بازدید 8315
۵
سخنگوی وزارت امور خارجه:

طرح ننگین «خیانت قرن» و محکوم به شکست است

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به رونمایی طرح آمریکایی-صهیونیستی موسوم به معامله قرن، تأکید کرد که این طرح در واقع «خیانت قرن» و محکوم به شکست است.
کد خبر: ۹۵۵۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۲ 29 January 2020
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران طرح صلح تحمیلی آمریکا موسوم به "معامله قرن" را "خیانت قرن" در حق مردم فلسطین و امت اسلامی توصیف کرد و خواستار مقابله دولت‌ها و ملت‌های آزاده منطقه و جهان با این طرح ننگین شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه سرزمین فلسطین از آن مردم فلسطین است، گفت: رژیم صهیونیستی رژیمی غاصب و اشغالگر است و تنها راه حل بحران فلسطین برگزاری همه پرسی در میان ساکنان اصلی سرزمین فلسطین خواهد بود و اینگونه طرح‌های خباثت آمیز محکوم به شکست است.

موسوی با بیان اینکه از دیدگاه جمهوری اسلامی ایران مساله فلسطین و قدس شریف مساله اول جهان اسلام است، افزود: جای تاسف است برخی کشور‌های اسلامی با فراموشی این آرمان که آینده و حیثیت مسلمانان و کشور‌های اسلامی را نشانه رفته است، دشمن را جای دوست نشانده و بیش از ۷۰ سال جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی را عامدانه و یا از روی غفلتی راهبردی به فراموشی می‌سپارند.

سخنگوی دستگاه سیاست خارجی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با توجه به فوریت و اهمیت مساله فلسطین و توطئه عظیمی که پشت سر به اصطلاح معامله قرن ضد امت اسلامی نهفته است، آمادگی دارد تا صرف نظر از اختلافات خود با برخی کشور‌های منطقه که بسیاری از این اختلافات برساخته غاصبان قدس شریف و معامله گران حیثیت، آبرو و ناموس مسلمانان است، برای وحدت جهان اسلام و به منظور مقابله با توطئه بزرگی که کیان امت اسلامی را به خطر افکنده است در هر سطحی همکاری نماید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۵
ایندفعه بجای اینکه ما مخالفت کنیم ، بگذاریم ببینیم از عربها صدا در می آید؟ آنوقت بگوئیم شما که می گفتند در امور کشورهای غربی دخالت نکنید بفرمائید با این طرح مخالفت کنید.
واقعا قدس مساله اول کشورهای اسلامی نیست، اینو بفهمین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
چی مسئله‌ی اول کشورهای اسلامیه؟!
برو اول اسلام رو بفهم، بعدش کشور رو بفهم، بعدش اسرائیل رو بفهم...
برادر موسوی
باور کنید که این حرفها فقط باعث شده تا هزینه زندگی مردم 41سال بالاتر بره وگرنه برای مردم فلسطین و اسرائیل اصلأ اهمیتی ندارند
مگه فلسطین هم مثل ما از حقوق ایرانیان دفاع می‌کنه؟؟
در شرایطی که کشور را فسادی بی نظیر فراگرفته دیگه مهم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
اگه کمی اگاهی سیاسی از منطقه و این جرثومه فساد داشتید، و اگر حاج قاسمی زنده بود، نمیگذاشت این خیانت قرن اصلا مطرح شود...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل