بازدید 20708
۳

گاف جدید جو بایدن در سخنرانی اینترنتی

نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هنگام سخنرانی اینترنتی در انجمن ملی آموزش این کشور، خود را "شوهر جو بایدن" معرفی کرد.
کد خبر: ۹۸۸۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹ 05 July 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از شبکه تلویزیونی العربیه، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هنگام سخنرانی اینترنتی در انجمن ملی آموزش این کشور، خود را "شوهر جو بایدن" معرفی کرد.

جو بایدن نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا هنگام سخنرانی اینترنتی در انجمن ملی آموزش این کشور، خود را "شوهر جو بایدن" معرفی کرد. این گاف بایدن، با تمسخر شدید کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
بعد از مرگ پسرش خیلی تغییر کرد.
اسم همسر جو بایدن، جیل Jill بایدن هست. اگر تو یوتوب یکم سرچ میکردید و به همین کلیپ هم دقت میکردید میدیدید اولا در این کلیپ این حرف با خنده گفت، دوما یک یک طنز و جکی هست که بارها و بارها قبلا در معرفی خودش ازش استفاده میکنه و صحبتش را با شوخی و خنده شروع میکنه. دفعات بسیار این شوخی رو کرده و حرف L در انتها اسم همسرش رو خفیف تلفظ میکنه به شکلی که اینطوری شنیده بشه. به هرحال شما که فاکس نیوز نیستید بگیم دنبال ترامپ افتادید! و مردم ایران هم که طرفداران ترامپ نیستن قرار باشه شیره سرشون مالیده بشه که بهش رای بدن.

مردم از شما به عنوان یک رسانه مستقل انتطار دارن وقتی یک خبر را کار میکنید قدری از شم خبرنگاری استفاده کنید و لااقل یک سرچ کوچیک تو اینترنت و یوتیوب بکنید و ببینید دقیقا همین مطلب طنز را بایدن در آغاز چندین سخرانی پیشینش هم ذکر کرده و با خنده خودش و حاضرین به صحبتش ادامه داده.
کاش دموکراتها برنی سندرز را حمایت کرده بودند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار