بازدید 24112
۶
در صحن علنی مجلس مطرح شد؛

روح الامینی: دولت در کار مجلس دخالت نکند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بسیاری از دولتی ها و معاونان پارلمانی در انتخابات مجلس دخالت می کنند اما باید بدانند ما وکیل الدوله نیستیم.
کد خبر: ۹۸۲۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲ 02 June 2020

 

به گزارش  تابناک به نقل از مهر، عبدالحسین روح الامینی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی شاخص های کلان اقتصادی،گفت: اگر مجلس در راس امور است که باید باشد، باید بسیاری از مجوزها و دستورالعمل های شورای هماهنگی قوا به مجلس بازگردانده شود.

وی افزود: شورای هماهنگی سران قوا تدبیر خوبی است اما برای ضرورت است و باید مجوزها و دستورالعمل های آنان حداقلی شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سوال ما این است که چرا صنایع ما از جمله صنایع دارویی شش ماه و یک سال باید پشت بروکراسی بانک مرکزی برای ثبت سفارش بمانند؟ این درحالی است که مدیریت کرونا در کشورمان نشان داد که ما بسیاری از کارها را می توانیم با هزینه کم و سرعت زیاد انجام دهیم.

روح الامینی با اشاره به وضعیت صادرات کشور گفت: چرا کامیون‌ها باید ماه‌ها در مرز بمانند، برای ایران بازار همسایه‌ها حق مسلم است بنابراین باید در صادرات پنجره واحد داشته باشیم. کرونا نشان داد بسیاری از قوانین دست و پاگیر است بنابراین باید آنها را کنار گذاشت.

وی همچنین با اشاره به بودجه نهادهای سه قوه گفت: بودجه نهاد ریاست جمهوری، نهاد مجلس و نهاد قوه قضاییه در چند دوره اخیر روند صعودی داشته است و بسیار بیشتر از روند صعودی جاهای دیگر بوده است و بنده اسناد آن را دارم و شاید در اختیار رسانه ها بگذارم و ما باید از خودمان شروع کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس بیان کرد: از طرف بنده به دولتی ها بگویید که مدیریت مجلس را به خود ما واگذار کنند و دولتمردان ومعاونان پارلمانی آنقدر کار دارند که باید به کارهای خود بپردازند و بهتر است در انتخابات مجلس و کمیسیون ها دخالتی نداشته باشند و باید بدانند که ما وکیل الدوله نیستیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۶
هم وکیل الدوله نباشید هم وکیل الدلواپسان هم وکیل الجناحی نباشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
آقای دکتر عزیز حرفتون متین. امیدواریم شما مجلسی ها هم در عزل و نصب مقامات دولتی به خصوص در استانها و شهرستانها دخالت نفرمایید.
خدا حفظتون کنه آقای روح الامینی، با همین دست فرمون 4 سال رو طی کنید تا ان شاالله روز به روز توفیقات این کشور بیشتر و مشکلاتش کمتر بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
به ۴ سال نمیکشه که کشور به توفیقات روز افزون میرسه نگران نباش !!!!
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
در خودرو سازه های قاتل رو گل بگیرید. دعای خیر ابدی پشت سرتان خواهد بود.
جوجه را اخر پاییز میشمارند.دولت اگر مردمی باشد وکیل الدوله بودن عیب نیست. پایگاه اجتماعی ورای شمانشان میزان مقبولیت شماست .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان