بازدید 3518

گزارش حسابرسی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نهایی شد

کد خبر: ۹۵۶۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲ 03 February 2020

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال و پرسپولیس در حال نهایی شدن است و بعد از هماهنگی‌های لازم روز برگزاری مجمع عمومی به طور فوق‌العاده به‌زودی اعلام می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، جمشید تقی‌زاده، معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: البته با وجود مصوبات قبلی دو شرکت استقلال و پرسپولیس هنوز برای تشکیل کمیته حسابرسی اقدامی نکرده‌اند و براساس مصوبه جدید هیات مدیره دو باشگاه آقای رسول‌پناه از پرسپولیس و کامران منزوی از استقلال به عنوان عضو مالی به این کمیته برای امور حسابرسی معرفی شده‌اند.

او گفت: نکته دیگر در زمینه دارایی‌های دو باشگاه، ساختمان مرکزی آن‌هاست که با مصوبه جدید کمیته واگذاری مقرر شد فدراسیون فوتبال نسبت به انتقال قطعی ساختمان‌های مرکزی متعلق به دوباشگاه استقلال و پرسپولیس اقدام کند.

مسوول پیگیری واگذاری دوباشگاه استقلال و پرسپولیس در پایان تصریح کرد: البته خبر خوب این که کمپ مرحوم حجازی و مستندات احراز مالکیت شرکت فرهنگی - ورزشی استقلال در اختیار اداره کل حقوقی و املاک قرار گرفته و ان‌شاءالله با طی تشریفات قانونی و بررسی مستندات اقدامات لازم در این مورد صورت گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها