بازدید 12565
۸

تصمیم چین برای کاهش تعرفه واردات از آمریکا

دولت چین امروز اعلام کرد که تعرفه واردات صدها کالای آمریکایی به ارزش بیش از ۷۵ میلیارد دلار را نصف خواهد کرد. سهام چین در واکنش به این اخبار ۳درصد جهش کرد.
کد خبر: ۹۵۷۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱ 06 February 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از راشاتودی، چین روز پنج‌شنبه اعلام کرد که تعرفه واردات صدها کالای آمریکایی به ارزش بیش از ۷۵ میلیارد دلار را نصف خواهد کرد. سهام چین در واکنش به این اخبار ۳ درصد جهش کردند.

طبق بیانیه وزارت مالی چین، تعرفه‌های تلافی‌جویانه چین بر برخی از کالاهای آمریکایی از ۱۰ درصد به ۵ درصد و برای برخی دیگر از ۵ درصد به ۲.۵ درصد کاهش خواهد یافت. در این بیانیه آمده است که قانون جدید از ۱:۰۱ بعد از ظهر به وقت چین، در روز ۱۴ فوریه اجرا خواهد شد.

در بیانیه وزارت چین علت این اقدام کمک به پیشرفت در توسعه سالم و پایدار روابط تجاری آمریکا و چین اعلام شده است.

چین اعلام کرد که اقدامات بعدی به نحوه پیشرفت روابط تجاری آمریکا و چین بستگی خواهد داشت. چین همچنین اعلام کرد که امیدوار است با همکاری واشنگتن تمامی تعرفه‌ها را حذف کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۸
چه سیاستهای جالبی !
اونوقت من قصد داشتم بخاطر ویروس کرونا به زعم خودم با حمایت از چین و گوشه کنایه به ایالات متحده ، هم فکر چینی ها رو در مورد دخالت ایالات متحده در شیوع ویروس کرونا درگیر کنم و هم خودمو درکنار چین خوب جلوه بدم ، بلکه رابطه چین و آمریکا تیره بشه و با من خوب بشه .
چین می خواد از ما حمایت کنه؟؟؟؟
پس چین هم کوتاه اومد....
چين در مقابل امريكا يك غول كاغذي بيش نيست
حالا ما هي پشت بلوك شرق خودمونا پنهان كنيم
اخرش وضعيت كشور اين ميشه كه ملاحظه ميفرماييد .
اینهم از ابرقدرت اقتصادی چین!!! که در مقابل آمریکا زانو زد
ببین امریکا چه میکنه؟ این است قدرت اقتصادی امریکا
بالاخره ویروس کرونا ارسالی از آمریکا به چین مانند یک سیلی هشدار دهنده اثر خودش را بر اراده چینی ها گذاشت و مجبور شد کوتاه بیاید و تعرفه های گمرکی واردات از آمریکا را کاهش دهد و امریکا هم بلافاصله داروی مبارزه با ویروس کرونا را در اختیار چین قرار داد و این ویروس بزودی کنترل خواهد شد اما چین باید بداند که آمریکا هدفش نابودی کامل اقتصاد چین است تا بتواند هژمونی و سیطره دلارهای کاغذی بدون پشتوانه را بر اقتصاد سایر کشورها حفظ نماید،آمریکا بالاخره اقتصاد چین را نابود خواهد ساخت و راه انداختن یک جنگ ویرانگر در خاورمیانه با ایران و قطع جریان نفت صادراتی از خاورمیانه به چین برای چندین ماه تا یکسال قطعا اقتصاد چین را که بزودی از اقتصاد آمریکا پیشی خواهد گرفت با این جنگ برای سالها به عقب خواهد راند.
آمریکا در طی سالهای اخیر از یک وارد کننده نفت خام به یک صادر کننده نفت خام تبدیل شده است و با افزایش قیمت نفت صادراتی خود و قطع جریان نفت خاورمیانه سود دوطرفه خواهد برد و همانقدر که چین ضربه خواهد خورد اقتصاد آمریکا بیشتر شکوفا خواهد شد.
چینی ها مردمان زرنگی هستن، موقعی که باید مقاومت کنن مقاومت میکنن و موقعی که باید شل کنن شل میکنن، با این حرکت سهام در حال سقوط رو نجات داد چند ماه دیگه که قضییه ویروس تموم شد و چین اوضاع رو آروم کرد دوباره سیاستش رو تغییر میده.
ما ایرانی ها هم که فقط بلدیم سرشاخ بشیم با دنیا و ابدا سیاست دیگه ای بلد نیستیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار