بازدید 7341

ناکامی برادران آدم‌ربا و آزادی گروگان در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از ناکام ماندن نقشه ۲ برادر در یکی از روستاهای شهرستان کرمانشاه برای ربودن گروگان خود خبر داد.
کد خبر: ۹۷۲۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲ 15 April 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، چهارشنبه ۲۷ فروردین به نقل از سردار «علی‌اکبر جاویدان» اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره آدم‌ربایی در روستای «تبرآباد» استان کرمانشاه، مأموران پاسگاه قزانچی به‌سرعت وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: بر اساس اطلاعاتی که فرد تماس‌گیرنده در اختیار پلیس ۱۱۰ قرار بوده بود فرد آدم‌ربا با سوار کردن شخصی دیگر در خودروی پژو پارس از روستای یادشده به سمت قزانچی حرکت می‌کرد که مأموران این پاسگاه به‌سرعت با اجرا کردن طرح مهار موفق به شناسایی خودروی مذکور شده و پس از حدود هفت کیلومتر تعقیب و گریز آن را مهار کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار جاویدان با اشاه به نجات گروگان از دست آدم‌ربا افزود: این فرد پس از آزادی به پلیس گفت که مبلغ ۴۵۰ میلیون ریال به فرد آدم‌ربا و برادرش بدهی دارد و آن‌ها به همین دلیل نقشه ربودنش را کشیده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: گروگان آزادشده در ادامه اظهارات خود عنوان کرد که برادر فرد آدم‌ربا نیز در انجام این کار نقش داشته و هم‌اکنون در خانه باغی حوالی قزانچی حضور دارد.

وی گفت: مأموران با دریافت این اطلاعات و پس از هماهنگی با مقام قضایی به‌سرعت به محل یادشده مراجعه اما تعدادی از کارگرانی که مشغول به کار بودند عنوان کردند که شخص موردنظر دقایقی قبل محل را ترک کرده است.

سردار جاویدان با اشاره به تشکیل پرونده‌ای در این خصوص گفت: تلاش برای دستگیری دیگر عامل آدم‌ربایی با جدیت از سوی پلیس ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از کشف یک قبضه اسلحه کلت به همراه ۴ عدد فشنگ مربوط به آدم‌ربایان در داخل خودروی پژو پارس آن‌ها خبر داد.

وی در پایان گفت: پلیس قاطعانه با افرادی که بخواهند نظم و امنیت عمومی را با مخاطره مواجه کنند برخورد و اجازه عرض‌اندام به آن‌ها را نخواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل