بازدید 11290
۱

واکنش پرسپولیس به احتمال لغو لیگ: با تعطیلی هم ما قهرمانیم

کد خبر: ۹۸۸۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸ 06 July 2020

رسول پناه در مورد احتمال تعطیلی مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: ما در این مورد تابع سازمان لیگ هستیم. چه این بازی‌ها ادامه پیدا کند و چه ادامه پیدا نکند پرسپولیس قهرمان است و این برای همه مسجل شده، ما دو بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برده‌ایم و 7 بازی داریم، اما با توجه به شرایط دیگر تیم‌ها احتمال دارد با 2 یا 3 برد دیگر قهرمانی پرسپولیس قطعی شود.

به گزارش تابناک ورزشی، سرپرست باشگاه پرسپولیس با این حال زیباست که این قهرمانی در زمین باشد و خیلی بهتر از این است که سازمان لیگ قهرمانی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اعلام کند.

کارگزار می تواند پرداختی های خود را تا 15 روز به تعویق بیندازد

سرپرست باشگاه پرسپولیس در گفت‌و‌گو با برنامه تهران ورزشی، در خصوص این که آیا کارگزار تاکنون به تعهداتش عمل کرده و 30 میلیارد تومانی که قول داده بود تا آخر خرداد پرداخت شود، پرداخت شده گفت: کارگزار خوب عمل می‌کند، مشکل کرونا و اقتصادی در فوتبال جدی شده، اما او به تعهداتش در قسط آخر عمل کرده، در یکی از بندها قید کردیم که می‌تواند این پرداخت تا 15 روز به تعویق بیفتد. کارگزار در این هفته به تعهد خودش عمل می‌کند تا آن 30 میلیاردی که قول داده بود جامه عمل بپوشاند که جا دارد از آنها تشکر کنم.

واکنش به تبلیغات جنجالی در اینستاگرام پرسپولیس

وی در مورد این که در فضای مجازی از برند پرسپولیس درآمدزایی زیادی می‌شود اما فقط 500 میلیون تومان به این باشگاه رسیده و حتی باشگاه هم اطلاعیه‌ای در مخالفت با این موضوع منتشر کرد، اظهار داشت: ما در بحث اینستاگرام در قراردادی که با آتیه پرداز داشتیم این مسأله را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به آنها واگذار کردیم اما باید در چارچوب و قوانین باشگاه باشد. آنها با شرکتی قرارداد بستند و حدودا هفته‌ای 500 میلیون تومان درآمدزایی می‌شود،‌ البته شنیدم شیطنت‌هایی شده و ما هم پیگیر بودیم، اما مهم این است که الان از اینستاگرام برای پرسپولیس درآمدزایی می‌شود. قبلا استفاده می‌کردند اما حتی یک ریال هم نمی‌دادند، اما الان ماهی 2 میلیارد تومان درآمدزایی می‌شود.

رسول پناه ادامه داد: پول را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ این شرکت می‌گیرد،‌ انگار ما می‌گیریم. برخی هم شیطنت‌هایی هم می‌کنند اما کار در چارچوب باشگاه پیش می‌رود، اگر هم مشکلاتی به وجود بیاید باشگاه تذکرات لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کلا شما به لطف فدراسیون و مسئولین همواره قهرمانی. ولی نمیدونم چرا تو بازی های آسیایی تابحال قهرمان نشدید.خخخخخخ
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر