بازدید 15078
۱
خبر

رادوشویچ در آستانه فسخ یکطرفه با پرسپولیس

این دروازه‌بان از طریق مدیر برنامه‌های خود خواستار دریافت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس شد. رادوشویچ تاکنون تنها حدود ۱۰ درصد از قرارداد این فصل خود را دریافت کرده و هر زمان که بخواهد، می‌تواند قراردادش را به‌صورت یکطرفه با پرسپولیس فسخ کند.
کد خبر: ۹۷۵۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳ 28 April 2020

دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس که حالا گلر اول قرمزها محسوب می شود، خواهان دریافت طلب خود از این باشگاه شد و این حق برایش جاری شده است که بصورت یکطرفه قرارداش را فسخ کرده و کل رقم مطالبه اش را درخواست نماید.

به گزارش تابناک ورزشی، بوژیدار رادوشویچ که قبل از آغاز سال جدید راهی کرواسی و تعطیلی لیگ بدلیل کرونا شد، به‌طور منظم تمرینات اختصاصی خود را انجام می‌دهد و بی‌صبرانه منتظر آغاز تمرینات سرخپوشان است تا باز هم بیرانوند را نیمکت نشین کند. این دروازه‌بان از طریق مدیر برنامه‌های خود خواستار دریافت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس شد. رادوشویچ تاکنون تنها حدود ۱۰ درصد از قرارداد این فصل خود را دریافت کرده و هر زمان که بخواهد، می‌تواند قراردادش را به‌صورت یکطرفه با پرسپولیس فسخ کند اما فعلا ترجیح داده در جمع سرخپوشان بماند.

او که  علاقه زیادی به پرسپولیس دارد خوب می داند در این مقطع از فصل مشتری خاصی بدنبال جذب او نیست و فعلا در این تیم مانده و جالب اینجاست که سه فصل دیگر هم با این باشگاه قرارداد دارد! او از مدیران باشگاه پرسپولیس خواسته مطالباتش را زودتر پرداخت کنند اما باشگاه پولی در حساب برای پرداخت به او ندارد. بشار رسن دیگر بازیکن خارجی قرمزها نیز به همین دلیل در آستانه ترک پرسپولیس است. یحیی گل‌محمدی، رادوشویچ را برای دروازه‌بان اول تیمش در فصل آینده بدلیل انتقال بیرانوند به بلژیک ، مد نظر دارد اما رادو شاید راهی را برود که برانکو و سایر هموطنانش رفتند؛ فسخ و شکایت در فیفا .

رادوشویچ در آستانه فسخ یکطرفه با پرسپولیس

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
:(
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی