بازدید 15174

افشاگری مسی از دلیلش برای ترک بارسلونا

حقیقت این است که تمام اتفاقات رخ داده بسیار دشوار بود، اما اتفاق خوب این بود که فرزندانم کوچک بودند و هیچ چیز را نمی‌دانستند. این موضوع، اما برای من و خانوادم خیلی سخت بود چرا که هواداران در مورد همه چیز اطلاع ندارند.
کد خبر: ۹۸۰۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳ 24 May 2020

لیونل مسی بهترین بازیکن لالیگا به حساب می‌آید تا جایی که پیش از این رئیس این لیگ یعنی خاویار تباس اعلام کرده بود که دوست ندارد این فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا بطور کلی لالیگا را ترک کند و از این موضوع هراس دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، لیونل مسی حالا در مصاحبه‌ای درباره یک بدرفتاری با او و پدرش یعنی خورخه صحبت کرده است. این دو نفر که پیش از این به دلیل اتهام فرار مالیاتی به ۲۱ ماه حبس تعلیقی محکوم شده بودند. مسی در این باره به RAC۱ گفت: « در آن زمان تصمیم گرفته بودم که بارسلونا را ترک کنم. البته نه اینکه بگویم قصد داشتم از بارسا جدا شوم بلکه به طور کلی خواهان ترک اسپانیا بودم.

احساس می‌کردم که با من خیلی بد رفتار شده و نمی‌خواهم در اینجا بمانم. با این حال من هیچ وقت پیشنهاد رسمی نداشته ام چرا که همه می‌دانند ایده و علاقه من ماندن در اینجاست. این موضوع برای من و خانواده هم بسیار دشوار بود چراکه مردم چیز‌های زیادی را نمی‌دانند.»

مسی در ادامه گفت: حقیقت این است که تمام اتفاقات رخ داده بسیار دشوار بود، اما اتفاق خوب این بود که فرزندانم کوچک بودند و هیچ چیز را نمی‌دانستند. این موضوع، اما برای من و خانوادم خیلی سخت بود چرا که هواداران در مورد همه چیز اطلاع ندارند.

در پرونده ذکر شده مشخص شد که لیونل مسی و پدرش خورخه به فرار مالیاتی ۴.۱ یک میلیون یورویی بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ محکوم شده اند. با این حال مسی در سال ۲۰۱۷ درخواست تجدید نظر کرد که البته این موضوع سریعا رد شد، اما جریمه او به ۲۳۰ هزار پوند تغییر یافت.

با وجود تمام این شایعات که درباره لئو مسی و احتمال ترک بارسا توسط او مطرح می‌شود، اما به نظر می‌رسد که خود این بازیکن علاقه زیادی به ماندن در این تیم داشته باشد. او در ادامه گفت: « اول به خاطر خودم و احساس خوبم در این باشگاه هستم. دلیل دیگر آشنایی من با این جاست و این که کاملاً از حضور در این شهر لذت می‌برم. از طرف دیگر برای فرزندانم که نمی‌خواهم مشکلی برای آن‌ها ایجاد شود. »

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس