بازدید 9340

شبکه «شاد» به حدود ۱۰ میلیون نصب رسید

وزیر آموزش و پرورش در پیامی توئیتری در حساب خود گفت: شبکه شاد(شبکه آموزشی دانش‌آموزی) به حدود ۱۰ میلیون نصب در دهمین روز اعلام رسیده است.
کد خبر: ۹۷۳۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۰ 20 April 2020

به گزارش «تابناک»، محسن حاجی میرزایی در پیامی با انتشار عکسی از مشارکت والدین در امر آموزش، اظهار داشت: یک پدر مهربان از چادرنشین‌های عشایر «در میان خراسان جنوبی» ایران سرفراز در حال نصب برنامه شاد برای فرزندش.

وی افزود: شبکه شاد به حدود ۱۰ میلیون نصب در دهمین روز اعلام رسیده است.

‌بنا براین گزارش همچنین مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هزینه تماس با مرکز راهنمای شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد) مانند تلفن ثابت شهری است.

‌مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در این اطلاعیه اعلام کرد: با توجه به راه‌اندازی شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد) از ۲۱ فروردین سال جاری و امکان ثبت‌نام معلمان و دانش‌آموزان دوره دبستان و تشکیل کلاس‌ها و گروه‌های آموزشی، ممکن است برخی از کاربران در هنگام ثبت‌نام در این شبکه با مشکلاتی مواجه شوند.

در این راستا مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در دو مرحله پاسخ به سوالات متداول در خصوص شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد) را منتشر کرده است و در آن به پرسش‌های متداولی که ممکن است کاربران با آن مواجه شوند را پاسخ داده است. همچنین شماره تلفن ۴۳۰۸۱ برای پاسخگویی به مشکلات کاربران در نظر گرفته شده است و هزینه تلفن داخل شهری و بین استانی دریافت می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۱
حتی تا وقتی که یک نفر از والدین دانش‌اموزان نتونه بخاطر وضع مالیش،‌ بره گوشی اندروید بخره و این برنامه رو نصب کنه، تا اون وقت اسم این برنامه رو بزارید شبکه مصیبت نه شبکه شاد
ما که هنوز بدلیل خطاهای 401 تا 417 نتونستیم نصبش کنیم!
دیگه نصب زوری و اجباری که دادار دودور و تشویق و خوشحالی نداره ، وایسا ببینم آخر خرداد که سال تحصیلی تموم شه چند تا دانش آموز تو این شبکه می مونه !
چه سود که مشکلات زیادی دارد و عملاً غیر قابل استفاده!
بابا جان گند زدید با این شبکه تون . ما که دوباره برگشتیم به همون واتس آپ
چند نفر موبایل هوشمند ندارند ؟
اینم فردا هک می شه می فهمین زیرساخت درست کردن به همین راحتی نیست اونم فقط با نصب کردن
اقای وزیر خودت تا حالا یکبار زنگ زدی به این شماره پشتیبانی؟فقط مرتب تکرار میکنه اپراتور که شمارهوصفر رو فشار دهزد آخرش هم میگه شماره اشتباست.
مجبورید مگه بیخود بیاید شعار بدید؟ انگشت‌لامصب رو از فیلتر تلگرام بردارید و این مسخره بازیا رو جمع کنید. تو تلگرام همه این امکانات خیلی بهتر وجود داره.
بط کنید دیگه‌ابن بازیها و شو های پوپولیستی رو...
از زحمت همه عزیزان که برای این شبکه زحمت کشیند کمال تشکر را داریم واقعا کار قابل تقدیر است .اگر مقداری سرعت ان بیشتر شود نور علی النور میشه.چون فرزندک یک فایل یک صفحه ای را داشت آپلود می کرد با کلی زمان انجام شد واین نوجوانم دیگر عصبی شده بود.البته طبیعی هر کاری مخصوصا در حوزه های الکترونیکی وبا این حجم زیاد مراجعه کننده مشکلاتی اره ولی باز هم با تلاش وفکر بچه های ایرانی این مشکل به راحتی حل میشه انشا الله
یادتون نره با نصب این برنامه با گوشی خودتون خداحافظی کنید
خدا این هشتگ زدن رو از مدیران ما نگیره. تنها چیزی که یاد گرفتن همینه. همه جا هم استفاده میکنن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل