بازدید 38324
۶
وزیر ارتباطات خبر داد:

مهلت استفاده از هدیه اینترنت خانگی رایگان تمدید شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تمدید مهلت استفاده از هدیه ۱۰۰ گیگابایتی اینترنت خانگی تا هفتم فروردین خبر داد.
کد خبر: ۹۶۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰ 18 March 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی خود در تویئتر از تمدید مهلت استفاده از هدیه ۱۰۰ گیگا بایتی اینترنت خانگی تا هفتم فروردین سال ۹۹ خبر داد.

محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر نوشت:

تا کنون شرکت‌های مخابرات ایران، آسیاتک،‌های وب و پارس آنلاین هدیه‌های ۱۰۰ گیگابایتی اینترنت خانگی خود را تا هفتم فروردین ۹۹ تمدید کردند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ۲۰ اسفندماه جاری در توئیتر از شرکت‌های ارائه دهنده اینترنتخواست اینترنت رایگان عرضه کنند.

آذری جهرمی در توئیتر نوشت:

«اینترنت رایگان عرضه کنید»

این درخواستی است که بسیاری از شما از وزارت ارتباطات داشته‌اید. امروز از ارائه کنندگان خدمات «اینترنت ثابت» درخواست کردیم که از فردا تا پایان سال جاری، برای همه کاربران خود به صورت رایگان یک بسته ۱۰۰ گیگابایتی فعال کنند.

یکی از مشکلات پس از عرضه بسته ۱۰۰ گیگابایتی خانگی رایگان که موجب اعتراض مردم نیز شد، مهلت کوتاه استفاده از آن بود که ۲۹ اسفند ماه به پایان می‌رسید.

حالا تمدید مهلت استفاده از این بسته رایگان فرصتی را در اختیار کاربرانی قرار می‌دهد که هنوز موفق به استفاده از آن نشده اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۷
انتشار یافته: ۶
بهتر است هیچ چیزی مفت و ارزان داده نشود در عوض قیمتها منطقی شوند در اینصورت در بلندمدت هم مردم وهم شرکتها منتفع می شوند.از کرونا رها می شویم ولی از شر گران فروشی نه
اخه چ کاریه.وقتی زیرساخت های اینترنت کشور مشکل داره و نمیتونه پاسخ گوی این حجم از ترافیک باشه.فقط باعث میشه پهنای باند کم بشه و سرعت اینترنت بشدت افت کنه و از او ور هم پینگ بره بالا.
خب چطور استفاده کنیم؟ لطفا توضیح بدین!
بجای اینهمه کار کمی فیلترینگ ها رو هم کم کنید، فاتحه سرعت اینترنت مشترکین دیگه رو هم نخونید
به ما که اصلا ندادن.شرکت عصرتلکام هستیم
اولا 100گیگ نیست و 50گیگ بین المللی و 100گیگ داخلیه. یعنی شامل اینیستا و واتس آپ و... نمیشه. دوما که آدمو میترکونه واسه یه صفحه 2دقیقه زمان میبره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر