بازدید 9288
۲

هشدار نسبت به موج دوم کرونا قبل از ماه رمضان

معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت به شیوع موج دوم کرونا با آغاز سفرهای پیش از ماه مبارک رمضان در کشور هشدار داد.
کد خبر: ۹۷۳۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰ 20 April 2020

هشدار نسبت به موج دوم کرونا قبل از ماه رمضان

به گزارش تابناک به نقل از مهر، ایرج حریرچی پیش‌ازظهر دوشنبه در حاشیه سفر به مازندران نسبت به شیوع موج دوم کرونا با آغاز سفرهای پیش از ماه مبارک رمضان در کشور هشدار دارد و با اشاره به رفع محدودیت سفرهای بین استانی گفت: شاهد ترافیک‌های سنگین در محورهای ارتباطی مازندران هستیم.

وی از هموطنان خواست از سفر به مازندران قبل از ماه مبارک رمضان پرهیز کنند و با اشاره به کاهش شیوع کرونا در این استان نسبت به ماه اسفند اظهار داشت: این به معنای پایان کار نیست و نگرانی همچنان وجود دارد.

وی با تاکید بر پرهیز از سفرهای استانی به رغم رفع محدودیت‌های تردد افزود: از امروز محدودیت مشاغل کم خطر و دارای ریسک متوسط برداشته شده است اما با این حال مدارس، دانشگاه‌ها، حرم‌های مطهر، تالارهای پذیرایی و غیره تعطیل هستند.

حریرچی با اظهار اینکه طبق تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا آئین‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه نیز جمعه پیش روی در کشور برگزار نمی‌شود، درباره غربالگری هموطنان و پایش سلامت برابر کرونا گفت: در مرحله اول ۹۲ درصد ساکنان شهرهای بزرگ و در مرحله دوم ۸۰ درصد افراد بالای ۱۵ سال تماس گرفتند.

معاون کل وزیر بهداشت ادامه داد: همچنین غربالگری مولکولی نیز از حلق و بینی افرادی که علامت ندارند و یا کم علامت بودند انجام شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
خب برای چی تردد رو آزاد میکنین بعد میگین باعث موج کرونا میشه؟ حالتون خوب نیست....؟
سفر های پیش از ماه رمضان دیگر چیست؟ به جای هشدار دادن کاری بکنید. همه چیز را به گردن مردم انداختید و فقط حرف می زنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل