بازدید 14181
۵

احتمال بازگشت برخی محدودیت های کرونایی به تهران

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، گفت: در وضعیت تهران هنوز تغییری مشاهده نشده است، اما با این روند رشد بیماری، پیش بینی می‌شود برخی از محدودیت‌ها مجددا باز گردد.
کد خبر: ۹۸۸۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۳ 06 July 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محسن فرهادی، با اشاره به افزایش آمار کرونا، اظهار داشت: با مصوبه ستاد ملی کرونا، محدودیت‌های استانی و شهرستانی دیده می‌شود و این اختیار به استانداران و رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی داده شده که مطابق شرایط هر منطقه در خصوص محدودیت‌ها تصمیم گیری کنند.

وی ادامه داد: در استان‌هایی که وضعیت زرد، نارنجی و یا قرمز دارند به ناچار و متاسفانه متناسب با وضعیت هر منطقه، فعالیت مراکز آموزشی و تالارهای پذیرایی، استخرهای سرپوشیده و آرایشگاه‌های زنانه ممنوع شده است.

فرهادی به وضعیت کرونا در تهران اشاره کرد و گفت: با این روند رشد بیماری پیش بینی می‌شود که برخی از محدودیت‌ها مجدداً باز گردد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۵
باسلام اکثر تالارها وباغ تالارهای تهران واطراف آن (شهریار) بازبوده وتا آخرمرداد ماه هم رزرو شده است. و هیچ گونه کنترلی هم وجود ندارد. و درباغ تالارها به صورت مخفیانه هرشب مراسم برگزار می گردد. لطفا پیگیری فرمایید.
خوب بگید کی وشامل چیا میشه.....چرا فقط میگید محدودیت برمیگرده.... زودتر بگید ملت تکلیف خودشونو بدونن دیگه....
چقدر دروغ
تا کی دروغ
توی همه حوزه ها دروغ ؟؟!!
وزیر میگفت 2 درصد زیاد بشه اینکارو میکنم اونکارو میکنم
الان کشته ها 3 برابر شده
یعنی چند درصد ؟؟
طرح ترافیک را لغو کنید مترو و اتوبوس و تاکسی ها مرکز و معدن کرونا هستن برای پولدار کردن شهرداریها مردم را دارید به کشتن میدهید
كدوم محدوديت ، شهرداري و دولت حاضر نشدن به خاطر پول طرح ترافيك رو اجرا نكنن . نصف بيشتر اين بيماران به خاطر طرح ترافيك و حمل و نقل عمومي هست . فعلا شما سلامت مردم رو با پول معامله كنيد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار