بازدید 9258

ناوگان ناواران ضدعفونی می شود

کد خبر: ۹۶۱۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲ 26 February 2020

شیوع بیماری کرونا، باعث شده است که بسیاری از ایرانیان در شهر های مختلف جهت رفت و آمدهای روزمره و همچنین مسافرت های بین شهری خود، استفاده از ماشین شخصی یا خدمات اجاره ماشین بدون راننده را جایگزین استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی نظیر مترو، اتوبوس، تاکسی و حتی هواپیما کنند.

پیرو همین مسئله و نیاز افراد به خدمات اجاره ماشین، لازم می دانیم، بر اساس تحقیقات انجام شده؛ شرکت اجاره خودرو ناواران را به منظور مراقبت و تضمین سلامت هم میهنان گرامی معرفی کنیم. علاوه بر ده ها خدمات ویژه، آخرین اطلاع رسانی های انجام شده از سوی مسئولین ناواران، دلیل اصلی انتخاب و معرفی این شرکت می باشد؛ چراکه ناواران، تنها شرکت اجاره خودرو است که جهت رعایت نکات بهداشتی و جلوگیری از انتقال بیماری، تمام خودرو های ناوگان خود را علاوه بر ضدعفونی های مرتب دوره ای، قبل از تحویل و پس از عودت ماشین، کابین، بدنه و تمام تجهیزات آن را به صورت کامل و دقیق ضدعفونی می کند.

شما می توانید از شرکت نامبرده (ناواران) بدون نیاز به هرگونه سند و یا تضامین دیگر در سراسر ایران، علاوه بر اجاره انواع ماشین های لوکس، برای جابه جایی های درون شهری از خدمات اجاره  خودروهای ارزان و معقول با قیمت هایی مناسب بهره مند شوید. با اجاره ماشین از ناواران، با توجه به ضدعفونی های مرتب و دقیق این شرکت، با خیالی آسوده و به دور از نگرانی های معمول این روزهای در خصوص استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، تمامی نیازهای خود را برطرف، در هزینه ها صرفه جویی و سلامتی خود را تضمین نمایید.

سایت رسمی شرکت اجاره ماشین ناواران، جهت مشاهده قیمت و اجاره انواع ماشین ها در شهرهای مختلف ایران:

Https://Navaran.com

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار