بازدید 73247

خبر خوش سازمان بهداشت جهانی درباره ویروس کرونا

سازمان جهانی بهداشت از توسعه بیش از ۲۰ واکسن ضد کرونا در سراسر جهان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸ 29 February 2020

به گزارش «تابناک»، به نقل از باشگاه خبرنگاران، ویروس کرونا این روز‌ها تبدیل به بزرگترین دغدغه جهانی شده است. گرچه آمار بهبودیافتگان رو به رشد است و قطعا با مهار شیوع آن خیلی زود به آمار مبتلایان نزدیک خواهد شد، اما بار روانی و استرس ناشی از شیوع این بیماری در جهان آن هم بیشتر تحت تاثیر هجمه‌های رسانه‌ای باعث نگرانی مردم جهان شده است.

اخبار ضد و نقیضی که این روز‌ها در فضای مجازی منتشر می‌شود شاید بیش از هر زمان دیگر بر این نگرانی‌ها دامن می‌زند، اما در این میان اخبار خوش هم وجود دارد از جمله خبر خوش سازمان جهانی بهداشت درباره توسعه ده‌ها واکسن کرونا در سراسر جهان که به راستی خبر مسرت بخشی است.

تدروس مدیر کل این سازمان در این خصوص گفت: بیش از ۲۰ واکسن برای درمان ویروس کرونا در جهان در حال توسعه است که با بررسی‌های انجام شده این پروژه‌ها روند رو به رشد بسیار خوبی دارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۶
انتشار یافته: ۱۱
نه برای کشور تحت تحریم ما که نه پول خریدش هست نه امکانات انتقالش و نه عدالتی در استفاده در کشور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
شما فعلا اجازه بده واکسن ساخته بشه!!!. انگار کارتون گالیور داره پخش میشه
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
بازم ایه یاس
یعنی یه عده فقط منفی بافن
یحیی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
1.داروتحریم نیست خود وزیرنمکی دستورمنع واردات رو داده.2. پول دارو را مردم میدهند.
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
تحریمم نباشیم و پولشم جور بشه و امکانات انتقالشم محیا بشه و عدالتشم برقرار بشه یک مشکل دیگه به وجود میاد اونم مافیا و دلالان هستن که کاری میکنن واکسن رایگان یا ارزان بشه دونه ای چند میلیون تومن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
خوب منظور ایشان خبر خوش برای آقازاده‌ها بوده است.
ما که وقتی به دنیا اومدیم چون در کشور تحریم بودیم و آقازاده هم نبودیم صد به هیچ عقبیم. عمرا بتونیم تا دقیقه نود عمرمون هم جبران کنیم.
خیلی خوبه که ایران، که دومین کشور در زمینه میزان مرگ و میر این ویروس هست نقشی در تولید این واکسن ها نداره. این طوری می تونیم تمرکز بیشتری روی تولید موشک داشته باشیم!
نترس از ترس جونشون به ما هم میدن خخخخخخخخ و گرنه نذری کرونا میفرستیم براشون خخخخ شوخی هم نداریم
گفتن تولید تجاریش 1 سال تول میکشه عمری باشه سال دیگه نه سال بعدش وارد ایران میشه
گویا عمدی در کاره که کرونا در ایران شیوع گسترده پیدا کنه و بصورت گسترده کشتار کنه تا بعضی ها بتونن در مجامع بین المللی مظلوم نمایی کنن و این کشتار را به گردن آمریکا و تحریم ها بندازن
من ساکن شهر اصفهان هستم و در این دو ماه، شاهد سیل عظیم گردشگران چینی در اصفهان بودم درحالیکه در همان زمان ، تمام دنیا از ورود چینی ها به کشورشون جلوگیری میکردن
مثل روز برایم روشن بود که فاجعه بزرگی رخ خواهد داد
حالا چندروز دیگر پروفسورنمکی وزیر بهداشت وتجارت پزشکی ما میاید تلویزیون میگوید چون شرکتهای رفقا وشرکای من مشابه بهتر این داروهارو ساخته اند واردات این داروها ممنوع است .مثل همون کاری که چندماه پیش درمورد داروهای سرطانی وسایر داروهای وارداتی خاص انجام دادند یعنی مردم فقط اجازه دارند داروهای شرکتهای رفقا وشرکای ایشونو بخرن وداروهای خارجی راحتی با قیمت ارز ازاد وبدون بیمه هم نمیتوانند بخرند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار