بازدید 3989

اعتصابی های جم یک امتیاز از سایپا گرفتند

شاگردان ابراهیم صادقی با این تساوی ۱۹ امتیازی شدند و بدون احتساب نتیجه دیدار نساجی مقابل شاهین بوشهر، موقتاً در رده دهم جدول قرار گرفتند. پارس جنوبی نیز با ۱۶ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول باقی ماند.
کد خبر: ۹۵۷۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵ 07 February 2020

دیدار تیم‌های فوتبال سایپا و پارس جنوبی جم در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال برنده‌ای نداشت و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه بازی‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های سایپا و پارس جنوبی جم از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید. در این بازی محمدصادق بارانی در دقیقه ۶۷ برای سایپا و محمد نوری در دقیقه ۸۰ برای پارس جنوبی جم موفق به گلزنی شدند. نوری با گلزنی در این بازی تعداد گل‌های خود در فصل جاری را به هشت گل رساند که آمار خوبی برای یک هافبک محسوب می شود.

شاگردان ابراهیم صادقی با این تساوی ۱۹ امتیازی شدند و بدون احتساب نتیجه دیدار نساجی مقابل شاهین بوشهر، موقتاً در رده دهم جدول قرار گرفتند. پارس جنوبی نیز با ۱۶ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول باقی ماند.سیدعلی اصغر مومنی، داور این دیدار آرمین سهرابیان و محمدرضا سلیمانی از سایپا را با کارت زرد جریمه کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر