بازدید 13927
سخنگوی ائتلاف نجات:

آینده در دست نخبگان جوان انقلابی است

مجتبی اسمعیل بیگی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس و سخنگوی ائتلاف نجات( نخبگان جوان انقلابی تهران ) گفت: آینده در دست نخبگان جوان انقلابی است .
کد خبر: ۹۵۹۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷ 18 February 2020

مجتبی اسمعیل بیگی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس و سخنگوی ائتلاف نجات گفت: در این برهه حساس با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری، بذری از جوانان نخبه ،شجاع و انقلابی و مردمی که با تخصص های مختلف روییده، رویایی دارند بنام خدمت به مردم.
انتخابات پیش رو نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و ایران خواهد بود امروز که گرگ ها از هر طرف چشم طمع به این سرزمین دارند وحتی گرگ های در پوست میش از پوست خارج شده و چهره واقعی خود را به نمایش گذاشته اند.بیش از هر چیزی اتحاد و وحدت ملی اهمیت دارد که به برکت خون شهید قاسم سلیمانی شاهد وحدت مردمی در کشور هستیم که این وحدت قطعا در پیشبرد اهداف ایران اسلامی موثر خواهد بود.
اکنون با تمام مشکلاتی که گریبان گیر آن هستیم و تمام نارضایتی ها از اوضاع کنونی جامعه. همه یک نقطه مشترک و تفاهم داریم و آن نقطه مشترک وطن دوستی و وطن پرستی می باشد. به این امر واقف هستیم که کسی از بیرون نمی‌تواند شرایط جامعه ما را اصلاح کند. و عزت ما به همت ما بستگی دارد. مثال تخم مرغ به راستی بیانی واضح دارد در خصوص تغییر : یک تخم مرغ اگر از بیرون بشکند نابود شده و اگر از درون بشکند زندگی نو وامید را میسازد واین یک تبلور درونی است. نسل جوان نسلی آگاه به اوضاع و احوال جامعه است.حضور نسل جوان نخبگان انقلابی ارمغانی به نام رشد را در پی خواهد داشت.
مدتها ست نامحرمان با صرف هزینه ها ی گزاف و با اهداف معلوم سعی دارند سمت سوی مجلس و کشور را از هدف اصلی قانون گذاری و جایگاه اصلی خود در راستای بالندگی و شکوه و اقتدار کشور به انحراف بکشانند.با حضور جوانان نخبه و‌حمایت از ایشان .در حقیقت به صداقت، شجاعت، ریسک پذیری، ارتقا ،رشد جامعه، تغییر شگرف، پویایی صنعت ، رشد و سازندگی ایران عزیزمان رای داده ایم. امروز بیش از هر چیز به وحدت در راستای خود باوری و خود یاوری برای عزت ایرانمان نیاز داریم.
در این ائتلاف نخبگان جوان انقلابی تهران نظر به احساس تکلیف کمر همت بسته اند تا با یاری مردم فهمیم انقلابی کاری کنند کارستان
«ائتلاف نجات» وابسته به هیچ گروه و حزبی نیست و هیچ نهادحمایتی ندارد . فقط و فقط امیدش به حمایت شما ملت شجاع و انقلابی است، تقاضای مااین است که صدای این ائتلاف را به هر وسیله ممکن به گوش همه برسانید.تا دوباره ایرانی پر نشاط و پر امید بسازیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان