بازدید 8582

ترور سردار سلیمانی موضوع مناظره انتخاباتی سندرز

«برنی سندرز» نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا ضمن انتقاد از سیاست‌های دونالد ترامپ، ترور سردار قاسم سلیمانی را اقدامی نامناسب توصیف کرد.
کد خبر: ۹۵۷۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ 08 February 2020

 

به گزارش تابناک به نقل  از باشگاه خبرنگاران جوان ، «برنی سندرز» نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا سیاست ترامپ در ترور سردار قاسم سلیمانی را موجب باز شدن باب هرج و مرج بین‌المللی دانست.

نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا در مناظره انتخاباتی روز جمعه در منچستر در ایالت نیوهمپشایر درباره ترور ژنرال ایرانی، گفت: «شما نمی‌توانید بگویید شما آدم بدی هستید و ما قصد داریم شما را ترور کنیم. اگر این اتفاق بیفتد شما در را به روی هرج و مرج بین‌المللی باز می‌کنید که در آن هر دولتی در جهان خود را برای حمله و ترور محق می‌داند».

وی افزود: کاری که ما باید انجام دهیم و ترامپ آن را درک نمی‌کند، این است که وزارت خارجه و توانمندی‌های دیپلماسی‌مان و نه فقط توان نظامی را تقویت کنیم. ما باید کشور‌های سراسر جهان را با قدرت و ثروت خود گردهم آوریم و اینکه فرصتی فراهم آوریم که بتوانیم برای حل اختلافاتمان از طریق سازمان ملل بنشینیم و بحث کنیم نه از طریق جنگ و جنگ‌های بیشتر و صرف تریلیون‌ها دلار و هدر دادن هزینه‌های که خدا می‌داند چقدر خواهد بود.

بر اساس نتایج یک نظرسنجی جدید، برنی سندرز با کسب ۲۵ درصد آراء پرسش‌شوندگان ایالت نیوهمپشایر، در انتخابات درون‌حزبی دموکرات‌ها در این ایالت پیشتاز است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر