمی کنید
این صفحه نظر خواهی برای چیه؟/
در شعب ابی طالب ، پیامبر مثل مردم دیگر بود ، از خود پیامبر گرسنگی کشید تا مردم آن زمان ، ولی الان چی ، الان فقط مردم ضعیف سختی می کشند، کدام مسئول یا فرزندانش سختی گرسنگی رو تحمل کردن
خواهشا با این تفکرات بیشتر از این لطمه به اسلام نزنید، چونکه مردم عادی فکر می کنند پیامبر نیز مثل مسئولین الان در قصر زندگی می کرد و مردم ضعیف آن زمان فقط سختی رو تحمل می کردند
شما نه. مردم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی