بازدید 13501

واکنش جهانپور به پیشنهاد جریمه مالی برای مسافران

سخنگوی وزارت بهداشت در حساب توییتری خود نوشت که وضع جریمه مالی برای افرادی که محدودیت تردد و مسافرت را رعایت نمی‌کنند، ⁧‫عادلانه‬⁩ نیست.
کد خبر: ۹۶۷۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱ 24 March 2020

 

به گزارش تابناک، کیانوش جهانپور در حساب توییتری خود در واکنش به پیشنهادی مبنی بر وضع جریمه مالی و افزایش عوارض برای مسافران نوروزی نوشت: «وضع جریمه مالی و افزایش عوارض بزرگراهی برای افرادی که محدودیت تردد و مسافرت را رعایت نمی‌کنند، ⁧‫عادلانه‬⁩ نیست.»

وی نوشت: «‏ هیچکس نباید بتواند صرفا با تمکن مالی و توانایی پرداخت جرایم و عوارض حتی سنگین، از محدودیت و ممنوعیت، احترام به حقوق دیگران و مسوولیت در قبال سلامت جامعه شانه خالی کند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۰
جلوگیری از مسافرت فقط به دلیل عدم گسترش بیماری مهم است وقتی این بیماری در همه جای کشور گسترش پیدا کرده دیگر این معنی ندارد باید قبلا این کار انجام می شد حالا باید کار دیگری انجام شود که دیر نشود هر کس هر جا هست 14 روز همان جا بماند و ممنوعیت خروج از خانه داده شود
عدم اخذ بیمه مسافرتی هم ناعادلانه است. چون قوه مققنه فرمایشی مان کلن تعطیل بودند و قانونی در این باره وجود ندارد اخذ جریمه غیرقانونی است اما مسافران "باید" بیمه مسافرتی پرداخت کنند چون بهرحال باعث افزایش مبتلایان به کووید19 خواهند شد.
جریمه چیه بابا اون جاده های بی صاحاب رو نمی تونید از مبدا ببندید؟ اگه مسئله امنیتی بود ملت می دیدند چجوری تمام جاده های کشور رو جوری بند می آوردید که پشه هم نتونه رد بشه
دقیقا جریمه در این شرایط معنا ندارد فقط عدم تردد
بهترین جواب برای مسئولانی که دوست دارند از هر بدبختی و مشکلی درآمد ایجاد کنند مانند شهرداری
تا امجا که یادمه با جریمه در ایران همه کار ها انجام میگردد
جریمه کمربند
جریمه زوج وفرد
جریمه ورود به طرح
جریمه نپرداخت کردن عوارض بزرگ راهها
سلام
اینکه فکر کنی هر تصمیم 100 درصد عملیاتی و تضمین باشه درست نیست، اگه با این تصمیم میشه 60 تا 70 درصد مسافرت ها و تردد ها را گرفت، بازم میشه تا حدودی زیادی جلوی شیوع ویروس کرونا گرفته بشه. ضمن اینکه برای تمرد احتمالی برخی ثروتمندان، می تونید خودرو را دو تا سه ماه در پارکینگ بخوابونید و یا گواهینامه را به مدت 6 ماه توقیف کنید به همین راحتی. در مدیریت، تصمیم های مختلف هر کدام می تواند جلوی انتشار ویروسه را گرفت که مجموعه آنها بیشترین تاثیر را خواهد گذاشت
چرا !؟ چون فقط اونا پدر مادر دارن . یا خودخواهند یا وقت ندارند وقتی بقیه مردم در خانه مانده را مورد تمسخر قرار میدهند بی عدالتی نیست!؟. باید عوارضی 100 برابر باشد.
بله خوب عدالت این است که افرادی که به توصیه ها عمل کردند و مسافرت نرفتند توسط یک عده انسان!! بی ملاحظه و خودخواه که عشق و حالشان را در هر شرایطی به هر چیزی حتی جان هموطنانشان ترجیح می دهند به بیماری مبتلا شوند چون تقریبا محدودیتی برایشان در نظر گرفته نشده و صرفا به توصیه در خانه ماندن اکتفا گردیده است!!!
با سلام پلیس اخطار دهد که مسافرت نروید و در شهرها پلاک های غیر بومی به محض هر مشاهده به تکرار جریمه شوند و بعد از چند روز که رفت و آمد کم شد می توان خودرو های غیر بومی را کانلا متوقف و به پارکینگ و یا مقصد راهنمایی نمود.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل